Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bolj za notri kot za ven

Peugeot 207 SW 1,6 HDi trendy outdoor

Avtor prispevka: Miha Dovč
Mladi vozniki in voznice redko posegajo po karavanskih različicah osebnih vozil. Sploh šibkejši spol da veliko prednost vizualni oceni vozila. In tu peugeot 207 SW ne razočara. Če je oznaki SW pritaknjen še emblem 'outdoor', pa znajo po njem poseči tudi moški vozniki.
Bolj za notri kot za ven
Foto: Matej Mihinjač
31. 5. 2008 ob 12:22
Komentarjev: 0
Peugeot 207 v osnovi pač bolj pristaja ženski populaciji. Mehko podvozje, volanski mehanizem in prestavna ročica za nežne okončine, tudi oblika je bolj pisana na kožo dekletom. 207 SW v nadgradnji outdoor pa dobi zaščito podvozja in blatnikov, za 2 centimetra višje nasajeno podvozje in spremenjena platišča velikosti šestnajstih palcev.
 
Kljub prirastu odmaknjenosti karoserije od tal se boste morali odpovedati slabšim makadamskim cestam, kajti nos avtomobila in registrska tablica sta še vedno preblizu tlom za kakšne resnejše izvencestne odprave. 207 SW outdoor tako ne želi biti terenski avtomobil, saj mu Peugeot ni privoščil niti štirikolesnega pogona, temveč želi biti predvsem lep in v skladu z nekaterimi novimi modnimi smernicami. In tu mu ne moremo ničesar očitati. Kljub karavanskemu zadku je še vedno skladen, zadnja svetila se zažirajo globoko v boke vozila in s tem še poudarijo dinamično obliko. D-stebriček je za razliko od običajnih tovrstnih vozil vzporeden z A-stebričkom.
 
Outdoor je nadgradnja opreme 'trendy'. Ker gre za paket, ki je po bogatosti opremljenosti na zlati sredini, kakšnega posebnega razkošja ne moremo pričakovati a na seznamu dodatne opreme najdemo skoraj vse, kar potrebujemo. Ročno klimatsko napravo, avdiosistem z obvolanskim upravljalnikom, čelni ter bočni varnostni blazini za spredaj vozeča, daljinsko osrednje zaklepanje in potovalni računalnik. Zadnji stekli sta ročno pomični, še bolj pa pogrešamo varnostni sistem ESP za nadzor dinamike vozila. Glede na velikost vozila in paket opremljenosti ga sicer nismo pričakovali a za ceno, ki preseže 17 in pol tisočakov evropske valute, mimo tega ne morem.
 
Po izstopu nekaterih avtomobilskih proizvajalcev in vstopu novih v razred malih vozil s karavanskim zadkom sta poleg 207 SW prisotna še clio grandtour in fabia combi. Nad 'pežojem' boste najbolj razočarani tisti, ki ste si ga zaželeli kupiti zaradi prostornine prtljažnika. V osnovni postavitvi sedežev ga je zgolj 428 litrov. Zgolj zato, ker sta tu konkurenta radodarnejša s prostorom. Estetika pred uporabnostjo. Se pa pod običajnim dnom prtljažnika skrivajo še majhni predalčki za drobne predmete ali stvari, ki jih redkeje potrebujete.
 
Pogonski sklop outdoorja sestavljata odličen agregat in malo manj odličen menjalnik. Prvi je turbodizelski, velikosti 1,6 litra in moči 80 kilovatov. Pri dihanju mu pomaga variabilna turbina, ki zvezno plasira moč skozi celotno delovno območje. Navora je za 240 Nm, v prvih treh prestavah pa je zaradi funkcije 'overboost' vrednost povečana še za 20 enot. Menjalnik je zgolj petih stopenj ter značilno pežojevsko mehak. Že res, da se da prestave menjati tudi z enim samim prstom a obenem pušča nezaupljiv občutek pri tem, ali je sploh v prestavi. Nekaterim bo všeč, meni ni. Zato pa vožnja ni tako tipično francoska. Podvozje so morali malce prirediti, zato je trše in manj udobno kot smo vajeni, karoserija se obenem še nagiba a sta vodljivost in lega na cesti vzorni. Tudi volan je kljub mehkosti komunikativen in daje dober ter zanesljiv občutek.
 
Peugeot 207 SW je še vedno damski avto in kot tak bo pritegnil največ voznic nežnejšega spola, ki si bodo zaželele malenkostno večji ter uporabnejši prtljažnik, kljub temu pa bodo še vedno zadovoljne z izgledom in skladnostjo. Če gre za outdoor, je izgled še toliko pomembnejši.
Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 207 SW 1,6 HDi FAP outdoor
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.560
moč v kW (KM) pri vrt./min 80 (109) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.156 x 1.748 x 1.555
medosna razdalja v mm 2.540
prtljažnik v litrih 428 – 1.433
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.275 (483)
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,5/5,2
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 17.640
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: andraž
Obvestila
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 urami  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 3 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 4 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 6 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 6 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 6 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 7 meseci  |