Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Paket

Ford S-max 2,0i titanium

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Ford je vlekel prave poteze; da je S-max definitivno odlična poteza, govorijo prodajne številke. Da pa so številke takšne, so krivi pri Fordu. Krivci, ki so s svojo inteligentno komercialno potezo zakrivili ravno to, kar si želi vsak, ki izdeluje avtomobile. Sestaviti štirikolesni paket, ki se bo prodajal za med.
Paket
Foto: Pavel Furlan
25. 4. 2008 ob 12:41
Komentarjev: 0

Na S-maxu je pravzaprav vse trendno. Enoprostorska osnova, križana s kupejevskim razredom, družinska domačnost na športni podlagi, uporabnost, zlita z eleganco, moderna tehnologija, združena s klasiko, ter nenazadnje zelo ugodna cena, ki konkurenci neprijetno odžira kupce. Ford s svojo floto pravzaprav ni še nikoli tako izstopal med tekmeci. Mičnost testnega S-maxa se začne že pri zunanjosti. Poteze v perla črni barvi, z zatemnjenimi zadnjimi stekli, agresivno izsekanimi škrgami za prednjimi blatniki ter seveda osemnajstpalčnimi  platišči, ki pripradajo zgolj opremi titanium, bodo povšeči tistim, ki bi bili radi malce bolj 'mafia'. Čeprav črnina stekel ne prinaša, razen poudarjene intimnosti, pred radovednimi pogledi iz zunanjosti prav nič dobrega, saj precej poslabša vid iz že tako slabo preglednega avtomobila. Prav dobrodošla bo v tem primeru senzorska parkirna pomoč, ki pa je na žalost v zelo bogati serijski opremi ni in jo je potrebno (obvezno, če nočete vseh vogalov odpiliti) dokupiti. Seveda pa ta ista črnina skriva za seboj vse tisto, zaradi česar se S-maxa kupi. Obilica prostora je namenjena za vseh pet potnikov, ki se prevažajo v kupejevsko zastavljeni notranjosti z višje nastavljenim sedenjem in privzdignjenim strešnim lokom.

Udobje, ki pravzaprav skorajda ne spominja več na enoprostorsko kri avtomobila, pripada komfortnim sedežem s premalo bočnega oprijema in dobro uglašenemu podvozju. Dizajn modernih prijemov in s solidno izdelavo ostalega interierja pa limuzinam srednjega razreda. Če velja pri fordu oznaka titanium za bolj športno usmerjeno opremljenost avtomobila, potem v testnem primeru velja, da je grobo blago na sedežih zelo trpežno, da sijejo iz sivomodre armaturne plošče svetleči lepotni trakovi. In da je opreme res obilo. Nadzor klimatizacije se deli na dve področji, čeprav je njegovo delovanje v določeni meri omejeno in včasih nelogično. So pa morda zato prednji sedeži večstopenjsko ogrevani ali hlajeni. Avdiosistem bi se pri vsej sodobnosti in imenitnosti lahko glasil boljše, razen ko preko njega uporabljamo GSM. Glasovno upravljanje vseh treh pa je možno tudi s pomočjo glasu, vendar je zelo nepraktično. Vsekakor so bolj uporabna stvar adaptivne prednje luči, ki s svojim žarkom sledijo sukanju volanskega obroča in krepko pripomorejo k boljši osvetlitvi ceste. Ter serijski nadzor stabilnosti in devet zračnih blazin, vključno s tisto za varovanje voznikovih nog. Ali v mrzlih dneh zelo uporabno električno ogrevanje prednjega stekla. Uporabna je tudi prostornost prtljažnega prostora, ki meri že v osnovi 855 litrov in je s pomočjo posamezno pomičnih zadnjih sedežev še krepko povečljiva. Na žalost pa S-max  preveč 'špara' z odlagalnimi mesti v voznikovem okolju.

Morda se pri testnem S-max še najmanj trendovski zdi pogonski sklop. Tokrat z bencinskim agregatom dveh litrov gibne prostornine. Serija duratec s konstrukcijo bloka ter glave motorja iz lahke aluminijeve litine, varabilnim sesalnim sistemom, šestnajstimi ventili nad štirimi valji ter večtočkovnim elektronskim vbrizgavanjem goriva zmore izdati največ 107 kilovatov (145 KM) pri 6000 vrtljajih na minuto ter 190 Nm navora pri 4500 vrt./min. In če je mirni tek motorja, ki se je v realnosti testnega avtomobila precej zaganjal, medicinsko tih ter papirnate zmogljivosti motorja povprečno zadovoljive, se izkaže v realnosti za najšibkejši člen, ko gre za ambicije takšnega S-maxa. Ne morem reči, da gre za podhranjenost, vendar zaspana odzivnost, ki se malce prebudi tja proti rdečemu polju, enostavno ne prepriča. Tudi zato, ker je v menjalniku le pet prestav. In ob konkretnejšemu stisku pedala za plin, takrat ko S-max le oživi, bo oživel tudi vrtinec v rezervoarju. S porabo, ki v takšnem primeru zraste na 15 litrov goriva na 100 km, kljub svojemu tihemu značaju ne bo prepričal prav veliko strank. V času varčnih dizlov pa tudi s povprečjem okoli 11 litrov ne. Nasprotno temu se S-max odkupi z dobro lego na cesti potovalno naravnanega a hkrati tudi dinamično utrjenega podvozja in dobro odzivnostjo volanskega obroča.

No, takšen S-max je zagotovo le alternativa za tiste, ki jim ropot dizelskih strojev ni pri srcu. Prav zato se je Ford odločil tudi za ta paket. Da se bo točno takšen prodajal kot med, tega pri nas ne gre verjeti, morda pa ga gre kdaj srečati tudi na naših cestah. Zato pa je toliko več dizelsko gnanih, kljub temu da je razlika v ceni kar očitna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford S-max 2,0i
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 107 (145) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 4500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4768 x 1884 x 1658
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 855-2100
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1605
največja hitrost v km/h 197
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,0/6,4/8,1
poraba na testu v l/100 km 10,9
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 25.100
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 11 meseci  |