Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opravila

Nissan qashqai 2,0 dCi 4WD tekna

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Za prevažanje po mestu in poskakovanje čez pločnike res nima smisla, da si izberete takšnega, če pa so v igri trekingi v naravi, lov v nedivji divjini ali zgolj obiski prometno dostopnih planinskih koč zaradi dobre lokalne kulinarike, bo testni qashqai kot nalašč za taka in podobna opravila. Najzmogljivejši torej; nissan qashqai z dvolitrskim turbodizlom in s štirikolesnim pogonom.
Opravila
Foto: Pavel Furlan
5. 5. 2008 ob 12:35
Komentarjev: 0

Ja, Nissan je vpričo dolgih čakalnih vrst, ko gre za nakup qashqaja, dokazal, da je izdelal mikaven in predvsem temeljit avtomobil, ki zna ustreči mnogim okusom. Poleg privlačnega in na pogled robustnega dizajna ravno pravih mer ter uporabnosti je pogonsko in motorno opremo že v začetku bogato založil, tako da bi kupec zares zlahka našel tisto, kar potrebuje. Dobra založenost z opremo, ki v paketu tekna serijsko vsebuje pri varnosti ABS, EBD, ESP, štiri varnostne zračne blazine, dve varnostni zračni zavesi ter sidrišča isofix, pri udobju pa dvopodročno klimatsko napravo z možnostjo vpihavanja zraka nad glave potnikov, avdionapravo s predvajalnikom MP3-vsebin in podporo bluetooth, tempomat in skromni enosmerni potovalni računalnik ter večfunkcijski volan, je na nivoju.

Prav tako je prijetna prostornost avtomobila. Kljub malce prekratkim sediščem prednjih sedežev dobrega oprijema. Je pa zato na zadnji klopi dovolj prostora za normalno sedenje in tudi prtljažnik s 410 litri dovoljšen za normalne potrebe; kljub temu ga je možno še dodatno za skoraj trikrat povečati. Morda gre na račun svojevrstnih oblikovalskih prijemov kritizirati le oblikovno plat armaturne plošče, ki je nekako suhoparno monotona in preveč cenenega izgleda. Tako v splošnem, kot v detajlih. Je pa praktična in kvalitetno izdelana. Prav tako niso tkanine oblazinjenja testnega primerka prav nič izvirne, vendar je tudi v tem primeru kataloška izbira dovolj velika.

Če je oblikovna zasnova, detajliranje ter barvna kombinacija pri vseh različicah navzven medsebojno neločljiva in oprema, ki zapolnjuje seznam, pri vseh kombinacijah medsebojno identična, tega zagotovo ne moremo reči za pogonske sklope in podvozje. Najbolj suverena je zagotovo testna. Torej, sodobni zmogljivi dvolitrski turbodizelski agregat, katerega si je Nissan sposodil pri partnerju Renaultu in ga sparil z na bogatih izkušnjah lastno razvitim štirikolesnim pogonom.

Oznaka dCi naznanja izvor motorja, ki zmore v tem primeru s pomočjo variabilne turbine, šestnajstih ventilov ter direktnega vbrizga goriva preko sistema skupnega voda in najsodobnejšo nadgradnjo elektronike doseči 110 kilovatov moči pri 4000 vrt./min ter 320 Nm navora pri 2000 vrt./min. Poleg majhne porabe, ki se je z 8,6 litra na 100 prevoženih testnih kilometrov izkazala kot adut avtomobila, navdušuje tudi s svojo mirnostjo in tihim delovanjem. Za tako majhno porabo je nekaj 'kriv' tudi šeststopenjski ročni menjalnik, ki ima dobro preračunana prestavna razmerja z varčno 6. prestavo. Konstrukcija transmisije je moderna in logična. Torej štirikolesni pogon, s stalnim pogonom prednje osi ter pomožnim pogonom zadnje, nadziramo s pomočjo vrtljivega gumba na sredinski konzoli, preko katerega krmilimo logiko elektromagnetne sklopke. Za normalno vožnjo je ekonomsko in zmogljivostno najučinkovitejši pogon spredaj, za težavnejše razmere pride prav prilagodljivo samodejno razporejanje moči med oba kolesna para, v najzahtevnejših razmerah pa je možno štirikolesni pogon zakleniti v stalnem razmerju 57 : 43 odstotkov v korist prednje osi. Vse v okviru urejenih poti seveda.

Qashqai se zmore pohvaliti z izredno voznostjo, saj je okreten, odlično vodljiv in presenetljivo stabilen avtomobil. Kljub višje postavljeni karoseriji. Udobnost je tudi njegova vrlina, v pridihu športne odrezavosti. Na asfaltu zna biti zelo hiter, na zemlji in v ostalih spolzkih oprijemih pa glede na razred, kamor se uvršča (nižji srednji in ne SUV!) presenetljivo zmogljiv. In opravil bo s tem nissanom, ko bo enkrat v garaži, naenkrat mnogo več. Pa ne iz potrebe, pač pa zato, ker je enostavno tako privlačen. Treking, srna in kuharica bodo že počakali.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan qashqai 2,0 dCi 4WD
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1994
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4315x 1780 x 1615
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 410
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1614
največja hitrost v km/h 191
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,6/5,5/6,6
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 26.160
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |