Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Buenos dias

Seat leon FR 2,0 TFSI DSG

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Ja, dan je lahko zares dober, četudi se ravno ne začne z Andrejem Šifrerjem, Barcafejem in rogljičkom. Obstajajo tudi druge stvari, ki napravijo jutro takšno, kot mora biti. Torej če 'Kako mi zadišiš' odigra TFSI, pulz in pritisk v žilah dvignejo namesto kave zmogljivosti, rogljiček pa zamenja privlačnost, bo s Seatovim leonom v izvedbi FR in transmisijo DSG lahko vsako jutro čudovito.
Buenos dias
Foto: Pavel Furlan
19. 5. 2008 ob 12:25
Komentarjev: 0

Da je leon privlačen avtomobil, sploh v športnejši različici FR, vemo od njegove prve pojave na cestah. Dinamična kombilimuzinska oblika napetih bokov, agresivnega videza in poudarjenih detajlov še vedno privablja poglede, četudi biserno črni lak vso potenco leona diskretno maskira v elegantno celoto. Njegovo moč pravzaprav (še vedno) izdajajo zgolj zajetnejši odbijači, osemnajstpalčna platišča, pokrova ogledal v barvi surovega aluminija in seveda napis FR - Formula Racing na prtljažnih vratih.

In prav ta diskretnost španskega temperamenta je po eni strani imenitna, saj takšen leon izgleda kot dober in uporaben družinski avtomobil, z dovolj prostora za prtljago in potnike, zna pa se v sekundi preleviti v pravo zverino. In slednja stvar je smiseln razlog za nakup. Dirkaškost. Pri opremljenosti leona izdaja posebna edicija, ki sliši na ime 'FR limited' in vključuje unikatne ortopedske školjkaste sedeže, ki so posebni prav zaradi svoje vesoljske oblike. Odlični biksenonski žarometi so tu za doplačilo, udobje dvopodročne klimatske naprave, potovalnega računalnika, sodobne avdionaprave z bluetoothom, tempomata ter večfunkcijskega volana pa je serijsko. Na žalost je zadnja klop kljub specialnosti opreme še vedno 'ravna dila' in se zdi, da so nanjo že na začetku izdelave leona pozabili. Sicer pa ostaja kupejevska notranjost leona povsem enaka ostalim različicam; svojevrstna, nepregledna a prostorna. Ter lično in kvalitetno izdelana a s svojo barvno monotonostjo dolgočasna.

No, z monotonostjo se gotovo ne bo ukvarjal tisti, ki bo želel imeti takšnega leona v svoji garaži, saj bo razlog za nakup iskal predvsem v zmogljivostih avtomobila. In na tem področju leon blesti. Preverjeni odlični koncernski dvolitrski bencinski agregat TFSI, ki se prehranjuje s pomočjo direktnega vbrizga in diha s pomočjo turbine z variabilno geometrijo lopatic, je več kot dobra osnova za prepričevanje kupcev, tako s stališča zmogljivosti kot s stališča porabe. In ko je kombiniran še z zopet odličnim šeststopenjskim menjalnikom DSG, ki prenaša moč na prednji kolesni par, je vsa stvar še prepričljivejša.

Za povrh pa še enkratno Seatovo športno podvozje (namenjeno le izvedenkam FR in cupra), ki v kombinaciji z elektronsko varnostno logiko pri nadzoru stabilnosti avtomobila, zmogljivimi zavorami ter pravilno obutvijo na kolesih deluje navdušujoče. Zares prepričljiv izdelek ne bo pustil ravnodušnega prav nobenega, ki bo imel priliko sesti za volan ali poleg in se z njim zapeljati krog. Izvrstna lega, lahek nadzor, stabilnost in togost briljirajo na tem področju. A, da bo veljal pregovor, da ni vse zlato, kar se sveti, ima takšen leon tudi slabost prav pri podvozju. To je nastavljeno za vsakdanje vožnje krepko (pre)trdo in zna biti precej utrujajoče.

Ne glede, ali jutro ali dan, ali pa večer, namen takšnega leona je jasen; Buenos dias za katerikoli trenutek. Pa naj igra, diši ali mami.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat leon FR 2,0 TFSI DSG
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1984
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 5100
največji navor v Nm pri vrt./min 280 pri 1800 do 5000
menjalnik robotizirani, šeststopenjski (DSG)
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4315 x 1768 x 1458
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 341
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1369 (495)
največja hitrost v km/h 229
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/6,1/7,8
poraba na testu v l/100 km 11,2
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 26.082
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 21 urami  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |