Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Osvajalec družinskih src

Ford tourneo courier 1.0 ecoboost titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ford z najmanjšim potniškim courierjem nagovarja predvsem družine, ki potrebujejo cenovno ugoden, uporaben in ne prevelik avtomobil. S courierjem boste vse omenjeno dobili, zapakirano pa bo v simpatične obline.
Osvajalec družinskih src
Foto: Gašper Miš
27. 7. 2015 ob 12:50
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

'kurirček' je precej kratko vozilce, navduši pa s prostornostjo
nakladalni prag je izjemno nizek, priročno pri težkih tovorih
oglatost in na praske neobčutljivost prtljažnika ...
... in tudi polica se enostavno zloži za sedeže
prostora za potnike je veliko spredaj in zadaj, odlagališč tudi
izza volana je courier zelo prijeten, občutek v vožnji je odličen
sidrišča isofix so enostavno dosegljiva in praktična
drsna vrata so, jasno, zelo uporabna
litrski motorček je zadovoljivo zmogljiv ...
... ampak pri odločnejšem pospeševanju nenavadno cukne
zaslon je s petimi palci dokaj majhen in slabo pregleden
na avtocesti poraba goriva zlahka zraste na 8 litrov
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (17 glasov)
video test ford tourneo courier 1.0 ecoboost titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prostorske potrebe sodobnega človeka so več kot očitno zrasle in trend prodaje novih vozil to lepo kaže. Kupci največkrat posegate po večjih vozilih, še pred leti je bil zelo priljubljen segment karavanov, sedaj pa kupujemo vse več enoprostornikov ali pa takšnih večnamenskih vozil, kot je ford tourneo courier. Skratka, vozil, ki nagovarjajo predvsem z uporabnostjo, ker so očitno časi, ko je družina na dopust lahko odšla z majhnim avtomobilom, stvar preteklosti.

Tourneo courier je mal čez 4,1 metra dolg enoprostornik, ki dejansko izhaja iz tovornega transita courier. Pravzaprav so obe različici izdelali naenkrat, in sicer pri tovornem z mislimi po obrtniški rabi; takšen družinski tourneo pa se bo izkazal predvsem takrat, ko boste vanj tlačili dopustniško kramo ali pa otroške pripomočke, denimo, kolesa ali vozičke. Pohvalimo lahko dejstvo, da se sorodnosti z bolj robustnim transitom courier znotraj ne opazi. Plastika je sicer bolj trda, a lepo oblikovana in posledično je voznikovo okolje prav prijetno. V takšnem najbogatejšem paketu opreme se pred voznikom nahaja še 5-palčni zaslon, ki je sicer uporaben, a za današnje standarde precej majhen in ne prav pohvalno pregleden, zlasti pri izrisovanju zemljevida navigacijske naprave. Osrednji del armaturne plošče je tudi poznan, ker ga Ford uporablja vrsto let in ga na nekaterih modelih že zamenjujejo, a je še vedno uporaben, s stikali v obliki telefonskih gumbov pa bo najbrž bolj všeč mlajšim. Kakorkoli že, položaj za volanom je dober in preglednost po zaslugi velikih stekel tudi.

Zgolj številčni litri v prtljažniku še niso zagotovilo, da boste vanj pospravili veliko elementov, a courierjevih 708 litrov je še kako uporabnih. Prtljažnik je namreč povsem oglat in dokaj visok, zato vase pogoltne veliko tovora. Če boste tovorili kaj višjega, vam bo všeč dejstvo, da se zadnjo polico lahko zatakne neposredno v režo za naslonjali zadnjih sedežev, če to ne bo dovolj, pa sedeže lahko enostavno zložite in dobite dolgo ravno dno. Ena od pohvalnih lastnosti je tudi izjemno nizek nakladalni rob, ta vam bo zlasti všeč, ko boste v prtljažnik polagali težje predmete. Z družinskega vidika cenimo še dve stvari, in sicer lahkotna drsna vrata, ki zagotavljajo enostaven vstop na zadnjo klop, obenem pa hvalimo še zlahka dosegljiva sidrišča isofix, verjemite, že slednja vam znajo prihraniti veliko živcev. Dejansko edina hiba takšnih drsnih vrat so stekla na njih, ki se odprejo navzven in še to relativno malo. Sicer pa bodo otroci cenili še mizice pred seboj, skratka z družinsko uporabniškega vidika si courier zasluži petico.

Kar težko si je predstavljati, da motor s prostornino dveh pollitrskih plastenk in le s tremi valji zmore spodobno premikati takšno vozilo. Pa ga! In niti ne le zgolj spodobno, ampak ob pomoči puhala celo dokaj dinamično. Večkrat nagrajeni turbobencinski motor ecoboost je namreč super stvar in v takšnem avtomobilu se s cesto zlahka spopada. Zaradi neštevilčnih valjev je njegov zvok v prostem teku in ob pospeševanju malce poseben, a nasploh je motor precej uglajen in za tri valje izjemno miren. Ob močnejšem pospeševanju nas je malenkost zmotilo le to, da je ob določenih vrtljajih nežno cuknil. Ne gre za tako imenovano turbo luknjo, ampak dejansko za cukanje. Sicer pa 74 kilovatov moči relativno majhen avtomobil zlahka premika in v primeru, da ne delate ogromno kilometrov, priporočamo ravno takšen pogonski agregat, ki je tudi najmočnejši v ponudbi. Ob zmerni vožnji niti ne porabi veliko, le okoli sedem litrov na sto prevoženih kilometrov. Nad Fordovimi voznimi lastnostmi boste težko razočarani in celo družinski tourneo courier je vozniško zabaven. Občutek na volanu je dober in posledično vas avtomobil nikoli ne bo negativno presenetil, predvsem pa kljub zanesljivi legi ostaja dovolj udoben, da vožnja ne bo naporna. Pravzaprav smo pričakovali le nekoliko manjši obračalni krog, ki bi poskrbel za boljšo mestno okretnost, sicer pa je izza volana tourneo nadvse prijeten.

Tourneo courier nastopa v segmentu, ki ima precej predstavnikov, a s podobno dolžino jih ne boste našli veliko. Predstavniki, kot sta renault kangoo ali volkswagen caddy, sta daljša, njima pa Ford odgovarja z daljšim tourneom connect. Courierju je dejansko še najbližje fiat qubo, oziroma njegova dva preostala derivata z drugačnima logotipoma. Predvsem pa je courier od večine oblikovno bolj simpatičen, kar bo tudi nedvomno premamilo nekatere kupce. Za prostorsko malce manj zahtevne je torej prava izbira, brez dodatnih želja vas bo s takšnim motorjem in opremo titanium stal nekaj manj kot sedemnajst tisočakov, cena testnega na fotografijah pa se je z nekaterimi dodatki dvignila na osemnajst tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford tourneo courier 1.0 ecoboost titanium
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 170 od 1.400 do 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4157 x 1976 x 1726
medosna razdalja v mm 2489
prtljažnik v litrih 708
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1185 (636)
največja hitrost v km/h 173
pospešek 0-100 km/h v s 12,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,8/4,7/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 14.760
cena testnega vozila v EUR 16.840
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.330

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 2 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |