Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Multiopravilnik

Volkswagen multivan 2.0 TDI DMR comfortline

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ste ravnokar dobili šestorčke in nissan micra kar naenkrat izgleda nezadostna? Ni težave, Volkswagnov multivan bo rešil tudi takšno zagato. Kot očetu pa vam bo ponudil tudi spodobno vozniško izkušnjo.
Multiopravilnik
Foto: Gašper Miš
29. 3. 2015 ob 22:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

multivan že s položajem za volanom dokazuje, da je eden najbolj dodelanih potniških kombijev
vozne lastnosti so primerljive z večjimi avtomobili
urejenost notranjega okolja je vzorna
drsna vrata na obeh bokih močno povečajo uporabnost
zvočna zaščita potniške kabine je v primeru različice multivan boljša
dvolitrski motor je dovolj zmogljiv
poraba goriva je dovolj ugodna
enostavnost sedežnih konfiguracij je pohvalna
sami sedeži so ob odstranjevanju nerazumljivo težki
težka in velika so tudi prtljažna vrata
cena vozila ob opremskih dodatkih hitro poskoči
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (26 glasov)
video test volkswagen multivan 2.0 TDI DMR comfortline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Multivan je pravzaprav nekakšen Chuck Norris med avtomobili. Nedvomno eden najbolj vsestranskih potniških kombijev, ki je v različici panamericana robusten stroj, pripravljen na veliko zahtevnih izzivov. Kot california je odličen za tiste, ki radi kampirate in za to ne potrebujete ogromnega avtodoma, temveč radi prosti čas preživljate v okretnem vozilu, multivan bussiness zadovoljuje potrebe najbolj zahtevnih poslovnih zadnjic, takšen običajni pa je za tiste, ki le potrebujete veliko prostora ali pa imate veliko otrok. Ste ravnokar dobili šestorčke? Nobene panike, multivan bo rešil tudi takšno situacijo. In to z levo roko.

Že navzven multivan z led diodami v sprednjih žarometih in s pragovi ter obrobami v barvi karoserije deluje bolj bogato od transporterja in caravelle. Znotraj boste razlike pri takšni različici, ki ne poka od vseh dobrod, ki jih sicer multivan zna ponuditi, opazili predvsem v boljših sedežih ter nekaterih materialih, predvsem pa v bistveno boljši zvočni zaščiti, ki skrbi, da je vožnja precej tišja in prijetnejša od tiste v transporterju. Testnega multivana denimo najbolje vidim v vlogi družinskega vozila, ki izpolnjuje muhe in potrebe prostorsko zahtevnejših, zlasti takšna različica s podaljšano medosno razdaljo, da bo še posebej transportna. S krepko nad petimi metri dolžine je natančno 40 centimetrov daljša od krajše različice, ni pa bila testna nabasana z opremo. Je samo comfortline, kar pomeni, da boste pogrešali nekatere bonbončke, kot so mizice in drsna vrata na levi strani. Ampak gruča otrok tega ne bo pogrešala. Če mislite transportirati kakšne poslovneže, ti pa gotovo.

S šestimi sedeži zadaj - po dva sta v vrsti - lahko počnete skorajda karkoli hočete. Tista dva v drugi vrsti lahko celo obrnete za 180 stopinj, da gledata nazaj proti dvema v tretji vrsti in se potniki med vožnjo lažje pogovarjajo, vsi stoli, vključno z voznikovim in sovoznikovim imajo naslone za roke, kar povečuje udobje, omenjena šesterica stolov je obenem vzdolžno pomična, vodila v tleh pa omogočajo, da jih poljubno lahko pomikate naprej in nazaj, postavite v vrsto tri sedeže, skratka kombinacij je nešteto. Lahko jih tudi odstranite iz vozila, princip je enostaven in ne zahteva vijačenja, so pa sedeži sami po sebi nerazumljivo težki in zahtevajo moško roko. Kot tudi zadnja dvižna vrata, ki zagotavljajo visoko stojno višino - so odlična za skrivanje pred dežjem - a so ob zapiranju presneto težka.

Vožnja zadaj je zelo udobna, še posebej, če imate samo štiri sopotnike ali manj, potem lahko potujete kot v prvem razredu na letalu. Morda ne ravno kot v prvem razredu, ker ta multivan nima mizic, ampak je vseeno podobno. Predvsem pa tišje. V bistvu ne čudi, da je multivan eden najbolj priljubljenih vozil za tiste, ki pač potrebujete več prostora, ker je tudi iz vozniškega stališča nadvse prepričljiv. Prostora je ogromno, odlagališč veliko in zelo smotrno so postavljena, se vidi, da imajo pri Volkswagnu že nekaj desetletij izkušenj. Položaj za volanom močno spominja na tistega v osebnem avtomobilu, kar je pohvalno, in ročica menjalnika je blizu roke. Dodajte temu še višje sedenje in velika stekla, pa boste dobili odlično preglednost. S tem multivanom smo se peljali na Dunaj in nazaj in poleg udobnih sedežev hvalimo še blaženje, ki daje občutek plavanja oziroma lebdenja, tako da je super za zaspati, ni pa tako mehko, da bi bilo iz vozniškega stališča zoprno. Občutek je vedno suveren, celo v zavojih je multivan presenetljivo agilen. Le v zadnji vrsti je vzmetenje malce trše, ker je zadek pač namenjen predvsem tovorjenju prtljage.

Resda je multivan ogromen, ampak krmiljenje je skoraj enako kot pri malce večjem avtomobilu. V zavojih je suveren skoraj kot kakšen golf sportsvan, obračalni krog pa je tudi skoraj enak – 13,2 metra tukaj, za primerjavo pa 11,1 pri sportsvanu. In tisto je škrat proti temu. Testnega multivana je poganjal dvolitrski dizelski TDI, ki proizvede 103 kW oziroma 140 konjskih moči, kar se je izkazalo za dovolj. V primeru, da je čisto nabasan z ljudmi, bi kakšen dodaten konj prišel prav, drugače je pa čisto v redu. Na testu je zahteval dobrih devet litrov na sto prevoženih kilometrov, kar za več kot dvotonsko gmoto ni tako veliko, bi pa sam v takšnem vozilu vsekakor raje izbral samodejni menjalnik DSG, ker bi bila vožnja še bolj lagodna, čeprav je tudi ta ročni natančen in predvsem blizu roke.

Če pri večini vozil najdem veliko hib, je tukaj res pomembna le ena. Cena. Takšen namreč stane 51.020 EUR, kar je veliko, pa še opreme nima ogromno, niti ne posebej močnega motorja. Na spisek močno zaželjenih dodatkov bi sam vsekakor dodal še drsna vrata na levem boku, samodejni menjalnik DSG in dražji radio, slednjega zgolj zato, ker ta, ki je že na seznamu doplačilne opreme, ne omogoča premikanja po seznamu glasbe preko stikal, če jo predvajamo preko povezave bluetooth, ampak zgolj neposredno iz naprave. Če denarnica dovoljuje pa je seznam dodatkov in motorjev dovolj bogat tudi za najbolj petične in zato ne čudi, da je multivan eden najboljših in vsestransko uporabnih kombijev na svetu. Po ugodju in udobju mu ob bok lahko postavimo le še mercedes-benza V, a se tudi slednji ne more pohvaliti s tako bogato zgodovino in tolikšnimi izvedenkami.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen multivan 2.0 TDI DMR comfortline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5292 x 1904 x 1970
medosna razdalja v mm 3400
prtljažnik v litrih x
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2194 (886)
največja hitrost v km/h 173
pospešek 0-100 km/h v s 14,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,8/6,5/7,7
poraba na testu v l/100 km 9,5
cena osnovnega vozila v EUR 31.544
cena testnega vozila v EUR 43.180
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.020

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Sašo
Obvestila
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 urami  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 urami  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 urami  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  |