{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Iskrene čestitke

Mazda6 sport CD140 TE

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Za Youichi Sata ni bil ravno mačji kašelj, ko je na svoja pleča dobil oblikovanje druge generacije mazde6. Ampak, stvar je v roke vzel zelo resno in skupaj z ostalimi oblikovalci ter inženirji sestavil skupaj najboljšo in tudi (sicer ne za vse) najlepšo mazdo doslej. Iskrene čestitke!
Iskrene čestitke
Foto: Pavel Furlan
6. 6. 2008 ob 12:19
Komentarjev: 0

Ja, človek ostane brez besed, ko se zagleda vanjo. V katerikoli različici. Limuzinski štirivratni, kombijevski, ali testni, kombilimuzinski, s petimi vrati, ki nosi hišno oznako sport. Obliko, ki temelji že skoraj na popolnost, zaključujejo bohotne, erotične linije pa naj si bo spredaj, zadaj, s strani ali z vrha. Vse je usklajeno. Moderne poteze, kot detajli. Kljub njeni velikosti in presneto nizkemu koeficientu upora zraka (0,27). In pri barvah, če svetlejši, bolj živi odtenki s poudarjenimi, ostro začrtanimi robovi luči, maske in ostalih odprtin delujejo na tej mazdi bolj športno agresivno, potem delujejo umirjeni, temnejši odtenki, kot je bil globoko temno vijola biserni lak testnega avtomobila, v kombinaciji s kromom, s katerim je šestica okrašena, luksuzno. Če pa je še obuta v velika osemnajstpalčna kolesa petih trikrakih naper, je dovršenost zgledna.

Ta športna limuzina je prav zaradi svoje zunanjosti v notranjosti za marsikoga presenečenje. Marsikdo bi pričakoval v avtomobilu aristokratsko udobje in razvajanje, a je razočaran, ker so pri Mazdi notranjost šestice zastavili na povsem športnem predznaku. Vse je namreč zastavljeno v črni barvi, ki jo dopolnjuje aluminij. Da je prostornost pri tej mazdi na prvem mestu, se da kaj hitro videti, saj je prostor za vse potnike vsled dolge medosne razdalje že na oko bogato odmerjen. Zato za  pohvalno udobno sedenje ni nikjer nikakršnega problema. Morda bi pričakovali le bolj školjkaste sedeže, z malce več bočnega oprijema, glede na nizko sedenje in športno noto avtomobila. Lična in kakovostno izdelana položna armaturna plošča s poudarkom izbočene sredinske konzole je vredna vse pohvale, saj je pregledna in praktična za uporabo. Le nepreglednost sredinskega zaslona prevečkrat vzame pogled s cestišča. Na suhoparnost merilnikov se je potrebno navaditi, prav tako na pravcati 'light show' pod gumbi avdiosistema. In na ceneni izgled tapiserije na vratih.

Prednost prostornosti te mazde je s 492 litri prostornine gotovo prtljažnik ter zaradi petih vrat lahek dostop vanj, ki je za povrh opremljen z gumijastim dnom, katero je snemljivo in ga je moč oprati. Pohvaliti pa velja tudi odlično zvočno izolacijo kabine, ki učinkovito duši šume pri velikih hitrostih ter zvok precej robatega motorja. In končno se tudi pri mazdi zapirajo vrata po 'nemško'. Opremsko je šestica z oznako TE precej dobro založena, saj nudi skoraj vse, kar človek pričakuje od takšne limuzine, ko gre za varnost ali udobje. Poleg štirih zračnih blazin, dveh zračnih zaves, sistemov DSC in TCS, ABS in EBD pri varnosti ter dvokalnalne klimatske naprave, zmogljivega avdiosistema s podporo MP3 in potovalnega računalnika je v paket vključen tudi sistem CF–net, ki združuje enostavno upravljanje slednjih sistemov preko gumbov na volanskem obroču. Praktično, a šele, ko pride v podzavest.

Vožnja s šestico je užitek zaradi prej naštetih stvari, najbolj pa zaradi temeljitega izvrstnega podvozja, s katerim je avtomobil korak naprej glede na svoje tekmece v razredu. Dovršenost in odličnost se kljub precej veliki masi avtomobila kaže na vsakem prevoženem metru. Odlična smerna stabilnost, vedno predvidljiva vodljivost, nežno in tiho blaženje ter korektna togost so odraz  profesionalnega dela pri optimizaciji kinematike podvozja in dinamike nevzmetenih mas.

Še najšibkejši člen pa čeprav še vedno odličen je pogonski agregat. CD140 je oznaka za že znani turbodizelski motor kubature dveh litrov in s filtrom prašnih delcev na izpuhu. Suvereno delovanje, 103 kilovati moči (140 KM) ter 330 Nm navora pri 2000 vrt./min v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom je dovolj za spodobno in tudi hitro vožnjo, za živahnost pa je le malce premalo in to zna voznik pogrešati. Se pa zato odkupi s precej ugodno porabo, ki se vrti v območju slabih sedmih litrov na 100 prevoženih kilometrov. Z veseljem gre Mazdi privoščiti ponovni uspeh, ker znajo ljudem privoščiti takšne odlične avtomobile. Youichi in banda, bravo!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda6 sport CD140 TE
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 3500
največji navor v Nm pri vrt./min 330 pri 2000
menjalnik šeststopenjski, ročni
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4735 x 1795 x 1440
medosna razdalja v mm 2725
prtljažnik v litrih 492
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1530 (545)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/5,0/5,6
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 23.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
26272829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: roxo156
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |