Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Glajenje robov

Opel insignia 2.0 CDTi ecoflex cosmo

Avtor prispevka: Anže Jereb
V uredništvo določen model avtomobila dobimo večkrat. Z različnimi motorji, karoserijskimi oblikami ali opremami. In pogosto so med njimi vzporednice, ki jih lahko potegnemo, le redko pa so stvari, ki se nam vtisnejo v spomin tako močno kot pri insignii.
Glajenje robov
Foto: Anže Jereb
12. 2. 2015 ob 7:45
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

po prenovi deluje bolj elegantno
notranjost je izgubila škripajočo plastiko
osrednji del armaturne plošče ima manj stikal in je bolj urejen
merilniki so sila pregledni in grafično zanimivi
prostora je veliko, zlasti uporaben je prtljažnik
vozne lastnosti so zelo prepričljive
motor je varčen, porabi tudi manj kot 6 litrov
doplačilne luči delujejo perfektno
na volanu je preveč stikal
miška za upravljanje stikal ni intuitivna in je slabo uporabna
motor je povprečno prožen, se vidi, da je bila varčnost v mislih glavna
motor je glasen
doplačilni žarometi imajo zasoljeno ceno
3,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (41 glasov)
video test opel insignia 2.0 CDTi ecoflex cosmo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pred prenovo se nam je zdelo, da se ponavljamo kot slaba kaseta, ko smo vedno znova izpostavljali dve hibi: preveliko število gumbov na armaturni plošči in plastično imitacijo aluminija na volanu, ki je v vseh avtih škripala, celo pri OPC-jki. In poglejte pozorneje, pa boste ugotovili, da so oboje ob prenovi popravili. Nedvomno ne zaradi nas, je pa lepo videti, da sta dve najočitnejši hibi izginili in sta tako dve stvari manj, ki bi parali živce.

Seveda boste najprej opazili spremenjeno zunanjost, čeprav so oblikovne spremembe dokaj nežne. 'Zmagovalnega konja se ne menja', pravi rek in glede na simpatične poteze, ki so kupce kot magnet vabile v salone pred prenovo, ostajajo te podobne tudi po njej. Žarometi so le malo spremenjeni, maska nekoliko večja, meglenki pa se sedaj navihano smejita. Zadaj je zgodba podobna, le luči so nekoliko drugačne s podaljšanim delom in aluminijasta letvica je nižje. Meni osebno izgleda avtomobil bolj elegantno, malo manj robato.

Bolj pa cenim prenovo notranjosti. Na armaturni plošči ni več 42 gumbov, temveč le še 25. Od teh je večina tudi bolj priročnih, z izjemo plošče na dotik, s katero nastavljam temperaturo in upravljam z ostalimi funkcijami. Zadeva je prepočasna in zahteva preveč pozornosti, zato spet poudarjamo, da je bil prejšnji vrtljivi boljša rešitev. Tudi kvazi miška za upravljanje radia ni dovolj natančna, da bi jo rad uporabljal. V bistvu pa mi je všeč digitalni merilnik hitrosti, ker je zelo pregleden, in tudi to, da opozorila ter obvestila zna insignia podpisati v slovenskem jeziku.

Marsikaterega Slovenca bo znamka vseeno težko prepričala, a ponovim lahko, da je insignia precej prepričljiv stroj. Pelje se zelo lepo in komunikativno, sedaj z manj občutnim izklopom serva, ko se boste peljali po avtocesti, in smo včasih po ponovnem premiku dobili vtis, da se je volan kar malo zalepil. Mateju se je sedež zdel malo preozek, sicer pa je položaj za volanom zelo dober, prostora ima avtomobil tudi dovolj, le zadaj zaradi položne strehe morda manj od nekaterih drugih predstavnikov. Za lepoto je pač treba potrpeti, ni pa vse skupaj tako očitno, da bi šlo za hibo.

Motor karakterno ni nič posebnega, je srednje tih in srednje prožen, kar povedano drugače pomeni, da zaradi eko naravnanosti deluje šibkeje od 103 kilovatov. K temu precej pripomorejo dolga prestavna razmerja, celo tako razvlečena, da šeste in pete prestave izven avtocest skoraj nisem potreboval. Je pa posledično varčen in zna porabiti tudi manj od šestih litrov, kar je zelo dobro.

Sicer pa z opremo cosmo in nekaj dodatki stane takšen avtomobil trideset tisočakov in to ni malo, sploh ob kopici zelo prepričljivih konkurentov, ki komaj čakajo, da odgriznejo kos pogače. Med najbolj prepričljive lastnosti insignie torej lahko štejem vozne lastnosti, saj se res lepo pelje, dober je položaj za volanom in za varčno nastrojene je dober tokratni motor. Pa še dobro izgleda sedaj po prenovi. In priporočim naj še pametne luči, ob ceni dveh tisočakov so nesramno drage, ampak vrhunske.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel insignia 2.0 CDTI ecoflex cosmo
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1956
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4842 x 1856 x 1498
medosna razdalja v mm 2737
prtljažnik v litrih 530
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1503 (517)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,6/3,3/3,9
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 23.570
cena testnega vozila v EUR 24.420
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.250

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
gizmo28 pravi:
po 60000 prevoženih km,v kabini čričkov kot v zoo-ju
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: markopeč
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |