Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za prste polizat

Škoda octavia combi 2.0 TDI RS

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tistim, ki sanjate o vožnji z lotusom elise, a bi morali realno zaradi potreb po prostoru o manjšem avtobusu, Škoda odgovarja z najbolj nabrito octavio RS. Ponuja veliko prostora in prepričljive vozne lastnosti.
Za prste polizat
Foto: Gašper Miš
18. 8. 2015 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

umirjena octavia je s takšnimi dodatki lahko oblikovno sila zanimiv avtomobil
prostornost in uporabnost je tudi v tej različici povsem neokrnjena
sprednja sedeža poskrbita za športen pridih, lepo objameta hrbet in nista neudobna
podvozje je čvrsto, a ne pretrdo in naporno, takšna octavia RS je na cesti precej prepričljiva
dvolitrski TDI vleče zvezno in precej suvereno pospešuje
ob umirjeni vožnji je lahko tudi poraba goriva presenetljivo majhna
občutek na volanu je dober in uhajanje nosu ob pretiravanju boste zaznali dovolj hitro
voznikovo okolje je pregledno in dobro sestavljeno
več kot trideset tisočakov ni malo, kljub bogatemu paketu
športne izvedenke in dizelski motorji nam še vedno ne gredo skupaj
za pravo športno vožnjo je avtomobil prevelik in podvozje premehko
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (42 glasov)
video test škoda octavia combi 2.0 TDI RS
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Te sorte avtomobili so se zadnja leta precej razpasli. Volkswagen ponuja svoja golfa GTI in GTD, podobno velja za leona in tudi ford focus je odslej na voljo v karavanski različici ST. Očitno je dovolj kupcev, ki v svojem prostornem avtomobilu želijo nekaj dinamike, da jih proizvajalci vse pogosteje ponujajo. No, in kakšna je v tej množici octavia RS?

Za začetek je različica RS že navzven bolj agresivna od ostalih, logično, je pač najbolj huda octavia. Celo v takšni beli barvi seka iz povprečja, pomagajo pa ji seveda velika platišča, pragovi in ostali dodatki, zaradi česar izgleda zelo odločno. Pravzaprav zelo dobro izgleda tudi terensko naravnana octavia scout, a po športnosti kliče le različica RS. Če si jo boste omislili v kakšni modri barvi, bo sploh izstopala, bo pravo nasprotje takšni octavii s povsem osnovno opremo.

Tudi znotraj je RS-ka zelo prepričljiva, predvsem zaradi občutno agresivnejših sprednjih sedežev. Brez skrbi, v njiju ne boste trpeli in na dolgih poteh vas ne bo bolel hrbet, sta pa vseeno precej bolj bočno oprijemljiva od sedežev v ostalih raličicah. Tudi lepa sta, če vam je to pomembno, zlasti zaradi rdečih barvnih dodatkov. Ostalo znotraj je bolj ali manj poznano, armaturna plošča je pregledna, dobro sestavljena in zaslon na dotik je uporaben. Aja, menjalnik je bil tokrat ročni in prav takšnega bi izbrali sami, ker je z njim nekaj več dela kot s samodejnim, zato je vpletenost v vožnjo večja. Saj ste si zato zaželeli RS-ko?

Ni preveč agresiven in 135 kilovatov moči oziroma 184 'konjev' vleče precej zvezno, zajetna količina navora praktično vedno poskrbi za konkreten potisk hrbta v naslonjalo sedeža.

Morda se bo zataknilo pri motorju. Tokrat je bil v nosu dvolitrski turbodizelski agregat in takšnega bo v različici RS izbrala večina. Ni preveč agresiven in 135 kilovatov moči oziroma 184 'konjev' vleče precej zvezno, zajetna količina navora praktično vedno poskrbi za konkreten potisk hrbta v naslonjalo sedeža, pač za vsak dan je odlična izbira. Zlasti, če ste veliko na avtocesti. V bistvu lahko pohvalim še porabo goriva, v povprečju smo se naokoli vozili z dobrimi šestimi litri. Vseeno pa bi sami raje posegli po bencinski različici, v kateri se boste počutili še bolj posebno, pospeševala bo agresivnejše in njen zvok bo bolj prepričljiv. Bo pa seveda takšen motor popil nekaj več goriva, ampak, saj veste, užitki stanejo.

Octavia RS je na cesti lahkotno obvladljiva, je pa trša od običajnih octavij. Malo zaradi večjih platišč z nizkopresečnimi pnevmatikami in nekaj zaradi bolj čvrstega blaženja. Vseeno pa ni pretrda in za družinske člane na zadnjih sedežih ne bo neudobna. Ne gre namreč za diralnik, ampak za precej hiter stroj za zahtevnejše fotre. Na cesti bo octavia hitra in suverena, ob pretiravanju bo kajpak najprej popustil nos, smo pa prejšnjo generacijo pognali po enem od dirkališč in je bila tam občutno premehka, preveč se je nagibala in je ponujala manj užitkov kot nova. Če je hitra na cesti, pa vseeno pričakujte le omejeno športnost, ki jo terja davek zaradi dnevne uporabnosti.

Octavia RS je v zelo vsestransko uporaben avtomobil, saj dobro izgleda, se zelo dobro pelje, je zelo zmogljiva, odlično izdelana in dovolj prostorna, da boste na dopust odhiteli z vso potrebno kramo. Je draga? No, seveda ni poceni, takšna pride 32.000 EUR, kar ni malo, ampak, če niste obremenjeni z logotipom, boste za ta znesek v bistvu dobili golfa GTD s konkretno več prostora. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda octavia combi 2.0 TDI RS
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4685 x 1814 x 1452
medosna razdalja v mm 2680
prtljažnik v litrih 610
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1487 (566)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 8,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/3,9/4,6
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 16.705
cena testnega vozila v EUR 27.615
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.510

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |