Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bad to the bone

Alfa romeo giulietta 1750 TBi TCT quadrifoglio verde

Avtor prispevka: Anže Jereb
Zadnja leta, ko si marsikdo vsako jutro pas zateguje še bolj silovito, niso ravno naklonjena manj uporabnim in manj nujno potrebnim avtomobilom. Recimo takšnim, ki predvsem skrbijo za razvajanje. Giulietta z deteljico na zadku je eden takšnih.
Bad to the bone
Foto: Anže Jereb
2. 7. 2015 ob 23:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

samo poglejte jo, je treba res razlagati o obliki?
notranjost je stilsko urejena bolj od manšet in dodatkov na Armanijevi obleki
sedeža sta odlična, čeprav za dirkališče ponujata premalo opore
cena je ob bogati opremi na spodobnem nivoju
turbobencinski motor ima zanimivo noto, ki je tekmeci ne zmorejo poustvariti
kdaj ste videli lepši pokrov motorja? Vam povem, na drugi alfi
hvalim mat barvo in materiale v notranjosti, zlasti aluminij
robotizirani menjalnik prestavlja zgledno hitro
v hitrih zavojih zna zadek prijetno pomigati, ampak ...
... zna biti obenem preveč živčen tudi nos vozila, kar pa ni v redu
menjalnik sem zgoraj pohvalil, ampak avtu bi še bolj pristajal ročni
poraba goriva je za dokaj majhno prostornino motorja prevelika
nastavljanje naklona naslonjala je mukotrpno delo
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (27 glasov)
video test alfa romeo giulietta 1750 TBi TCT quadrifoglio verde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ob premišljevanju o avtomobilskih bombicah, ki so vsakodnevno še dokaj uporabne, se mi v misli najprej prikradejo megane RS, focus ST ali golf GTI. Na ostale pomislim redko, na giulietto quadrifoglio verde pa dejansko nikoli. Nekako se ne zdi dovolj športna, da bi jo postavil v isti koš, pa čeprav sploh ne izgleda prenežno, ko stojiš ob njej. Tudi moči nima premalo, saj konjenico v prostorninsko majhnem agregatu kar razganja.

Tudi če ne verjamete besedam, da imajo alfe neko posebno karizmo, se enkrat samo ustavite ob takšni giulietti in jo pet minut glejte. Lepa je in elegantna, takšna deteljica pa obenem še ravno prav agresivna. Podaljški, spojler in difuzor zadaj ter dvojna izpušna cev izžarevajo športni karakter, svoj pridih dodata še ogledali iz karbona in mat barva. Prav barva veliko doda pri izgledu, je pa takšna matirana precej bolj občutljiva na krtače iz pralnic ali na ptičje iztrebke in jo je treba bolj skrbno vzdrževati. Notranjost je po vseh teh letih še vedno vzorna, položaj za volanom je perfekten, oziroma bo, ko si boste nastavili naslon sedeža, če vam bo uspelo.

Vrtljivi gumb je namreč stisnjen ob plastični zaključek varnostnega pasu in prostora za roko je zelo malo, vse skupaj pa je precej štorasto. No, po prenovi so dodali nekaj novodobnih elementov, denimo zaslon na dotik, ki deluje dobro in je pregleden, volanski obroč lepo sede v roke, sedeža pa sta zelo udobna in v spodnjem delu ponujata celo veliko bočne opore, te pa je za športno uživanje premalo ob zgornjem delu hrbta. Oziroma, rečeno drugače: na dirkališču bi vas premalo sedežnega oprijema zmotilo, na cesti pa vas ne bo.

Štirivaljnik z vsega 1,75 litra prostornine seveda ne more brundati ne vem kako zanimivo, ampak je vseeno prijetno uglašen, ko se zavrti. Dejansko dobi prav zanimivo noto, kakršne večina tekmecev ne, in v načinu dynamic iz izpuha tudi malo poka. Ravno dovolj, da boste ves čas vedeli, da sedite v najmočnejši izvedenki. Takšna najmočnejša deteljica ima sedaj 240 'konjev' in samo robotizirani menjalnik, dvosklopčnega, ročni ni več na voljo. Menjalnik dela hitro, obvolanski ušesci lepo ubogata in so priročni, pri speljevanju menjalnik ne cuka preveč in je tudi hiter, zato glede samega delovanja nimam pripomb. Vendar pa sam v teh avtih vseeno raje vidim ročnega, da je še malo več dela in sem kot voznik bolj vpleten v samo vožnjo. Več nadzora je pač bolje.

No, po prenovi je takšna giulietta kar sekundo hitrejša do stotice, šest sekund potrebuje, kar ni najhitreje v segmentu, je pa precej hitro. Le pri porabi goriva se ta motor še vedno zatika in majhna prostornina ni ravno recept za majhno porabo. Ob prenovi so ga seveda malce dodelali, a še vedno porabi več od marsikaterega tekmeca. Pri res umirjeni vožnji ga boste morda spravili celo na manj kot devet litrov, običajna vožnja s kakšnim hitrejšim pospeševanjem bo že poskrbela za dvomestno cifro, priganjanje pa se bo izkazalo s porabo okoli 15 litrov. Testno porabo smo z nekaj kontroliranimi izbruhi zaključili pri dobrih dvanajstih litrih.

Večina današnjih športnikov tega segmenta poskuša biti uporabniških hibridov, nekaterim to uspeva bolje in drugim slabše. Giulietti kar dobro. Pri vsakdanji vožnji je nenaporna in dovolj uporabna, krmilni mehanizem ni pretežak in podvozje ni pretrdo. Seveda je trša od običajne giuliette in povozje je centimeter bolj pritisnjeno k tlom, ni pa preveč agresivna. In v zavojih je precej hitra, zadek zna pri zaviranju v ovinku celo malenkost poskočiti ven, a ne preveč, da bi bilo strašljivo. V bistvu je celo zabavno in prijetno, športno pač. Me pa moti, da je kljub elektronski zapori nos preveč nemiren, hitro spreminjanje smeri mu ne diši in v nekaj bolj zaprtih segmentih smo ga nehote pripravili, da je odreagiral precej živčno. Prav zato pri hitri vožnji giulietta ni tako enostavna kot nekateri tekmeci in zahteva kar precej zbranosti, da ne pobegne po svoje.

Če se sprašujete, ali je tako hitra kot megane RS ali focus ST, je odgovor ne. Je pa zelo hitra, predvsem pa od ostalih elegantnejša in pri običajni vožnji povsem nenaporna. Super zadeva za dobrih 31.000 EUR, vključno z doplačilom za to hudo mat-barvo, ki stane tisočaka. V bistvu moram na takšno giulietta pomisliti večkrat, ker je vsekakor zanimiva. Tudi vi dajte.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki alfa romeo giulietta 1750 TBi TCT quadrifoglio verde
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1742
moč v kW (KM) pri vrt./min 177 (241) pri 5.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.900
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4351 x 1798 x 1465
medosna razdalja v mm 2634
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (430)
največja hitrost v km/h 244
pospešek 0-100 km/h v s 6,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/5,8/7,0
poraba na testu v l/100 km 10,0
cena osnovnega vozila v EUR 15.950
cena testnega vozila v EUR 26.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.460

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.ufo
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 tedni  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 11 meseci  |