Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinski tetris

Ford grand C-max 1,6 SCTi ecoBoost titanium

Avtor prispevka: Miha Dovč
V času odraščanja današnjih mladih očetov so se po cestah vozili stoenke, katrce in jugoti. Z omejeno prostornostjo se je tisti, ki je pakiral prtljago za letni dopust, lahko izkazal s tem, kako dober je v tetrisu.
Družinski tetris
Foto: Anže Jereb
10. 1. 2011 ob 20:05
Komentarjev: 1
video test ford grand C-max 1.6 SCTi ecoBoost titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tetrisu oziroma, kako v zelo omejen prostor spakirati vso prtljago, ki je čakala ob avtomobilu. Pri Fordovem grand C-maxu pa se te tehnike ne boste naučili.

Ker ne bo potrebno! Zaradi pozitivnega naravnega prirastka (bravo mlade družine!) je vse več kupcev osredotočenih na nakup enoprostornikov in ameriško/nemški Ford se je hipoma odzval na ta pozitiven trend, saj je skoraj polovica vseh modelov ravno te karoserijske oblike. Ponujajo namreč kar štiri: galaxyja, S-maxa in C-maxa. Slednjega pa po novem v dveh izvedbah: poleg običajnega še v tej, 14 cm daljši, z drsnimi vrati in predpono 'grand' oboroženi izvedenki. Če izvzamemo transita, je to nasploh prvi osebni Fordov avtomobil z 'družinskimi' drsnimi vrati. S tem je daljši izmed C-maxov jasno pokazal svojo namembnost, saj je kot nalašč za nerodne otroke, ki se takoj poženejo iz ustavljenega vozila in prav nič ne pazijo, če je zraven kakšen avtomobil, ki bi ga lahko opraskali. Tako si pri tem C-maxu kleparji in ličarji zaradi tega ne bodo meli rok, je pa res, da je s tem izgubljena eleganca vozila. A uporabnost pred lepoto.

Kljub temu mu pri obliki ne moremo ničesar očitati. Z novo generacijo je bil tudi C-max podvržen hišnemu kinetičnemu dizajnu, z modernejšo obliko so si tako razširili krog kupcev. Dvomi, da je Ford znamka le za 'gastarbajterje', ki potujejo iz Turčije v Nemčijo in obratno, pa so še lepše ovrženi. Še več dinamike so si snovalci dovolili v samem kokpitu. Sredinska konzola je povzeta po malčici fiesti in tu se poraja dvom o ustreznosti izbire. Ker dotični avtomobil, poleg mladih družin in rekreativcev, cilja tudi na zrelejše voznike. A vse to je stvar okusa, bolj moteča je sama izdelava notranjosti.

Plastika je že na solidnem nivoju, končna obdelava pa še vedno šepa na kakšnih mestih. Tega na primer pesti zelo glasen čriček v desnih bočnih vratih, kar je verjetno posledica neprimerne uporabe vrat nekoga pred nami. Sedišča za voznikom in sovoznikom so precej dvignjena glede na sedišči spredaj, kar bo potnikom omogočalo dober razgled iz vozila. Šesti in sedmi sedež sta kot navadno bolj zasilne narave, se pa lično zložita v ravno dno, zato ju ni treba odstranjevati iz vozila. V garaži tako ne delata navlake in sta pri roki vedno, ko ju potrebujete. Prav vsem Fordom in tudi temu zamerim pretanek volanski obroč. Hote ali nehote so nas vozila iz te tovarne razvadila s svojimi odličnimi voznimi lastnostmi, zato to dejstvo izpostavljamo in upamo na izboljšanje.

Podvozje je za družinsko vozilo na trenutke že preveč trdo (ali pa so naše ceste res že zelo slabe), kar bo po godu voznikom, malo manj pa sopotnikom, ki bodo trpeli voznikovo veselje za volanom. Kljub temu, da ima agregat, ki se vrti pod motornim pokrovom, prostornino le 1,6 litra, gre za najmočnejšega v ponudbi.

S 132 kilovati nerodno pade v najvišji premijski razred pri zavarovalnicah, hkrati pa postreže z dobrimi zmogljivostmi, čeprav bi nekateri od številke, ki je napisana v prometnem dovoljenju, pričakovali več. Moč prihaja zvezno, zato je C-max popolnoma nezahteven za vožnjo in dopušča preskakovanje prestav sicer izvrstnega menjalnika. Žeja je pri turbinskih agregatih zelo odvisna od intenzitete pritiskanja stopalke na plin. V povprečju nekaj nad 9 litri, kar niti ni toliko glede na moč, čeprav zlahka naraste krepko nad 11 litrov, če postanete bolj zahtevni.

Z opremo titanium in tem motorjem vas bo stal 24 tisočakov in pol, z dodatki 4 tisočake več, ker uvoznik še vedno ponuja 1.600 EUR popusta, je pa cena že povsem sprejemljiva. Ford je z razširitvijo družine enoprostornikov jasno pokazal svojo naravnanost, hkrati pa z le enim športnim terencem v prodajnem asortimanu še ni podlegel trendu proizvajanja ti. vozil za aktivno preživljanje prostega časa. Prosti čas raje namenite temu, da bo želja oziroma potreba po nakupu takšnega družinskega avtomobila.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Ford grand c-max 1,6 SCTI ecoBoost titanium
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1596
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 5700
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1900-4000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4520 x 1858 x 1684
medosna razdalja v mm 2745
prtljažnik v litrih 475
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1496 (704)
največja hitrost v km/h 215
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,2/5,5/6,9
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 18.260
cena testnega vozila v EUR 24.445
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.490

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
VXNlclNwb3RJbWFnZUJ5VXNlck5hbWVbMl0uanBnMTM0MjE5OTk2Ng==.jpg
efelle pravi:
Ja tole stvarco bi pa rad preizkusil.Zelo dobro izgleda
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 dnevi  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  |