Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Claudia Schiffer reče 'oh'

Opel corsa 1.4 turbo color edition

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Tako, kot so zrele ženske zaradi izkušenj bolj zapeljive, je zame tudi nova Oplova corsa zdaj bolj privlačna. Malo botoksa tu in tam in poglejte jo, zgubana mladenka je postala zrela zapeljivka, ki jo po obliki že dobro poznamo.
Claudia Schiffer reče 'oh'
Foto: Gašper Miš
14. 5. 2015 ob 22:55
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi v peti generaciji corsa navduši s svojo prostornostjo
v segment prinaša številne nove tehnologije, s katerimi bo lovila kupce
novi zaslon blagodejno postreže z več informacijami in stane samo 50 EUR
zaradi prevedenih menijev bo informacija med voznikom in avtomobilom še lažja
odziven multimedijski sistem z zaslonom na dotik ugodno doprinese k večji varnosti
doplačljivi biksenonski žarometi odlično osvetljujejo cestišče in svetijo tudi v ovinek
novi turbobencinski motor navduši z odzivnostjo in ekonomičnostjo ...
... novi šeststopenjski menjalnik pa se tudi ob hitrejšemu prestavljanju ne zatika
nov krmilni mehanizem naredi vožnjo še bolj zabavno
kljub bogati opremi cena avtomobila ni previsoka
nekatere elemente v notranjosti so prenesli iz pretekle generacije
strešne lučke še vedno ni mogoče popolnoma izključiti, ko so vrata odprta
prevelika vrata so hiba trivratne različice
prtljažnik zaradi enake zasnove še vedno pogoltne samo 285 litrov
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (26 glasov)
video test opel corsa 1.4 turbo color edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Opel je corso na tržišče postavil leta 1982 in že takrat je navdušila več kot dva milijona kupcev s svojimi enostavnimi in robustnimi linijami. Od takrat corsa z vsako novo generacijo prinaša v svoj segment številne inovacije in posebnosti, s katerimi šarmira nove in stare kupce, lansko jesen pa so pri Oplu predstavili že 5. Samo zaradi novega obraza je v dolžino zrasla za 2 centimetra, spodaj pa po merah zaradi iste platforme ostaja praktično enaka kot prejšnja.

Kljub veliki podobnosti zunaj niti dva panela nista enaka tistim pri pretekli generaciji. Če malo bolje poznate ople, boste videli, da so drugačne stranske linije, nova sta odbijača, nižja je maska, na zadku so nove dvodelne luči in spredaj je velika udrtina na pokrovu motorja. Corsa se odslej lahko baha tudi z biksenonskimi žarometi, ki ob pomoči klasične halogenske žarnice svetijo tudi v ovinek in jih vsekakor priporočam, če ne boste zadnjega evra odšteli že za lepa platišča, ker vseeno stanejo 750 EUR. Še vedno sta na voljo dve karoserijski različici, ampak bi po temeljitem preizkusu tudi sam raje izbral tisto s petimi vrati. Saj veste, na parkiriščih večja vrata niso dobrodošla, sploh me pa moti, da se vedno, ko pada dež, hoče nekdo voziti zadaj in moram potem še jaz iz avta, da sem ja moker. Res pa petvratna corsa nima še dodatne okrasne plastike, ki se zajeda v C-stebriček in malo razbija monotonost pločevine.

Pri Oplu se radi pohvalijo, da poslušajo svoje kupce in nič drugače ni bilo pri oblikovanju nove corse, ker so zamenjali vse, kar jim pri pretekli generaciji ni bilo všeč. Materiali v notranjosti so zdaj bolj kvalitetni, predvsem armaturna plošča je v testnem primeru sestavljena iz mehke plastike, tako da ne poka in škripa. Že vstopni model se lahko pohvali tudi z boljšima sedežema z več bočne opore, na voljo pa je toliko različnih vzorcev blaga, da boste z lahkoto našli svojega. Sploh color edition v tem primeru navduši. Poznavalci boste opazili še nekaj elementov, nad katerimi kupci očitno niso tarnali in to so gumbi za odpiranje oken, prestavna ročica, ročica ročne zavore in celo stropna luč je ostala enaka, kar pomeni, da se je nikakor ne da popolnoma izključiti, če so vrata avtomobila odprta. Je pa zato drugačen volan, ki je lepše oblikovan in bolje sede v roke, pa tudi gumbi na njem so zdaj enaki ostalim novejšim modelom.

Ena izmed boljših novosti so gotovo novi merilniki, predvsem zaslon potovalnega računalnika, pri katerem sem vedno tarnal nad preveč kričečo rdeče-oranžno kombinacijo. Zdaj je zaslon lahko črn in postreže z informacijami v beli barvi, tako da blagodejno vpliva na oči. Super je tudi, da so uspeli vse podatke prevesti v slovenščino, tako da je komunikacija med avtomobilom in voznikom še boljša. Za 50 EUR bi sam boljši zaslon gotovo obkljukal ob nakupu. Sama notranjost na hitro zelo spominja na šik-malčka adam, kar je morda dodaten plus. Na sredini armaturne plošče je tako velik zaslon na dotik z odzivnim multimedijskim sistemom intellilink, za katerega je treba odšteti 300 EUR, vendar dobite zraven še USB-vhod, povezavo bluetooth za prostoročno pogovarjanje in možnost namestitve aplikacije za navigacijo, ki za pravilno vodenje po poteh uporablja GPS-sprejemnik pametnega telefona. To je sicer možno takrat, ko je naprava priključena preko kabla USB, pri Oplu pa nenehno dodajajo nove telefone, tako da se baje ni treba bati za podporo v prihodnje, čeprav me takšna rešitev še vedno ni preveč navdušila, ker včasih enostavno prepočasi deluje, ko pripeljete v kakšno komplicirano križišče.

Pri pretekli generaciji corse smo na koncu že kar precej tarnali nad motorji, ki so bili enostavno zastareli. V določenih primerih prešibki ali pa so porabili preveč goriva. Vse pogonske agregate so zato pri Oplu konkretno prevetrili, zdaj jih bo na voljo osem, testni pa je za pogon uporabljal nov 1,4-litrski turbobencinski motor. Moram reči, da je eden boljših. Sicer proizvede 'samo' 74 kilovatov moči, torej 100 'konjev', in 200 Nm navora, vendar je razveseljivo živahen. Lepo in zvezno pospešuje predvsem pri nižjih vrtljajih in točno takšnega so si zamislili pri Oplu. Več moči v praksi niti ne potrebuje in seveda so zato na voljo še drugi agregati, če kdo misli, da lahko zaradi dodatne oznake turbo pričakuje športnost, pa naj raje razmišlja o različici OPC, ki je pri nas razveseljivo poceni. Malo me je spomnil na dizelske motorje, ker se ga nikakor ne splača priganjati, se pri višjih vrtljajih hitro upeša, zato pa niti s porabo pri hitrejši vožnji ne razočara, saj je na testu popil povprečno sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Vsi, ki ste vozili preteklo generacijo, boste presenečeni še nad voznimi lastnosti nove. Se pozna, da so naredili nov krmilni mehanizem za boljšo odzivnost in občutek na volanu, posodobili pa so tudi podvozje z novo geometrijo in blažilniki. Za 5 milimetrov ima nižje težišče, s čimer obljubljajo boljšo lego na cesti, testna corsa pa je bila še malo bolj živahna zaradi športnega podvozja, čeprav po drugi strani manj udobna na slabih cestah. Zanesljiva lega na cesti in dobra smerna stabilnost tako corso uvrščata med lepše vozne predstavnike manjših avtomobilov.

Zrelost se odraža s številnimi inovacijami, rešitvami, ekonomičnostjo in, za nekatere najbolj pomembno, res imate veliko opcij izbire barv in dodatkov. V primeru testne lahko rečem, da bi izbral bolj moško barvo, pa bi bila morda še bolj zapeljiva. Čeprav trivratna deluje bolj dinamično, je morda za koga slabost tudi to, da je nazaj zaradi širokega C-stebrička precej slabo pregledna. Opel seveda želi ponoviti uspeh pretekle generacije, zato se corsa zdaj baha s številnimi novimi tehnologijami, ki jih v segmentu še ni bilo. S ceno pod 16 tisočaki (s popusti še občutno manj) jim to sicer lahko uspe, ampak je konkurenca tako huda, da bo še zelo pestro. K sreči imajo v oglasu Claudio Schiffer, ki reče 'oh', zato je končna ocena še za desetinko višja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel corsa 1.4 turbo ecotec start/stop color edition
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1364
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) od 3.500 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 od 1.850 do 3.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4021 x 1775 x 1479
medosna razdalja v mm 2510
prtljažnik v litrih 285
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1120 (455)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,4/5,2
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 10.090
cena testnega vozila v EUR 12.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.930

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |