Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ph 7

Toyota avensis wagon 2,0 D-4D M/T6 business

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Toyota avensis 2,0 D-4D WG M/T6 business razen svojega čudnega kataloškega imena nima pravzaprav nič skupnega s kemijo; naslov je le odličen opis avtomobila kot celote. Nevtralnost torej. Pravzaprav je res malo avtomobilov, ki bi nas prav na vseh področjih, ki nam jih ponujajo, pustili tako nevtralne.
Ph 7
Foto: Matej Mitruševski
9. 9. 2011 ob 19:34
Komentarjev: 0
video test toyota avensis wagon 2,0 D-4D business
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Navadno se že zaradi oblike prepira o tem, katera je lepša, po drugi strani na tisoče laičnih 'motorznanstvenikov' modruje nad tehniko, kateri stroj je zmogljivejši ali bolj varčen. Ali pa po tretje; uporabniki avtomobilov, katerim pravzaprav ni preveč mar ne za prvo, ne drugo, temveč svoje zanimanje usmerjajo v udobje, uporabnost in zanesljivost. Toyota avensis 2,0 D-4D je v kombijevski različici in z opremskim dodatkom business ravno prava zmes vsega trojega. Se pravi pisana na kožo mnogim.

Avensis kljub svojemu privlačnemu pogledu in zajetnim dimenzijam ni tisti avtomobil, ki bi vedno padal v oči opazovalcev. Je pa vseeno moderen, eleganten in športen predstavnik kombijev srednjega razreda, tako da bi ga lahko mirne duše zapeljali v vsako garažo. Popolnoma mirni in zadovoljni bi bili, tudi ko bi se začeli vrteti okoli njegove uporabnosti. Kombijevska različica avensisa ponuja veliko prostora. V potniški kabini in prtljažniku. Prostora je vedno dovolj, pri nogah, ramenih in glavi. V prvi ali drugi vrsti. Tako da je počutje v avensisu načeloma dobro. Ja, le preveč črnine, suhoparen dizajn in pretegnjena tkanina sedežev, pa čeprav povsem v hišnem stilu, znajo na trenutke kvariti razpoloženje.

Opreme je v paketu business dovolj tudi za bolj zahtevne. Električna ročna zavora je serijska, tempomat in dvopodročna klimatska naprava tudi, popolna multimedijska oprema z navigacijskim sistemom, povezavami bluetooth, USB in SD pa pripada z ugodno ceno 1.400 € temu paketu. Prtljažni prostor je zajeten in z od pol do kubika in pol prostornine uporaben, mu pa zelo zamerimo, da je tako nizek, da vanj ne gre kakšna večja škatla. Pri konkurenci lahko meri ta prostor tudi 10 centimetrov več v višino, zato ga dobro premerite pred nakupom. Ima pa še praktične predale v dvojnem dnu.

Tudi kvaliteta izdelave avensisa je za oči in na otip solidna, ampak nikakor se s testnim avensisom nismo smeli zapeljati na makadam. Čričkanje iz armaturne plošče ter izza obloge voznikovih vrat je bilo za ta nivo avtomobila enostavno porazno. Vožnja je po drugi strani zelo dobra. Poudarek njegove naravnaosti je seveda na udobju, kjer se odlično izkaže, ampak tudi z odrezavostjo se zna, zaradi dobre vodljivosti, konkretne medosne razdalje, ravno prav nastavljenega blaženja ter zmogljivih zavor, pri dinamični vožnji dokazati.

Motorizacija, ki je namenjena paketu business, je ravno tako neizstopajoča, ampak v praksi dobra. Dvolitrski turbodizelski motor po svojih zmogljivostih ne ponuja presežkov, je pa zlahka kos dobri toni in pol mase avtomobila. Zmore 93 kW moči pri 3600 vrt./min ter 310 Nm navora v območju od 1800 do 2400 vrt./min. Sicer je bolj robate sorte s svojim delovanjem, ampak deluje uglajeno in zvezno, edino pri nizkih vrtljajih (pod 1600) postane anemičen in za vožnjo neuporaben. Bistvo tega pogona je seveda poraba. Obljubljenih pet in pol litrov plinskega olja ne boste zlepa dosegli, realnost je pač za tričetrt litra višja, kar je seveda dobro. Bolj je važno, da je avtocestna vožnja (avtomobil je namenjen seveda vsakodnevnemu premagovanju ogromnega števila kilometrov) pri upoštevanju hitrostnih omejitev poceni.

No, še z eno stvarjo se pri testnem avensisu Toyotini trgovci lahko pohvalijo: servisnimi intervali. Ti si sledijo na vsakih 15.000 prevoženih km, bolj pa je važno, da je skupen predviden strošek, ki si ga s servisi nakopljemo na 120 tisoč prevoženih kilometrov, le slabih 1100 evrov. Kar je nenazadnje res ugodno. Pa strošek nabave testnega avensisa? 26.205 evrov. Tudi to ni preveč, če vzamete v zakup, da za takšen denar dobite pravzaprav kar konkreten kos avtomobila, ki je za povrh še solidno opremljen. Pa še nihče vam ne bo nevoščljiv.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Toyota avensis wagon 2,0 D-4D bussines
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min x93 (126) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 310 pri 1800-2400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4795 x 1810 x 1480
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 543
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1520 (580)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/4,7/5,7
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.500
cena testnega vozila v EUR 26.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.105

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |