Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nima štirikolesnega pogona

Fiat panda 1.3 multijet 16V trekking

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Poznavalci avtomobilov smo že dobro navajeni, da izgled ni več vse. Če smo včasih že od daleč videli, kateri avtomobili so sposobni na terenu, moramo zdaj dobro pogledati še v drobovje, ker nekateri zavajajo.
Nima štirikolesnega pogona
Foto: Anže Jereb
24. 6. 2015 ob 19:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

navdušila vas bo ugodna cena po odštetem popustu
kompaktne mere in preglednost zagotavljajo mestno okretnost in igrivost
trda okrasna in zaščitna plastika navduši, enako povečana oddaljenost od tal
kvadratnost zunanjosti je skladna s kvadratnimi elementi v notranjosti
lahkotnost krmilnega sistema in menjalnika bo všeč ženskam
eden redkih avtomobilov, ki kar izžareva simpatičnost
na lažjih brezpotjih pomaga sistem traction+
na avtocesti boste precej manj uživali kot na lahkih brezpotjih
motor je pri večjih hitrostih preglasen
obenem ima menjalnik samo 5 prestav
v notranjosti je veliko trde plastike, ki je ponekod zelo ostra
volanski obroč se ne nastavlja po globini
sedeži imajo kratka sedala in premalo bočnega oprijema
prtljažnik pogoltne samo 225 litrov tovora
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.7 (3 glasov)
video fiat panda 1.3 multijet 16V trekking
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Eden takšnih je fiat panda trekking, ki sicer izgleda, kot da se lahko brez večjih težav vozi po zahtevnejših podlagah, pa vendar nima štirikolesnega pogona. Pravzaprav se uvršča med navadno cestno pando in različico 4x4, enako kot slednja pa je za dodatnih 5 centimetrov bolj oddaljena od tal in ima serijska 15-palčna lita platišča. Seveda se robustnemu izgledu prileže tudi okrasna in zaščitna plastika ter črni strešni nosilci. Panda 4x4 sploh ni bila slaba, kaj pa se zgodi, če ji vzamemo štirikolesni pogon?

Nič kaj, dokler se ne mislite voziti po džungli ali dvatisočakih, kjer je 4x4 kot doma. Trekking ima namesto štirikolesnega pogona sistem traction+, ki poveča navor kolesu, ki ima več oprijema, tako da zavira tisto, ki ga nima, in luknje na cesti do trgovine ne bodo več problem. Vsekakor pa se izogibajte pretiranim brezpotjem, ker pogona na vsa kolesa ne more nadomestiti še tako napredna elektronika. Sedi se visoko in tudi preglednost je odlična, zato bo po mestu enako agilna kot navadna različica; tudi zaradi kompaktnih mer in načina city, ki naredi volan že kar nesmiselno lahkoten za vrtenje. Parkiranje je res enostavno. Je pa iz svojega elementa na odprtih cestah, ker volan ne daje veliko povratnih informacij, preveč je nagibanja in pnevmatike M+S kar hitro obupajo nad oprijemom.

Oblika je zadržana in ekscentrična obenem, predvsem pa je vse v kvadratih. Če vam je všeč, da se kdo obrne za vami, bosta za to krivi škatlasta podoba in višina, navdušene so tudi dame. Če upoštevamo zelo kompaktne mere, niti s prostornostjo nima nobenih težav, saj je dovolj prostora tudi za potnike zadaj, tako za noge kot glave, veliko je uporabnih odlagalnih površin. Povezava s kvadrati izstopa tudi v notranjosti, saj so merilniki, kontrole prezračevalnega sistema in ostale podrobnosti kvadratne oblike, pohvaliti pa moram še postavitev prestavne ročice. Je pa plastika ponekod trda in na določenih mestih celo ostra. Druga slabost je volanski obroč, ki se ne nastavlja po globini. Zmotijo še kratka sedala sedežev brez pravega bočnega oprijema in razmeroma majhen prtljažni prostor, ki pogoltne samo 225 litrov.

Pando z opremo trekking lahko poganjata samo dva motorja: 0,9-litrski turbobencinski in 1,3-litrski turbodizelski, ki je skrbel za pogon v testnem avtomobilu. Slednji je tudi najbolj zmogljiv v ponudbi, saj proizvede 70 kilovatov moči, torej 95 'konjev', ima pa samo 5 prestav. Brez skrbi, dovolj jih je, saj je avtomobil lahek, prestavna razmerja pa so kratka in boste morali na avtocesti nastaviti radijski sprejemnik malo bolj na glas. Porabi slabih šest litrov, čeprav tovarna obljublja celo manj kot štiri! Pa še nekaj: isti motor tukaj lepše in tišje deluje kot pri 4x4, ker je menjalnik vseeno izračunan za cesto. Za celoten paket boste odšteli malo manj kot 15.500 evrov, s popustom celo 13.840, kar ni veliko. Po drugi strani pa vas bo štirikolesni pogon pri pandi 4x4 rock stal samo dodatnih 150 evrov, saj s popustom stane 13.990 evrov, vendar porabi malenkost več goriva. Če res niste doma na dvatisočaku, bo trekking dovolj, ampak mi bi vseeno raje 4x4, ker zaenkrat nima konkurence.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat panda trekking 1.3 multijet 16V
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1248
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 1.500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3686 x 1672 x 1605
medosna razdalja v mm 2300
prtljažnik v litrih 225
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1110 (500)
največja hitrost v km/h 161
pospešek 0-100 km/h v s 12,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,8/3,8/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 9.650
cena testnega vozila v EUR 14.840
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.480

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |