{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bencinska milina

Ford C-max 1.0 ecoboost titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Američani so bili tisti, ki so Fordovo tehnologijo ecoboost pograbili kot vroče žemljice. Logično, ker ne marajo dizlov in so manjši ter bolj učinkoviti turbobencinski motorji lahko dober nadomestek. Tudi pri nas je litrski ecoboost odlična alternativa dizelskemu motorju.
Bencinska milina
Foto: Gašper Miš
19. 1. 2015 ob 23:45
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

med enoprostorniki je C-max najbolj dinamičnim očetom primeren
prostora je veliko, ni pa avtomobil prevelik in štorast
ob svoji ceni C-max ponudi veliko
litrski ecoboost je prijeten motor, ki deluje močnejše, kot je v resnici
položaj za volanom je odličen, ročica menjalnika blizu
220V vtičnica v drugi vrsti sedežev zna pogosto priti prav
mizice pred zadnjimi sedeži bodo otrokom všeč
samodejni parkirni sistem deluje zelo dobro
motor pri avtocestnih hitrostih porabi preveč
notranjost je že malce zastarela in celo na določenih mestih deluje ceneno
preglednost nazaj ni najboljša
podvozje bo umirjenim voznikom morda pretrdo
pogrešamo dodatna odlagališča spredaj
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (29 glasov)
video test ford C-max 1.0 ecoboost titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Lansko leto sem bil v Kaliforniji, kjer sem opazil, kako močno Ford promovira svojo tehnologijo ecoboost. Ob cestah so ogromni panoji z njihovimi motorji, po radiu se vrtijo reklame in po televiziji prav tako. Čeprav osemvaljniki še niso izginili s prostranih ameriških cest in tudi nekaj časa še ne bodo, veliko tamkajšnjih kupcev vseeno razmišlja o manjših motorjih. Ker jim dizelski agregati niti malo ne dišijo, so motorji ecoboost skoraj edina logična poteza.

Pri nas jih poznamo že nekaj let in prav Fordov litrski ecoboost je že večkrat dobil nagrado za motor leta, tako dober je. Mi smo ga preizkusili že v fiesti ter B-maxu in tudi v večjem C-maxu je prepričljiv. Na testu nam je porabil okoli 7,5 litra, kar je dober liter več od porabe takšnega 1,6-litrskega dizelskega motorja TDCi, v primerjavi z njim pa je bistveno bolj umirjen in tih, v mrzlih dneh se hitreje segreje in nasploh je bolj vsakodnevno prijeten. Sam bi ga denimo v tem avtomobilu priporočil pred dizelskim motorjem.

Tudi stroškovno se dejansko turbobencinski motor bolj splača, kljub večji porabi goriva. Že ob samem nakupu boste prihranili okoli tisočaka in pol, kar pomeni, da se bo manjša dizelska poraba začela obrestovati šele po kakšnih 70.000 prevoženih kilometrih oziroma po več letih vožnje. Obenem so redni servisi takšnega motorja nekoliko cenejši in vsa ta leta se boste vozili v bolj mirnem in tihem avtomobilu. Če nimate vsakodnevno dolgih voženj po avtocesti, kjer je dizelski agregat vseeno boljši, predvsem, ker se pri bencinskem ecoboostu poraba na avtocesti hitro dvigne nad osem litrov, potem je tokratni motor boljša izbira.

Dejansko je zelo prožen in nezahteven, ne cuka, kot to počne marsikateri prostorninsko majhen motor, navor je lepo razporejen in C-max povsem solidno potegne. Ne pričakujte pa čudežev, ker je motorček vseeno majhen. Drži, da se najbolje počuti do hitrosti malo nad 100 km/h, ne zaradi zmogljivosti ali hrupnosti, temveč predvsem zaradi porabe goriva, ki pri večjih hitrostih opazno naraste.

No, da se ne bo vse skupaj vrtelo le okoli motorja, že večkrat smo razložili, da je C-max zelo prepričljiv predstavnik segmenta. Prostora je dokaj veliko, mizice pred zadnjimi sedeži otrokom omogočajo, da odložijo kakšno igračo ali pijačo, voznikov prostor je uporaben in nad voznimi lastnostmi boste navdušeni, ker se C-max za enoprostornika pelje nadvse prepričljivo.

Lahko je tudi cenovno ugoden, če si ne boste seveda izbrali najbogatejšega paketa opreme in obenem na seznamu dodatkov obkljukali še kopico opreme. Takšen titanium je stal okoli 23.000 EUR, kar ni več malo, a bo C-max prepričljiv tudi v malce manj opremljeni izvedenki. Predvsem bo v vsakem primeru ponudil dovolj prostora, njegova dolžina pa je ravno prava, da ne deluje mestno okorno in je obenem za povprečno družino povsem dovolj prostoren.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford C-max 1.0 ecoboost titanium
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 92 (125) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 1.400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4380 x 1825 x 1626
medosna razdalja v mm 2648
prtljažnik v litrih 432
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1315 (585)
največja hitrost v km/h 187
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/4,5/5,1
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 16.740
cena testnega vozila v EUR 21.040
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.560

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Zanimivo kako je večja poraba pri tem 125 KM motorju, sam imam namreč 100KM in je poraba med 6,5 do 6.7. Torej sem se dobro odločil, ker sem razmišljal tudi o tej močnejši različici. Trenutno ima avto 13000 km, zelo zadovoljen...vsem priporočam!
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |