{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jama brez dna

Honda civic tourer 1.6 i-DTEC lifestyle

Avtor prispevka: Anže Jereb
Hondin civic tourer se je izkazal s prijetno notranjostjo, izjemno prostornostjo in vrhunskim dizelskim agregatom. Z nekoliko ugodnejšo ceno bi bil večini tekmecev še kako velik trn v peti.
Jama brez dna
Foto: Gašper Miš
29. 4. 2015 ob 10:05
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

bolj prostornega karavana tega segmenta ni
prtljažnik je tudi neverjetno uporaben
sedala zadnjih sedežev se dvignejo, zna priti prav
stranska vrata se odprejo skoraj pravokotno
motor zvezno vleče in preseneča s porabo goriva
notranjost je pregledna in kakovostna
z ročni menjalnikom je užitek rokovati
občutek na volanu je dober in zanesljiv
zadek vozila oblikovno ni najbolj posrečen
lega vozila je za segment zgolj povprečna
cena je dokaj visoka
spredaj se sedi previsoko, zadaj ni prostora za stopala potnikov
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (27 glasov)
video test honda civic tourer 1,6 i-DTEC lifestyle
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prostorska manija je zadnje leto ali dve zašla tudi v spodnji srednji segment, kot mu rečemo. Torej med golfa, aurisa, octavio, leona in ostale predstavnike. Omenjeni vsak po svoje dejansko podirajo prostorske rekorde, njihovi prtljažniki pa se bahajo s prostorninami, ki so bile še pred leti rezervirane za avtomobile večjega segmenta. Pa se z omenjenimi prostorski boj očitno še ni zaključil, trenutno je zgolj po litrih namreč zmagovalec civic tourer. Ponuja jih 624, kar je več od vseh tekmecev, pa dvojnega dna nisem niti štel. Če bi ga, bi bila zmaga nesporna. Neverjetnih 741 litrov meri prtljažnik v tem primeru.

Naj pa vas prtljažni litri in kataloške številke ne premamijo, ker smo že večkrat dokazali, da je bolj od njih pomembna sama uporabnost prtljažnika. Sicer zgoraj omenjeni predstavniki vsi po vrsti ponujajo precej uporabnega prostora, a se tudi na tem področju zdi, da je civic od vseh po vrsti boljši. Nakladalnega roba za razliko od večine ostalih sploh ni in nasploh je višina prtljažnega dna le dobrih petdeset centimetrov, manj od ostalih, podatek pa bo še kako pomemben, ko boste v civicov prtljažnik postavljali težje predmete, ki jih ne bo treba dvigati tako visoko. Poleg tega prtljažnik ponuja še kopico manjših prostorčkov, v ogromnem dvojnem dnu sicer ni rezervnega kolesa, je pa zato veliko uporabnega prostora in tudi streha se ob zaključku spusti precej strmo, zato je na voljo veliko uporabne višine.

Potem pridemo do prostora za potnike. Tega je veliko spredaj in zadaj, sedala zadnjih sedežev je mogoče dvigniti, kar je tudi po svoje lahko zelo uporabna stvar, hibi sta dejansko le dve. Ker je rezervoar za gorivo postavljen pod voznikov sedež in je na račun tega več prostora v prtljažniku, se za volanom sedi precej visoko, za moj okus celo malce previsoko, obenem pa potniki na zadnjih sedežih svojih stopal ne boste mogli potisniti pod sprednji sedež, kar verjetno povsem nevede vedno počnete. To je pravzaprav to, prostorsko je torej civic tourer nadvse prepričljiv in tudi zadnji par vrat se odpre skoraj pravokotno, zato je vstopanje ali vstavljanje otroškega sedeža povsem lahkotno opravilo. Tudi če ste že v letih.

Voznikovo okolje je lepo urejeno in z malo stikali, je pa oblikovno manj prepričljivo od futurizma, ki ga je ponudila prejšnja generacija. Vse skupaj so malo umirili, je pa vsaj izdelava občutno boljša, ker med vožnjo nič ne škripa in ne poka, pri prejšnjem civicu pa se je to rado zgodilo. Večina plastike okoli voznika je trda in na prvi pogled je delovala zelo občutljivo na praske, a sem hitro ugotovil, da so praske očitno le del mojega nohta in se jih že s prstom lahko odstrani. Pilica za nohte je torej armaturna plošča. Volanski obroč je zelo prijeten in debel.

Tudi za volanom je civic čisto spodoben. Pozabite na dirkaški pedigre predhodnikov, civic je predvsem umirjen in se v zavoju malce bolj nagne, zato posledično dokaj lepo pogoltne tudi neravnine. Karavan ima zadaj celo tristopenjsko nastavljivo trdoto blažilnikov, a pomembne razlike nisem opazil. Da bi se v načinu sport občutno bolje peljal, no, tega ne boste doživeli. Je pa vseskozi občutek zelo dober in zanesljiv, ker je krmilni mehanizem dober. To pomeni, da vas med hitrejšo vožnjo ne bo strah in bo vse pod kontrolo, se pa kakšen focus pelje še bolj prepričljivo.

Težko pa boste našli bolj prepričljiv štirivaljni dizelski agregat. Ne po moči, ker seveda obstajajo bistveno zmogljivejši agregati, temveč po porabi goriva. Tourer je na našem testu zahteval le 5,7 litra, kar je zgolj nekaj decilitrov več od tega kombilimuzinskega civica, obe porabi pa sta še kako vredni pohvale. Motor lahko pohvalim tudi glede prožnosti, zelo lepo se namreč vrti in zalogo moči ponuja zvezno, ni najbolj tih, a tudi na tem področju so še glasnejši motorji, zato njegova nota ne bo kritika.

Na koncu pridemo do izgleda in cene. Avtomobil vam mora biti seveda všeč, sicer si ne boste vzeli niti toliko časa, da bi se z njim zapeljali. In zadek tega civica zna marsikoga odvrniti, ker lep vsekakor ni. Druga stvar pa je cena, ki v primeru testnega vozila znaša okoli petindvajset tisočakov. Glede na dobljeno ni posebej veliko, je pa res, da znajo biti tekmeci vseeno cenejši. Tudi zato, ker pri večini lahko izberete občutno manj opreme, če je majhna cena glavno vodilo, pri civicu pa ste ob tem nekoliko omejeni. No, takšen civic lifestyle ponuja veliko in je vsekakor eden bolj prepričljivih predstavnikov, a kaj ko imamo Slovenci večinoma raje evropske. Tudi zato bo na cestah redkost.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda civic tourer 1.6 i-DTEC lifestyle
vrsta motorja dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1597
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4535 x 1770 x 1480
medosna razdalja v mm 2595
prtljažnik v litrih 624 / 1116 / 1668
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1430 (480)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,3/3,7/3,9
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila v EUR 25.170
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.720

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: marinka
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |