{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Viagra

Opel zafira OPC 2,0 16V turbo

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Ni kaj, Opel si je že v preteklih nekaj letih, ko je s predelavo zafire v Opel Preformance Centru zgolj poskusil v razred enoprostorcev vtakniti največjo mero športnosti, zagotovil, da želje po takšnih avtomobilih obstajajo. Zato si je po modelski evoluciji zafire privoščil še korak dlje. Z novo zafiro OPC je na ceste poslal trenutno najzmogljivejši družinski enoprostorec na svetu.
Viagra
Foto: Pavel Furlan
28. 8. 2008 ob 12:14
Komentarjev: 0

Najzmogljivejši. Oplova zafira v tej ediciji ne skriva, pač pa zelo razkazuje svojo potenco. Oddelek OPC si jo je privoščil kar precej spremeniti, še bolj pa tehnično obogatiti, no predvsem v športnem smislu, seveda. Zato bo, za razliko od običajne zafire, na njej moč že na daleč ugledati ogromna devetnajstpalčna platišča iz matirano bleščeče lakirane lahke litine, obuta v nizke Continentalove športne pnevmatike dimenzij 235/40 R19, pa zavihan spoljer na vrhu zadka, ki deluje že kar preveč kičasto, ter prav tako spodaj odbijač, na katerem so poudarjene difuzorske letve, in pod njim trapezno oblikovana in z obliko neposrečeno sovpadajoča kromirana zaključka izpušne cevi. Spredaj je zafira OPC veliko bolj elegantna in zadržana. Še najbolj jo izdajata adaptivna projektorska ksenonska žarometa, malenkost spremenjen odbijač s poudarjeno zavihanim spodnjim robom in večjo odprtino za zrak ter letvica na maski avtomobila, ki tokrat ni v kromu, pač pa tako kot celoten avtomobil, v znameniti, edinstveni sinje modri biserni barvi, ki je lastna le OPC-oddelku. Tega, da je avtomobil za nekaj milimetrov nižji, ne gre opaziti, saj so na njene boke postavljeni lični zaključki pragov, ki dopolnjujejo dinamično celoto.

Notranjost testne zafire OPC je vsekakor bolj konzervativna, družinska. Le drobček viagre. Zato, da žena ne bi vedela… Pravzaprav je dizajn notranjosti takšne zafire ostal nespremenjen, če odštejem figurne modre sataste letvice na tapiserijah vrat in po sredini armaturne plošče ter grafiko merilnikov, ki je prihranjena modri liniji hišnih izdelkov. Ja, edino veliko razliko prinaša odličen debel in na otip mehak volanski obroč, napravljen iz najfinejšega usnja in šivan z modro nitjo, ter s črno-modrim vzorčastim blagom in delno usnjem tapecirani sedeži, na katerih piše z vsem ponosom Recaro, za katerega bi bilo bolje, če bi ostal prikrit. Odličnost školjkastega naslanjala prednjih sedežev namreč povsem pokvarijo krepko preozka sedišča, ki tako nesramno tiščijo noge skupaj, da bi se najraje vozili prekrižanih nog. In sedenje ostaja tudi v najnižji točki previsoko. O počutju na ostalih petih mestih v zafiri (zadnja vrsta je sicer v večini primerov pospravljena v pod prtljažnika (sistem flex7), pa ne gre izgubljati besed. Dobro je, zračno in prostorno. Kot velikost prtljažnega prostora. In če ponovno potrdimo, da je celotna notranjost izdelana solidno in lično ter da je spisek opreme precej bogat, zna zafira OPC zadovoljiti vse okuse.

Polna potenca, ali zakaj kupiti zafiro OPC pa je seveda pogonski sklop. Tisto, s čimer so se OPC-jevi inženirji najbolj trudili, je tudi pri zafiri padlo na plodna tla. 240 KM iz zelo živega dvolitrskega turbobencinskega agregata ji v kombinaciji s hitrim šeststopenjskim ročnim menjalnikom odlično pristoji, ko gre za ostre manevre. Pospeševanja so konkretna, končne hitrosti (pre)velike, vlek zaradi 320 Nm navora vedno odličen. Zafira zna biti presneto hitra. No, malce težav ji zna narediti le podvozje. Sicer je naravnano zmogljivostim v prid, vendar zmogljivostim ob maksimumu ne zmore slediti, kot bi hoteli. Podkrmarjenje je preveč prisotno, vrtenja v prazno in popravljanja smeri bi bilo mnogo, če ne bi bilo tu inteligentnega krmilnega sistema za nadzor vožnje IDS+. Pa tudi večja masa in višje težišče tej zafiri ne prizanašata. Še največji problem pa OPC-jevi zafiri predstavlja mirna vožnja. Tendenca po vleku je tudi brez vklopljenega programa 'sport' na krmilni elektroniki motorja velika in kar je najočitnejše, sunki ob prehodu 2500 vrtljajev na skali merilnika obratov izdajo, da brez turbo-luknje ne gre in stvar zna čez čas postati moteča. In če bi pri tej zafiri iskali njen največji greh med sedmimi glavnimi, je to vsekakor požrešnost. Ne prizanaša, niti najmanj. 13 litrov bencina je minimum, realnost zmerne vožnje pa je vsaj za liter višja. Hudo se je sprijazniti s tem.

Vse ima svojo ceno, tako tudi zafira OPC. Posebna je, težko jo je oceniti. Tako kot viagra za potenco, OPC za zafiro. Zagotovo pomaga. Vsakemu na svoj način. Da je le pričakovanje uresničeno in efekt dosežen. Potem bo tudi družina zadovolj(e)na.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel zafira OPC 2,0 turbo
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 177 (240) pri 5600
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4467x 1801 x 1625
medosna razdalja v mm 2703
prtljažnik v litrih 140 - 1820
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1565 (635)
največja hitrost v km/h 231
pospešek 0-100 km/h v s 7,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 13,4/7,4/9,6
poraba na testu v l/100 km 14,9
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 32.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 urami  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 urami  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 5 urami  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  |