Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ph 7

Toyota avensis wagon 2,0 D-4D M/T6 business

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Toyota avensis 2,0 D-4D WG M/T6 business razen svojega čudnega kataloškega imena nima pravzaprav nič skupnega s kemijo; naslov je le odličen opis avtomobila kot celote. Nevtralnost torej. Pravzaprav je res malo avtomobilov, ki bi nas prav na vseh področjih, ki nam jih ponujajo, pustili tako nevtralne.
Ph 7
Foto: Matej Mitruševski
9. 9. 2011 ob 19:34
Komentarjev: 0
video test toyota avensis wagon 2,0 D-4D business
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Navadno se že zaradi oblike prepira o tem, katera je lepša, po drugi strani na tisoče laičnih 'motorznanstvenikov' modruje nad tehniko, kateri stroj je zmogljivejši ali bolj varčen. Ali pa po tretje; uporabniki avtomobilov, katerim pravzaprav ni preveč mar ne za prvo, ne drugo, temveč svoje zanimanje usmerjajo v udobje, uporabnost in zanesljivost. Toyota avensis 2,0 D-4D je v kombijevski različici in z opremskim dodatkom business ravno prava zmes vsega trojega. Se pravi pisana na kožo mnogim.

Avensis kljub svojemu privlačnemu pogledu in zajetnim dimenzijam ni tisti avtomobil, ki bi vedno padal v oči opazovalcev. Je pa vseeno moderen, eleganten in športen predstavnik kombijev srednjega razreda, tako da bi ga lahko mirne duše zapeljali v vsako garažo. Popolnoma mirni in zadovoljni bi bili, tudi ko bi se začeli vrteti okoli njegove uporabnosti. Kombijevska različica avensisa ponuja veliko prostora. V potniški kabini in prtljažniku. Prostora je vedno dovolj, pri nogah, ramenih in glavi. V prvi ali drugi vrsti. Tako da je počutje v avensisu načeloma dobro. Ja, le preveč črnine, suhoparen dizajn in pretegnjena tkanina sedežev, pa čeprav povsem v hišnem stilu, znajo na trenutke kvariti razpoloženje.

Opreme je v paketu business dovolj tudi za bolj zahtevne. Električna ročna zavora je serijska, tempomat in dvopodročna klimatska naprava tudi, popolna multimedijska oprema z navigacijskim sistemom, povezavami bluetooth, USB in SD pa pripada z ugodno ceno 1.400 € temu paketu. Prtljažni prostor je zajeten in z od pol do kubika in pol prostornine uporaben, mu pa zelo zamerimo, da je tako nizek, da vanj ne gre kakšna večja škatla. Pri konkurenci lahko meri ta prostor tudi 10 centimetrov več v višino, zato ga dobro premerite pred nakupom. Ima pa še praktične predale v dvojnem dnu.

Tudi kvaliteta izdelave avensisa je za oči in na otip solidna, ampak nikakor se s testnim avensisom nismo smeli zapeljati na makadam. Čričkanje iz armaturne plošče ter izza obloge voznikovih vrat je bilo za ta nivo avtomobila enostavno porazno. Vožnja je po drugi strani zelo dobra. Poudarek njegove naravnaosti je seveda na udobju, kjer se odlično izkaže, ampak tudi z odrezavostjo se zna, zaradi dobre vodljivosti, konkretne medosne razdalje, ravno prav nastavljenega blaženja ter zmogljivih zavor, pri dinamični vožnji dokazati.

Motorizacija, ki je namenjena paketu business, je ravno tako neizstopajoča, ampak v praksi dobra. Dvolitrski turbodizelski motor po svojih zmogljivostih ne ponuja presežkov, je pa zlahka kos dobri toni in pol mase avtomobila. Zmore 93 kW moči pri 3600 vrt./min ter 310 Nm navora v območju od 1800 do 2400 vrt./min. Sicer je bolj robate sorte s svojim delovanjem, ampak deluje uglajeno in zvezno, edino pri nizkih vrtljajih (pod 1600) postane anemičen in za vožnjo neuporaben. Bistvo tega pogona je seveda poraba. Obljubljenih pet in pol litrov plinskega olja ne boste zlepa dosegli, realnost je pač za tričetrt litra višja, kar je seveda dobro. Bolj je važno, da je avtocestna vožnja (avtomobil je namenjen seveda vsakodnevnemu premagovanju ogromnega števila kilometrov) pri upoštevanju hitrostnih omejitev poceni.

No, še z eno stvarjo se pri testnem avensisu Toyotini trgovci lahko pohvalijo: servisnimi intervali. Ti si sledijo na vsakih 15.000 prevoženih km, bolj pa je važno, da je skupen predviden strošek, ki si ga s servisi nakopljemo na 120 tisoč prevoženih kilometrov, le slabih 1100 evrov. Kar je nenazadnje res ugodno. Pa strošek nabave testnega avensisa? 26.205 evrov. Tudi to ni preveč, če vzamete v zakup, da za takšen denar dobite pravzaprav kar konkreten kos avtomobila, ki je za povrh še solidno opremljen. Pa še nihče vam ne bo nevoščljiv.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Toyota avensis wagon 2,0 D-4D bussines
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min x93 (126) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 310 pri 1800-2400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4795 x 1810 x 1480
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 543
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1520 (580)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/4,7/5,7
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.500
cena testnega vozila v EUR 26.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.105

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 tedni  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |