Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Claudia Schiffer reče 'oh'

Opel corsa 1.4 turbo color edition

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Tako, kot so zrele ženske zaradi izkušenj bolj zapeljive, je zame tudi nova Oplova corsa zdaj bolj privlačna. Malo botoksa tu in tam in poglejte jo, zgubana mladenka je postala zrela zapeljivka, ki jo po obliki že dobro poznamo.
Claudia Schiffer reče 'oh'
Foto: Gašper Miš
14. 5. 2015 ob 22:55
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi v peti generaciji corsa navduši s svojo prostornostjo
v segment prinaša številne nove tehnologije, s katerimi bo lovila kupce
novi zaslon blagodejno postreže z več informacijami in stane samo 50 EUR
zaradi prevedenih menijev bo informacija med voznikom in avtomobilom še lažja
odziven multimedijski sistem z zaslonom na dotik ugodno doprinese k večji varnosti
doplačljivi biksenonski žarometi odlično osvetljujejo cestišče in svetijo tudi v ovinek
novi turbobencinski motor navduši z odzivnostjo in ekonomičnostjo ...
... novi šeststopenjski menjalnik pa se tudi ob hitrejšemu prestavljanju ne zatika
nov krmilni mehanizem naredi vožnjo še bolj zabavno
kljub bogati opremi cena avtomobila ni previsoka
nekatere elemente v notranjosti so prenesli iz pretekle generacije
strešne lučke še vedno ni mogoče popolnoma izključiti, ko so vrata odprta
prevelika vrata so hiba trivratne različice
prtljažnik zaradi enake zasnove še vedno pogoltne samo 285 litrov
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (25 glasov)
video test opel corsa 1.4 turbo color edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Opel je corso na tržišče postavil leta 1982 in že takrat je navdušila več kot dva milijona kupcev s svojimi enostavnimi in robustnimi linijami. Od takrat corsa z vsako novo generacijo prinaša v svoj segment številne inovacije in posebnosti, s katerimi šarmira nove in stare kupce, lansko jesen pa so pri Oplu predstavili že 5. Samo zaradi novega obraza je v dolžino zrasla za 2 centimetra, spodaj pa po merah zaradi iste platforme ostaja praktično enaka kot prejšnja.

Kljub veliki podobnosti zunaj niti dva panela nista enaka tistim pri pretekli generaciji. Če malo bolje poznate ople, boste videli, da so drugačne stranske linije, nova sta odbijača, nižja je maska, na zadku so nove dvodelne luči in spredaj je velika udrtina na pokrovu motorja. Corsa se odslej lahko baha tudi z biksenonskimi žarometi, ki ob pomoči klasične halogenske žarnice svetijo tudi v ovinek in jih vsekakor priporočam, če ne boste zadnjega evra odšteli že za lepa platišča, ker vseeno stanejo 750 EUR. Še vedno sta na voljo dve karoserijski različici, ampak bi po temeljitem preizkusu tudi sam raje izbral tisto s petimi vrati. Saj veste, na parkiriščih večja vrata niso dobrodošla, sploh me pa moti, da se vedno, ko pada dež, hoče nekdo voziti zadaj in moram potem še jaz iz avta, da sem ja moker. Res pa petvratna corsa nima še dodatne okrasne plastike, ki se zajeda v C-stebriček in malo razbija monotonost pločevine.

Pri Oplu se radi pohvalijo, da poslušajo svoje kupce in nič drugače ni bilo pri oblikovanju nove corse, ker so zamenjali vse, kar jim pri pretekli generaciji ni bilo všeč. Materiali v notranjosti so zdaj bolj kvalitetni, predvsem armaturna plošča je v testnem primeru sestavljena iz mehke plastike, tako da ne poka in škripa. Že vstopni model se lahko pohvali tudi z boljšima sedežema z več bočne opore, na voljo pa je toliko različnih vzorcev blaga, da boste z lahkoto našli svojega. Sploh color edition v tem primeru navduši. Poznavalci boste opazili še nekaj elementov, nad katerimi kupci očitno niso tarnali in to so gumbi za odpiranje oken, prestavna ročica, ročica ročne zavore in celo stropna luč je ostala enaka, kar pomeni, da se je nikakor ne da popolnoma izključiti, če so vrata avtomobila odprta. Je pa zato drugačen volan, ki je lepše oblikovan in bolje sede v roke, pa tudi gumbi na njem so zdaj enaki ostalim novejšim modelom.

Ena izmed boljših novosti so gotovo novi merilniki, predvsem zaslon potovalnega računalnika, pri katerem sem vedno tarnal nad preveč kričečo rdeče-oranžno kombinacijo. Zdaj je zaslon lahko črn in postreže z informacijami v beli barvi, tako da blagodejno vpliva na oči. Super je tudi, da so uspeli vse podatke prevesti v slovenščino, tako da je komunikacija med avtomobilom in voznikom še boljša. Za 50 EUR bi sam boljši zaslon gotovo obkljukal ob nakupu. Sama notranjost na hitro zelo spominja na šik-malčka adam, kar je morda dodaten plus. Na sredini armaturne plošče je tako velik zaslon na dotik z odzivnim multimedijskim sistemom intellilink, za katerega je treba odšteti 300 EUR, vendar dobite zraven še USB-vhod, povezavo bluetooth za prostoročno pogovarjanje in možnost namestitve aplikacije za navigacijo, ki za pravilno vodenje po poteh uporablja GPS-sprejemnik pametnega telefona. To je sicer možno takrat, ko je naprava priključena preko kabla USB, pri Oplu pa nenehno dodajajo nove telefone, tako da se baje ni treba bati za podporo v prihodnje, čeprav me takšna rešitev še vedno ni preveč navdušila, ker včasih enostavno prepočasi deluje, ko pripeljete v kakšno komplicirano križišče.

Pri pretekli generaciji corse smo na koncu že kar precej tarnali nad motorji, ki so bili enostavno zastareli. V določenih primerih prešibki ali pa so porabili preveč goriva. Vse pogonske agregate so zato pri Oplu konkretno prevetrili, zdaj jih bo na voljo osem, testni pa je za pogon uporabljal nov 1,4-litrski turbobencinski motor. Moram reči, da je eden boljših. Sicer proizvede 'samo' 74 kilovatov moči, torej 100 'konjev', in 200 Nm navora, vendar je razveseljivo živahen. Lepo in zvezno pospešuje predvsem pri nižjih vrtljajih in točno takšnega so si zamislili pri Oplu. Več moči v praksi niti ne potrebuje in seveda so zato na voljo še drugi agregati, če kdo misli, da lahko zaradi dodatne oznake turbo pričakuje športnost, pa naj raje razmišlja o različici OPC, ki je pri nas razveseljivo poceni. Malo me je spomnil na dizelske motorje, ker se ga nikakor ne splača priganjati, se pri višjih vrtljajih hitro upeša, zato pa niti s porabo pri hitrejši vožnji ne razočara, saj je na testu popil povprečno sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Vsi, ki ste vozili preteklo generacijo, boste presenečeni še nad voznimi lastnosti nove. Se pozna, da so naredili nov krmilni mehanizem za boljšo odzivnost in občutek na volanu, posodobili pa so tudi podvozje z novo geometrijo in blažilniki. Za 5 milimetrov ima nižje težišče, s čimer obljubljajo boljšo lego na cesti, testna corsa pa je bila še malo bolj živahna zaradi športnega podvozja, čeprav po drugi strani manj udobna na slabih cestah. Zanesljiva lega na cesti in dobra smerna stabilnost tako corso uvrščata med lepše vozne predstavnike manjših avtomobilov.

Zrelost se odraža s številnimi inovacijami, rešitvami, ekonomičnostjo in, za nekatere najbolj pomembno, res imate veliko opcij izbire barv in dodatkov. V primeru testne lahko rečem, da bi izbral bolj moško barvo, pa bi bila morda še bolj zapeljiva. Čeprav trivratna deluje bolj dinamično, je morda za koga slabost tudi to, da je nazaj zaradi širokega C-stebrička precej slabo pregledna. Opel seveda želi ponoviti uspeh pretekle generacije, zato se corsa zdaj baha s številnimi novimi tehnologijami, ki jih v segmentu še ni bilo. S ceno pod 16 tisočaki (s popusti še občutno manj) jim to sicer lahko uspe, ampak je konkurenca tako huda, da bo še zelo pestro. K sreči imajo v oglasu Claudio Schiffer, ki reče 'oh', zato je končna ocena še za desetinko višja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel corsa 1.4 turbo ecotec start/stop color edition
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1364
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) od 3.500 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 od 1.850 do 3.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4021 x 1775 x 1479
medosna razdalja v mm 2510
prtljažnik v litrih 285
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1120 (455)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,4/5,2
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 10.090
cena testnega vozila v EUR 12.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.930

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |