Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

M, ki ni M

BMW 435i xDrive M performance

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če na BMW-ju danes vidite črko M, še ne pomeni, da je tudi v resnici iz serije brezkompromisnih modelov M. Ampak če je na njem uradno nalepljena prava značka M, že mora biti nekaj M na njem.
M, ki ni M
Foto: Matej Mihinjač
31. 12. 2014 ob 0:02
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

športno agresiven izgled pretenta večino in mislijo, da vidijo M4
šestvaljni vrstni motor je izredno prožen in močan, tudi zavrti se rad
dodatna moč po tovarniškem tuningu ne bo motila nikogar
vrhunsko podvozje je dovolj trdo za hitro vožnjo in hkrati dovolj udobno za dolge poti
s štirikolesnim pogonom bo prepričal tudi voznike, ki jih je strah zadnjega pogona
vseeno je več navora v osnovi speljano k zadnji osi, da je občutek na volanu boljši
namestitev za volanom je odlična in po merah večine voznikov
volanski mehanizem je tokrat dovolj športen
na nek način je z dodatki tudi zloraba znamke M, čeprav je avto zelo zmogljiv
premalo zvočno izrazit izpušni sistem
notranjost bi lahko bila bolj posebna
turbomotor ni tako dirkaško odziven kot atmosferski
cena z dodatki je preveč blizu pravemu M4
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (23 glasov)
video BMW 435i xDrive M performance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ker so modeli M tako dragi in ker je konkurenca zelo agresivna, so se že nekaj časa nazaj Bavarci odločili, da bodo izredno ugledno značko lepili (v poprodaji) tudi na modele, ki niso narejeni v specializiranem oddelku BMW M GmbH. Tako je nastala linija M performance, ki je v bistvu dodatna oprema in si jo lahko omislite celo po nakupu svojega avtomobila. Pa vam ga še malo dodelajo in olepšajo, ko se ga naveličate, testni je imel za 12 jurjev dodatkov. Poleg nalepk in karbonskih podaljškov, zaradi katerih izgleda res noro, so dodelali še podvozje in motorju dodali 25 kilovatov moči, tako da jih je imel 250, to je 340 'konjev'. Roko na srce, povsem dovolj je, sploh ne rabite M4, če niste divjak po srcu!

435i je v takšnem paketu izjemno dober avtomobil. Krotek kot miška, ali pa divji kot lev. Krotek predvsem zaradi štirikolesnega pogona xDrive, tako da odpade strah pred opletanjem zadka zaradi zadnjega pogona, ki je v bistvu najboljši za dinamično vožnjo. xDrive je zato odličen kompromis, če vseeno želite BMW-ja, hkrati pa enkrat ali dvakrat na leto poskrbi, da vas ni strah za volanom, ko se zgodi čudež narave in z neba pade sneg. Štirikolesni pogon je eden hitrejših na trgu. V osnovi malo več navora (60%) prenaša na zadnji kolesi, v desetinki sekunde pa po sporočilu senzorjev za ABS in DSC, ki nadzorujeta vrtenje posameznih koles, lahko prenese ves razpoložljivi navor na eno od dveh osi. Tudi zato je občutek med vožnjo večinoma takšen, kot bi vozili zadaj gnano vozilo, med pospeševanjem v ovinkih in seveda pri speljevanju pa se na volanu začuti, da tudi prednji kolesi zagrizeta v podlago.

Pri testnem je tudi sam občutek na volanu bolj športen zaradi variabilnega serva, za običajne različice serije 4 so nekateri imeli pripombe, da je premalo neposreden, ampak BMW je šel namenoma v to smer, da je avtomobil všeč čim širšemu krogu voznikov. Zato pa obstajajo potem takšni dodatki, kot v primeru M performance. To je tisti pravi poper! Mogoče me ravno to moti, da je povsod ta črka M, M, M pa sploh ni pravi M. Je hud, sploh ni dvoma, ampak oznaka M pri BMW-ju nekaj pomeni in jo je treba hraniti samo za najhujše, kar imajo v hlevu. In ja, testni je stal skoraj 75 tisoč evrov, M4 pa 84 tisoč. Ja, vedno je zadnja debata pri denarju, ampak kaj me briga, tole se z mesta požene kot ponorel bik, 4,9 ima do 100 km/h in celo na suhem koplje z vsemi štirimi, če je asfalt malo bolj gladek. Samo še bolj glasen izpuh bi moral imeti, tako da veste, kaj bi bila prva investicija pri domačem specialistu!

Motor je pravi biser med šestvaljniki s turbino. Nikoli nimaš občutka, da se muči, celo pri visokih vrtljajih tik pod rdečim poljem je prepričljiv in za razliko od podobnih se ta vrti celo preko 7 tisoč vrtljajev! Čutiti se le nekaj več zamika pri odzivnosti, kar je posledica turbine in kar bodo opazili le najbolj zahtevni, malo več moči, ki jo doda tovarniška predelava elektronike in s tem ohrani vso garancijo, pa je vedno dobrodošlo.

Najbolj vidni dodatki na zunanjosti so nalepke, kar pomeni, da se bo na njih čas najhitreje poznal. Tanke črte bodo sploh začele hitro odstopati, to upoštevajte, sicer pa lahko dodate še kakšne drugačne, ko se prvih naveličate. Bolj frajerska štirica trenutno sploh ne obstaja, v takšni 'preobleki' ujame celo več pogledov kot M4. Še najbolj sem pogrešal več razlik v notranjosti v primerjavi s serijo 3, s katero deli praktično vse komponente. Daleč od tega, da je ta slaba, le nič posebnega ni. Ampak BMW-jev skoraj nikoli niste kupovali zaradi izgleda znotraj, tako da pozabite na zadnja stavka, dajte kakšno značko M manj na zunanjost in si ga privoščite na prazni cesti, kjer vas bo še pravi M težko lovil. No, naj bo jasno, sam bi raje izkašljal še tistih 9 jurjev in si omislil polnopravnega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 435i xDrive M performance
vrsta motorja turbobencinski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2979
moč v kW (KM) pri vrt./min 250 (340) pri 5.800
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 1.200
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4638 x 1825 x 1377
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 445
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1565 (545)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 4,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/5,8/7,6
poraba na testu v l/100 km 10,9
cena osnovnega vozila v EUR 40.600
cena testnega vozila v EUR 60.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 88.188

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
a2l0dF9yZXN0YXVybzEzLmpwZzEzMTU3NjI2MDU=.jpg
s0me0ne0 pravi:
Kot pri vseh, gizmo ...
(pred 2 leti )
Ni slike
gizmo28 pravi:
cena je zasoljena do neba
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |