Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinski tetris

Ford grand C-max 1,6 SCTi ecoBoost titanium

Avtor prispevka: Miha Dovč
V času odraščanja današnjih mladih očetov so se po cestah vozili stoenke, katrce in jugoti. Z omejeno prostornostjo se je tisti, ki je pakiral prtljago za letni dopust, lahko izkazal s tem, kako dober je v tetrisu.
Družinski tetris
Foto: Anže Jereb
10. 1. 2011 ob 20:05
Komentarjev: 1
video test ford grand C-max 1.6 SCTi ecoBoost titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tetrisu oziroma, kako v zelo omejen prostor spakirati vso prtljago, ki je čakala ob avtomobilu. Pri Fordovem grand C-maxu pa se te tehnike ne boste naučili.

Ker ne bo potrebno! Zaradi pozitivnega naravnega prirastka (bravo mlade družine!) je vse več kupcev osredotočenih na nakup enoprostornikov in ameriško/nemški Ford se je hipoma odzval na ta pozitiven trend, saj je skoraj polovica vseh modelov ravno te karoserijske oblike. Ponujajo namreč kar štiri: galaxyja, S-maxa in C-maxa. Slednjega pa po novem v dveh izvedbah: poleg običajnega še v tej, 14 cm daljši, z drsnimi vrati in predpono 'grand' oboroženi izvedenki. Če izvzamemo transita, je to nasploh prvi osebni Fordov avtomobil z 'družinskimi' drsnimi vrati. S tem je daljši izmed C-maxov jasno pokazal svojo namembnost, saj je kot nalašč za nerodne otroke, ki se takoj poženejo iz ustavljenega vozila in prav nič ne pazijo, če je zraven kakšen avtomobil, ki bi ga lahko opraskali. Tako si pri tem C-maxu kleparji in ličarji zaradi tega ne bodo meli rok, je pa res, da je s tem izgubljena eleganca vozila. A uporabnost pred lepoto.

Kljub temu mu pri obliki ne moremo ničesar očitati. Z novo generacijo je bil tudi C-max podvržen hišnemu kinetičnemu dizajnu, z modernejšo obliko so si tako razširili krog kupcev. Dvomi, da je Ford znamka le za 'gastarbajterje', ki potujejo iz Turčije v Nemčijo in obratno, pa so še lepše ovrženi. Še več dinamike so si snovalci dovolili v samem kokpitu. Sredinska konzola je povzeta po malčici fiesti in tu se poraja dvom o ustreznosti izbire. Ker dotični avtomobil, poleg mladih družin in rekreativcev, cilja tudi na zrelejše voznike. A vse to je stvar okusa, bolj moteča je sama izdelava notranjosti.

Plastika je že na solidnem nivoju, končna obdelava pa še vedno šepa na kakšnih mestih. Tega na primer pesti zelo glasen čriček v desnih bočnih vratih, kar je verjetno posledica neprimerne uporabe vrat nekoga pred nami. Sedišča za voznikom in sovoznikom so precej dvignjena glede na sedišči spredaj, kar bo potnikom omogočalo dober razgled iz vozila. Šesti in sedmi sedež sta kot navadno bolj zasilne narave, se pa lično zložita v ravno dno, zato ju ni treba odstranjevati iz vozila. V garaži tako ne delata navlake in sta pri roki vedno, ko ju potrebujete. Prav vsem Fordom in tudi temu zamerim pretanek volanski obroč. Hote ali nehote so nas vozila iz te tovarne razvadila s svojimi odličnimi voznimi lastnostmi, zato to dejstvo izpostavljamo in upamo na izboljšanje.

Podvozje je za družinsko vozilo na trenutke že preveč trdo (ali pa so naše ceste res že zelo slabe), kar bo po godu voznikom, malo manj pa sopotnikom, ki bodo trpeli voznikovo veselje za volanom. Kljub temu, da ima agregat, ki se vrti pod motornim pokrovom, prostornino le 1,6 litra, gre za najmočnejšega v ponudbi.

S 132 kilovati nerodno pade v najvišji premijski razred pri zavarovalnicah, hkrati pa postreže z dobrimi zmogljivostmi, čeprav bi nekateri od številke, ki je napisana v prometnem dovoljenju, pričakovali več. Moč prihaja zvezno, zato je C-max popolnoma nezahteven za vožnjo in dopušča preskakovanje prestav sicer izvrstnega menjalnika. Žeja je pri turbinskih agregatih zelo odvisna od intenzitete pritiskanja stopalke na plin. V povprečju nekaj nad 9 litri, kar niti ni toliko glede na moč, čeprav zlahka naraste krepko nad 11 litrov, če postanete bolj zahtevni.

Z opremo titanium in tem motorjem vas bo stal 24 tisočakov in pol, z dodatki 4 tisočake več, ker uvoznik še vedno ponuja 1.600 EUR popusta, je pa cena že povsem sprejemljiva. Ford je z razširitvijo družine enoprostornikov jasno pokazal svojo naravnanost, hkrati pa z le enim športnim terencem v prodajnem asortimanu še ni podlegel trendu proizvajanja ti. vozil za aktivno preživljanje prostega časa. Prosti čas raje namenite temu, da bo želja oziroma potreba po nakupu takšnega družinskega avtomobila.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Ford grand c-max 1,6 SCTI ecoBoost titanium
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1596
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 5700
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1900-4000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4520 x 1858 x 1684
medosna razdalja v mm 2745
prtljažnik v litrih 475
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1496 (704)
največja hitrost v km/h 215
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,2/5,5/6,9
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 18.260
cena testnega vozila v EUR 24.445
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.490

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
VXNlclNwb3RJbWFnZUJ5VXNlck5hbWVbMl0uanBnMTM0MjE5OTk2Ng==.jpg
efelle pravi:
Ja tole stvarco bi pa rad preizkusil.Zelo dobro izgleda
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 6. 2017
Junij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - kia rio
0304  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
05  domača premiera - renault koleos in captur
06  domača premiera - opel insignia grand sport
07  domača premiera - mazda CX-5
08  domača premiera - nissan micra
09  domača premiera - suzuki swift
1011  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1213  domača premiera - seat ibiza
141516  domača premiera - BMW electric now tour 2017
domača premiera - kia picanto
1718
19202122  domača premiera - opel crossland X
232425
2627  domača premiera -jaguar land rover experience
28  domača premiera - volkswagen arteon
29300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 424
volkswagen golf 333
škoda octavia 286
renault captur 253
volkswagen polo 199

Podatki veljajo za maj 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 31.477 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Jureos
Obvestila
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 tedni  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 tedni  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 tedni  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 1 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 2 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 3 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 4 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 5 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 6 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 8 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 8 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 9 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 9 meseci  |  Iztok Krajnc