Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Paket

Ford S-max 2,0i titanium

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Ford je vlekel prave poteze; da je S-max definitivno odlična poteza, govorijo prodajne številke. Da pa so številke takšne, so krivi pri Fordu. Krivci, ki so s svojo inteligentno komercialno potezo zakrivili ravno to, kar si želi vsak, ki izdeluje avtomobile. Sestaviti štirikolesni paket, ki se bo prodajal za med.
Paket
Foto: Pavel Furlan
25. 4. 2008 ob 12:41
Komentarjev: 0

Na S-maxu je pravzaprav vse trendno. Enoprostorska osnova, križana s kupejevskim razredom, družinska domačnost na športni podlagi, uporabnost, zlita z eleganco, moderna tehnologija, združena s klasiko, ter nenazadnje zelo ugodna cena, ki konkurenci neprijetno odžira kupce. Ford s svojo floto pravzaprav ni še nikoli tako izstopal med tekmeci. Mičnost testnega S-maxa se začne že pri zunanjosti. Poteze v perla črni barvi, z zatemnjenimi zadnjimi stekli, agresivno izsekanimi škrgami za prednjimi blatniki ter seveda osemnajstpalčnimi  platišči, ki pripradajo zgolj opremi titanium, bodo povšeči tistim, ki bi bili radi malce bolj 'mafia'. Čeprav črnina stekel ne prinaša, razen poudarjene intimnosti, pred radovednimi pogledi iz zunanjosti prav nič dobrega, saj precej poslabša vid iz že tako slabo preglednega avtomobila. Prav dobrodošla bo v tem primeru senzorska parkirna pomoč, ki pa je na žalost v zelo bogati serijski opremi ni in jo je potrebno (obvezno, če nočete vseh vogalov odpiliti) dokupiti. Seveda pa ta ista črnina skriva za seboj vse tisto, zaradi česar se S-maxa kupi. Obilica prostora je namenjena za vseh pet potnikov, ki se prevažajo v kupejevsko zastavljeni notranjosti z višje nastavljenim sedenjem in privzdignjenim strešnim lokom.

Udobje, ki pravzaprav skorajda ne spominja več na enoprostorsko kri avtomobila, pripada komfortnim sedežem s premalo bočnega oprijema in dobro uglašenemu podvozju. Dizajn modernih prijemov in s solidno izdelavo ostalega interierja pa limuzinam srednjega razreda. Če velja pri fordu oznaka titanium za bolj športno usmerjeno opremljenost avtomobila, potem v testnem primeru velja, da je grobo blago na sedežih zelo trpežno, da sijejo iz sivomodre armaturne plošče svetleči lepotni trakovi. In da je opreme res obilo. Nadzor klimatizacije se deli na dve področji, čeprav je njegovo delovanje v določeni meri omejeno in včasih nelogično. So pa morda zato prednji sedeži večstopenjsko ogrevani ali hlajeni. Avdiosistem bi se pri vsej sodobnosti in imenitnosti lahko glasil boljše, razen ko preko njega uporabljamo GSM. Glasovno upravljanje vseh treh pa je možno tudi s pomočjo glasu, vendar je zelo nepraktično. Vsekakor so bolj uporabna stvar adaptivne prednje luči, ki s svojim žarkom sledijo sukanju volanskega obroča in krepko pripomorejo k boljši osvetlitvi ceste. Ter serijski nadzor stabilnosti in devet zračnih blazin, vključno s tisto za varovanje voznikovih nog. Ali v mrzlih dneh zelo uporabno električno ogrevanje prednjega stekla. Uporabna je tudi prostornost prtljažnega prostora, ki meri že v osnovi 855 litrov in je s pomočjo posamezno pomičnih zadnjih sedežev še krepko povečljiva. Na žalost pa S-max  preveč 'špara' z odlagalnimi mesti v voznikovem okolju.

Morda se pri testnem S-max še najmanj trendovski zdi pogonski sklop. Tokrat z bencinskim agregatom dveh litrov gibne prostornine. Serija duratec s konstrukcijo bloka ter glave motorja iz lahke aluminijeve litine, varabilnim sesalnim sistemom, šestnajstimi ventili nad štirimi valji ter večtočkovnim elektronskim vbrizgavanjem goriva zmore izdati največ 107 kilovatov (145 KM) pri 6000 vrtljajih na minuto ter 190 Nm navora pri 4500 vrt./min. In če je mirni tek motorja, ki se je v realnosti testnega avtomobila precej zaganjal, medicinsko tih ter papirnate zmogljivosti motorja povprečno zadovoljive, se izkaže v realnosti za najšibkejši člen, ko gre za ambicije takšnega S-maxa. Ne morem reči, da gre za podhranjenost, vendar zaspana odzivnost, ki se malce prebudi tja proti rdečemu polju, enostavno ne prepriča. Tudi zato, ker je v menjalniku le pet prestav. In ob konkretnejšemu stisku pedala za plin, takrat ko S-max le oživi, bo oživel tudi vrtinec v rezervoarju. S porabo, ki v takšnem primeru zraste na 15 litrov goriva na 100 km, kljub svojemu tihemu značaju ne bo prepričal prav veliko strank. V času varčnih dizlov pa tudi s povprečjem okoli 11 litrov ne. Nasprotno temu se S-max odkupi z dobro lego na cesti potovalno naravnanega a hkrati tudi dinamično utrjenega podvozja in dobro odzivnostjo volanskega obroča.

No, takšen S-max je zagotovo le alternativa za tiste, ki jim ropot dizelskih strojev ni pri srcu. Prav zato se je Ford odločil tudi za ta paket. Da se bo točno takšen prodajal kot med, tega pri nas ne gre verjeti, morda pa ga gre kdaj srečati tudi na naših cestah. Zato pa je toliko več dizelsko gnanih, kljub temu da je razlika v ceni kar očitna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford S-max 2,0i
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 107 (145) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 4500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4768 x 1884 x 1658
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 855-2100
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1605
največja hitrost v km/h 197
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,0/6,4/8,1
poraba na testu v l/100 km 10,9
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 25.100
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 4 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |