{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Merchandising

Opel astra sedan 1,6 16V cosmo

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Da bi prodajno polico do konca napolnili, so Oplovi snovalci avtomobilov v segmentu nižjega srednjega razreda, kjer je pri njih doma astra, izdelali še zadnji manjkajoči voz. Tako, kot pri obeh prejšnjih generacijah. Opel astra sedan. S štirimi vrati, klasično limuzinskim zadkom in najkonzervativnejšo obliko izmed vseh različic.
Merchandising
Foto: Pavel Furlan
21. 4. 2008 ob 19:29
Komentarjev: 0

Ta astra pri nas zagotovo ne bo prodajna uspešnica. Takšni avtomobili so namenjeni vzhodnejšim trgom evropskih in prekoevropskih držav. Zato tudi oblika v takšnem stilu. Pri limuzinsko podaljšani astri so inženirji izbrali za osnovo podvozje astre karavan, ki je z 2703 milimetri daljše za slabih 10 centimetrov glede na kombilimuzinsko različico. Če ostaja nos do vključno strešne silhuete nad prednjimi vrati te astre enak kot pri vseh ostalih različicah, se lok nad zadnjimi vrati spusti proti zadku krepko položneje in bolj na dolgo. Zato so lahko zadnja vrata zelo dolga in z gornjim robom globoko zajedena v C-stebriček. Odlična stvar za vstopanje potnikov na zadnjo klop. Klasični prtljažni pokrov je oblikovan v stilu celotne oblike. Na sredi koničasto preguban, kratek in nič kaj elegantno zaključen navzdol. Zdi se, kot da mu nekaj manjka. Majhni luči na zadku sta potisnjeni na stran, oblikovno premajhen odbijač pa preveč navzgor. Našemu trgu nesimpatično, na vzhodu pa moderno. Pa še nepreglednost nazaj je tu problem.

Tudi notranjost ostaja pri tej astri povsem identična ostalim. Torej enaka opremljenost, ki zajema klimatsko napravo, radio s predvajalnikom mp3, nerodno pregleden potovalni računalnik, delno oblazinjenje z usnjem, šestdelno garnituro zračnih blazin, večfunkcijski volan in vso serijsko obvezno varnostno opremo z izjemo opozarjanja na nepripet pas. Tu je ni, niti alarma niti lučke. Notranjost te limuzinske astre pa se razkazuje z bolj umirjenimi barvnimi kombinacijami lepotilnih detajlov; vsled tega so tudi sredinska konzola ter repki na prečnih drogovih volanskega obroča lakirani v piano črni barvi, ki je čudovita na pogled, vendar je glede prstnih odtisov nesramno občutljiva.

Prostornost spredaj ostaja dobra. Prednost dolžine, pridobljene na račun medosne razdalje, pa so inženirji izkoristili namensko; z raztezanjem kabine v vzdolžni smeri so v okolici zadnje klopi pridobili obilico prostora, ki se ga ne bi sramovali niti v razredih večjih limuzin. Kolena bodo za to več kot hvaležna. Manj hvaležna bodo telesa za sedenje na njej, saj ne bodo imela prav veliko bočne podpore, če se na njej ne bodo vozili vsaj trije; ista muha na žalost pesti tudi prednji sedišči. Pohvaliti pa gre končno obdelavo; pravi materiali in ličnost ter natančnost izdelave. Preseneti še prtljažnik. Ta je v celoti mehko tapeciran in je s svojo velikostjo 490 litrov kar konkreten. Moti pa dostop vanj, saj je sicer široka odprtina precej nizka in zelo nerodna za vstavljanje debelejših stvari vanj, pogosto pa so umazana še kolena zaradi seganja po predmetih, ki so potisnjeni tam daleč za zadnja sedeža. No, nerodno je tudi odpiranje le-tega. V potniški kabini je sicer tipka, s katero ga odpiramo, da pa se ga odpreti tudi z dolgotrajnim tiščanjem v gumb za odklepanje vrat na ključu. Nepripravno.

Motorna tehnika, ki skrbi za pogon testne astre, je tokrat bencinska. Atmosferski bencinski agregat klasične konstrukcije pod oznako Ecotec je po papirnatih zmogljivostih zadovoljiv, a se v realnosti iz 1,6 litra razvitih 85 kilovatov (115 KM) pri 6000 vrt./min in 155 Nm pri 4000 vrt./min navora izkaže, da je v svojih zmožnostih zgolj povprečen. Pospeševanja so dolga, sploh pri obremenitvah. Radoživost motorja je umerjena na uglajene vožnje, zato vrtenje v najvišje vrtljaje ni učinkovito. Tako se zdi petstopenjski menjalnik v vseh prestavah predolg. A se pri tem pogonu pokaže kvaliteta drugje. Poraba. Pri normalni vožnji je poraba tako nizka, da bi astro s tem motorjem zlahka zamenjali za dizelsko. Dolgoročno povprečje ne doseže porabe niti 7 l/100km, pri živahnosti testnih poti pa je poraba z dobrih 8,5 litra v mejah prijetne normale. Dobro uglašeno podvozje daje že pri ostalih modelih odlične vozne rezultate, kar se tiče lege na cesti, udobja in stabilnosti, tako da je zanesljivost tudi pri sedanu za volanom prepričljiva.

Ali bo Oplu uspelo prepričati katerega izmed kupcev glede takšne astre, je težko predvideti vnaprej. Dejstvo, da je polica z astrami ponovno lepo založena in zložena, daje upanje. Tu in drugod po svetu, zato je načrtno pospeševanje prodaje v globalu še kako pomembno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel astra sedan 1,6 16V
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (115) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 155 pri 4000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4587 x 1753 x 1447
medosna razdalja v mm 2703
prtljažnik v litrih 490/870
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1306
največja hitrost v km/h 191
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,5/5,2/8,7
poraba na testu v l/100 km 8,8
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 16.650
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |