Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za prste polizat

Škoda octavia combi 2.0 TDI RS

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tistim, ki sanjate o vožnji z lotusom elise, a bi morali realno zaradi potreb po prostoru o manjšem avtobusu, Škoda odgovarja z najbolj nabrito octavio RS. Ponuja veliko prostora in prepričljive vozne lastnosti.
Za prste polizat
Foto: Gašper Miš
18. 8. 2015 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

umirjena octavia je s takšnimi dodatki lahko oblikovno sila zanimiv avtomobil
prostornost in uporabnost je tudi v tej različici povsem neokrnjena
sprednja sedeža poskrbita za športen pridih, lepo objameta hrbet in nista neudobna
podvozje je čvrsto, a ne pretrdo in naporno, takšna octavia RS je na cesti precej prepričljiva
dvolitrski TDI vleče zvezno in precej suvereno pospešuje
ob umirjeni vožnji je lahko tudi poraba goriva presenetljivo majhna
občutek na volanu je dober in uhajanje nosu ob pretiravanju boste zaznali dovolj hitro
voznikovo okolje je pregledno in dobro sestavljeno
več kot trideset tisočakov ni malo, kljub bogatemu paketu
športne izvedenke in dizelski motorji nam še vedno ne gredo skupaj
za pravo športno vožnjo je avtomobil prevelik in podvozje premehko
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (48 glasov)
video test škoda octavia combi 2.0 TDI RS
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Te sorte avtomobili so se zadnja leta precej razpasli. Volkswagen ponuja svoja golfa GTI in GTD, podobno velja za leona in tudi ford focus je odslej na voljo v karavanski različici ST. Očitno je dovolj kupcev, ki v svojem prostornem avtomobilu želijo nekaj dinamike, da jih proizvajalci vse pogosteje ponujajo. No, in kakšna je v tej množici octavia RS?

Za začetek je različica RS že navzven bolj agresivna od ostalih, logično, je pač najbolj huda octavia. Celo v takšni beli barvi seka iz povprečja, pomagajo pa ji seveda velika platišča, pragovi in ostali dodatki, zaradi česar izgleda zelo odločno. Pravzaprav zelo dobro izgleda tudi terensko naravnana octavia scout, a po športnosti kliče le različica RS. Če si jo boste omislili v kakšni modri barvi, bo sploh izstopala, bo pravo nasprotje takšni octavii s povsem osnovno opremo.

Tudi znotraj je RS-ka zelo prepričljiva, predvsem zaradi občutno agresivnejših sprednjih sedežev. Brez skrbi, v njiju ne boste trpeli in na dolgih poteh vas ne bo bolel hrbet, sta pa vseeno precej bolj bočno oprijemljiva od sedežev v ostalih raličicah. Tudi lepa sta, če vam je to pomembno, zlasti zaradi rdečih barvnih dodatkov. Ostalo znotraj je bolj ali manj poznano, armaturna plošča je pregledna, dobro sestavljena in zaslon na dotik je uporaben. Aja, menjalnik je bil tokrat ročni in prav takšnega bi izbrali sami, ker je z njim nekaj več dela kot s samodejnim, zato je vpletenost v vožnjo večja. Saj ste si zato zaželeli RS-ko?

Ni preveč agresiven in 135 kilovatov moči oziroma 184 'konjev' vleče precej zvezno, zajetna količina navora praktično vedno poskrbi za konkreten potisk hrbta v naslonjalo sedeža.

Morda se bo zataknilo pri motorju. Tokrat je bil v nosu dvolitrski turbodizelski agregat in takšnega bo v različici RS izbrala večina. Ni preveč agresiven in 135 kilovatov moči oziroma 184 'konjev' vleče precej zvezno, zajetna količina navora praktično vedno poskrbi za konkreten potisk hrbta v naslonjalo sedeža, pač za vsak dan je odlična izbira. Zlasti, če ste veliko na avtocesti. V bistvu lahko pohvalim še porabo goriva, v povprečju smo se naokoli vozili z dobrimi šestimi litri. Vseeno pa bi sami raje posegli po bencinski različici, v kateri se boste počutili še bolj posebno, pospeševala bo agresivnejše in njen zvok bo bolj prepričljiv. Bo pa seveda takšen motor popil nekaj več goriva, ampak, saj veste, užitki stanejo.

Octavia RS je na cesti lahkotno obvladljiva, je pa trša od običajnih octavij. Malo zaradi večjih platišč z nizkopresečnimi pnevmatikami in nekaj zaradi bolj čvrstega blaženja. Vseeno pa ni pretrda in za družinske člane na zadnjih sedežih ne bo neudobna. Ne gre namreč za diralnik, ampak za precej hiter stroj za zahtevnejše fotre. Na cesti bo octavia hitra in suverena, ob pretiravanju bo kajpak najprej popustil nos, smo pa prejšnjo generacijo pognali po enem od dirkališč in je bila tam občutno premehka, preveč se je nagibala in je ponujala manj užitkov kot nova. Če je hitra na cesti, pa vseeno pričakujte le omejeno športnost, ki jo terja davek zaradi dnevne uporabnosti.

Octavia RS je v zelo vsestransko uporaben avtomobil, saj dobro izgleda, se zelo dobro pelje, je zelo zmogljiva, odlično izdelana in dovolj prostorna, da boste na dopust odhiteli z vso potrebno kramo. Je draga? No, seveda ni poceni, takšna pride 32.000 EUR, kar ni malo, ampak, če niste obremenjeni z logotipom, boste za ta znesek v bistvu dobili golfa GTD s konkretno več prostora. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda octavia combi 2.0 TDI RS
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4685 x 1814 x 1452
medosna razdalja v mm 2680
prtljažnik v litrih 610
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1487 (566)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 8,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/3,9/4,6
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 16.705
cena testnega vozila v EUR 27.615
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.510

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 5. 2019
Maj 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809  domača premiera - renault twingo
101112
1314  mednarodna premiera - toyota supra
domača premiera - Volkswagen električna mobilnost
15  domača premiera - kia proceed
1617  domača premiera mercedes-benz CLA
1819
2021  domača premiera - škoda scala
222324  domača premiera - Hyundai serija N
2526
2728  mednarodna premiera - mitsubishi ASX
domača premiera - lexus UX
2930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: snikrs
Obvestila
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 dnevi  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 dnevi  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 tedni  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 tedni  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 tedni  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 tedni  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 tedni  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 tedni  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 tedni  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 2 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 2 meseci  |