Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mini R8

Audi TT coupe 2.0 TDI ultra

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko me po ducatu let testiranja najrazličnejših vozil kdo vpraša za prvi športni avtomobil, ki sem ga peljal, še vedno izstrelim, da je bil to audi TT. Prva generacija je bila hitra in tretja je tudi. Obenem pa še elegantnejša.
Mini R8
Foto: Gašper Miš
25. 6. 2015 ob 1:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

lahko ga gledate od daleč, s trajekta, pa boste prepoznali obline
sprednji del s takšnimi LED-lučmi izgleda res fascinantno
notranjost je minimalistična in vrhunsko izdelana
sedi se odlično, vsak bo našel idealen položaj za volanom
velik zaslon pred voznikom bo poskrbel, da se boste z njim z veseljem igrali
TT je udoben in nikakor ni naporen, celo preglednost je dokaj dobra
zadaj boste manjši odrasli še nekako sedeli, za večje pa ne bo prostora
lega je zanesljiva in TT lepo sledi ukazom voznika
ročni menjalnik je natančen in hiter, ročica je malo škripala
motor TDI je ponudil veliko moči in navora, porabil pa izjemno malo goriva ...
... ampak takšen motor v TT-ja ne sodi, je preveč dolgočasen
sama ročica menjalnika bi bila lahko manjša, bi lepše sedla v roke
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (26 glasov)
video test audi TT coupe 2.0 TDI ultra
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Predstavljajte si mulca, ki je komajda naredil vozniški izpit in po nekaj mesecih v roke dobil ključe novega audija TT s 130 kilovati moči. Samo za en krog, da se razumemo. To je bilo leta 1998, mulc sem bil jaz, audi pa hiter kot raketa, ker sem bil navajen na fiata uno s 33 kilovati moči. Pravzaprav me še danes čudi, da mi je prodajalec zaupal ključe, čeprav vozniškega izpita v tistem trenutku nisem imel niti s seboj. Očitno mi je na čelu pisalo, da bom prej ali slej to itak počel ...

No, mulc se je v tem času malo postaral, TT pa ostaja čisto svež, ampak tole je že tretja generacija, torej je dobil že dve veliki lepotni operaciji, jaz pa še nobene. V grobem oblika ostaja prepoznavna in seveda atraktivna, je pa že v prejšnji generaciji avtomobil izgubil nekaj zaobljenosti prve in tanovi me vseeno močno spominja na prejšnjega. Zlasti z boka in ob pogledu na zadek, predvsem pa sem sam fasciniran nad sprednjim delom. Ta je z LED-lučmi skoraj brutalen in že v črni barvi izgleda atraktivno, v kakšni bolj zanimivi pa bi bil res strupen. Pri Audiju ponujajo rumeno in sam bi izbral prav tisto.

Morda bo kdo ob pogledu na avtomobil pomislil, da gre za napornega športnika, ki vas bo ob redkih priložnostih sicer nasmehnil do ušes, vsakodnevno pa mučil s pretrdim podvozjem in neudobnim položajem za volanom. No, v tem primeru se bolj ne bi mogel motiti. Nizka streha sicer poskrbi za športno-utesnjen občutek, ampak je prostora več kot dovolj, sprednja sedeža sta zelo udobna, kljub temu, da tudi hrbet znata konkretno objeti. Zadaj sta sicer dva stola in prostora je več kot v Peugeotovem RCZ-ju, vseeno pa sem bil na enem od njiju precej podoben sardini iz konzerve. Je pa prtljažnik kar precejšen, čeprav plitek, tega najbrž niste pričakovali.

Zadnjič me je nekdo spraševal, kako hitro v tem avtomobilu postanem utrujen, in mi ni verjel, ko sem rekel, da sploh nikoli. Preglednost je čisto solidna, za sedeža sem omenil, da sta dovolj udobna in nikakor ne pretrda, predvsem pa podvozje ni športno agresivno in utrujajoče. Ta avtomobil je na primer bistveno bolj udoben kot kakšen megane RS. Predvsem pa je notranje okolje fantastično, z režami, ki izgledajo kot lopatice turbine in digitalne zaslončke imajo, pa z velikim zaslonom pred voznikom. Zaslon zahteva malo privajanja, ker ga potem ni na sredini, je pa noro hud in tudi v soncu se nanj brezhibno vidi. V bistvu sam položaj zaslona lepo nakazuje, da je TT avtomobil za voznika, kateremu je dejansko vse podrejeno, zato se bo sovoznik mučil že z nastavljanjem cilja na navigacijski napravi, ko bo svoje 'manevre' preverjal na zaslonu za volanom.

Razvajeni boste sigurno posegli po samodejnem menjalniku, ampak v ta avto ročni bolj paše. Moje mnenje je, da je pač treba malo delati, če si kupiš avtomobil za uživanje. Menjalnik je hiter in natančen, edino ročica ni dovolj čvrsta, pravzaprav, manj črvsta od pričakovanega, in v testnem avtomobilu je celo oddajala čudne zvoke. Sicer pa je občutek na volanu odličen in s tem avtomobilom se boste z veseljem zapodili v ovinke. Lepo leži, informacij je ogromno, hkrati pa sploh ni naporen ali agresiven. To se mi zdi njegova največja prednost, saj je vsakodnevno še kako uporaben, brez težav ga bo vozila tudi kakšna deklina, ki pač v vožnji uživa. Tudi daljše poti so za TT-ja mala malica.

Čeprav je dvolitrski dizelski agregat s 135 kilovati sila zmogljiv, se mi zdi v testnem TT-ju ravno motor ena manj prepričljivih stvari. Moje mnenje je, da si dokaj športen in predvsem zelo ozko uporaben avtomobil za 56.000 EUR, kolikor stane takšen TT, zasluži bencinski agregat. Varčevanje z gorivom naj nikakor ne bo najpomembnejša postavka in dizelski motor v audija TT zato ne sodi. Manjkata mu zvok in veselje do vrtljajev, to pa sta dva od pomembnejših elementov pri zagotovitvi vozniškega užitka. Saj ima veliko navora in 135 kW moči poskrbi, da lepo potegne, je pa vseeno dolgočasen. Testni TT je imel še nastavljivo podvozje in v načinu dynamic je motor sicer spremenil zvok, a ne dovolj, da bi bil zanimiv. Ga pa vseeno hvalim zaradi porabe goriva, zlahka porabi le okoli pet litrov, kar je skoraj na meji verjetnega. Pač, pozna se, da je avtomobil nizek in lahek in tudi ukrepi ultra, ki jih ponujajo pri Audiju, očitno delujejo.

Takšen audi TT ni več tako hiter, kot je bil prvi. Ne po občutku in ne za današnje standarde. Audi zato ponuja še močnejše izvedenke, tale pa je za tiste, ki predvsem uživate v vožnji in morda letno naredite veliko avtocestnih kilometrov, ne lovite pa desetink na dirkališčih. Ampak, tudi za vas velja, vzemite katerega od turbobencinarjev, boste hitro videli, zakaj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi TT coupe 2.0 TDI ultra
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 3.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4177 x 1832 x 1353
medosna razdalja v mm 2505
prtljažnik v litrih 305
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1340 (325)
največja hitrost v km/h 241
pospešek 0-100 km/h v s 7,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/3,7/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 38.190
cena testnega vozila v EUR 38.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 56.621

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 2 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 5 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |