Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Navidezna športnost

Renault clio grandtour dCi 90 dynamique

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Za športne avtomobile vedno izberemo posebne lokacije za snemanje, da izkoristimo ves njihov potencial. Tokrat smo za agresivni clio statične kadre naredili na letališču, ker tako 'leti', in vožnje na prav posebni in zaviti cesti visoko v gorah.
Navidezna športnost
Foto: Gašper Miš
7. 10. 2015 ob 9:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v podobo krasno zakamufliran karavanski značaj
udobno in čvrsto podvozje, ki naredi vožnjo tudi zabavno
miren in čisto dovolj zmogljiv motor ...
... ki je pri okoli 5 litrih porabe tudi lepo varčen
intuitiven in pregleden slovenski vmesnik na odzivnem 7-palčnem zaslonu
R-link z imitacijami zvokov zna biti zabaven za kakšen dan ali dva
z nizkim nakladalnim robom in 443 litri prostora zelo uporaben prtljažni prostor
lepa oblika s pridihom športnosti, še posebej sprednji 'splitter' ...
... ki bo zelo hitro nasrkal, če ne boste ob parkiranju pazljivi na robnike
preglednost nazaj na račun oblike ni ravno idealna
ponekod škripajoča notranjost
na prstne odtise popolnoma neodporna armaturna plošča
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (16 glasov)
video test renault clio grandtour dCi 90 dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dokler nekdo, ki ni vsak dan na naši spletni strani, samo s pogledom na hitro ošvrkne testni clio od spredaj, nemara še nasede šali. Že vsaj bežno poznavanje avtomobilizma pa ga verjetno zmede, ko v tehničnih podatkih prebere, da po tovarniških podatkih porabi samo 3,6 litra na 100 kilometrov. Ljudstvu dosegljivi športni avtomobili še nekaj časa ne bodo tako varčni, so pa vsekakor privlačni, ko so tako lepo okrašeni kot testni clio. Ta je celo kombijevski, karavan po domače, ali grandtour po Renaultovo, zato nos z dodanim spojlerjem še toliko bolj izstopa. Spredaj je namreč tako nizek kot še marsikateri resen športni avtomobil ne, kar pomeni, da ga boste hitro vsaj opraskali, če ne zlomili, ko boste pripeljali do pločnika. Ampak izgleda pa dobro!

Tako kot zadnji clio v celoti. Na hitro sploh ne dobiš občutka, da gre za grandtour, podoba je namreč zelo dinamična, sploh v kombinaciji privlačne barve in s paketom Look - krom, ki stane le slabih 200 evrov in res naredi veliko za oči. Sem pa prepričan, da karavana ne boste kupili zaradi izgleda ampak predvsem prtljažnega prostora. Nakladalni rob je nizek, odprtina dovolj široka, prostor pa uporabno velik. Ker je od malega clia takšen daljši za dobrih 20 centimetrov, je v prtljažniku kar za polovico več prostora, 443 litrov so izmerili, če ga povečate z zlaganjem naslonjal, pa 1380. In še desni sedež se lahko zloži, da gre vanj 2,48 metra dolg tovor, recimo skakalne smuči Robija Kranjca.

Notranjost ni za tiste, ki vas motijo prstni odtisi, ker se na svetleči plastiki čisto vse pozna. Fino je, da niso komplicirali z vmesnikom, tako da so gumbi večinoma veliki in lepo dosegljivi, materiali pa kljub temu, da so plastični, vsaj izgledajo ne preveč ceneno, čeprav znajo ob temperaturnih ekstremih tudi kdaj zaškripati. Priporočam fine preproge iz testnega clia, ki stanejo dodatnih 57 evrov, najbolj zanimiv pa je bil dodatek R-link, ki je sicer zabaven prvič in drugič, potem se ga pa hitro naveličate, ampak tudi takšne domislice so lahko za koga pravi magnet za nakup. Kar poglejte video zgoraj, da boste slišali, kako 1,5-litrski dizelski motor clia pač nima ravno hudega zvoka in ko se vozite po fini cesti, si seveda zaželite malo bolj žlahtnega rožljanja tamle spredaj. Clio ima rešitev, saj preko zvočnikov predvaja zvok precej športnejših modelov, kot so clio V6, RS, starodobnik ali neka električna lebdeča stvar. Kar zabavno, ko pri 60 km/h na uro v kabini rohni kot v kakšnem dirkalniku, zunaj pa se sliši le pritajen dizelski ropot. Zabava, ki se je boste verjetno naveličali po enem dnevu, seveda pride s 7-palčnim zaslonom, ki je svetel, lepo odziven na dotik, prikazuje veliko informacij in ima prav prijetno grafiko, meni pa je preveden v slovenščino. Včasih so kakšni prevodi hecni in sistem z USB-ključem zmrzne, nasploh pa deluje lepo.

Vožnja pri renaultih zadnjih let nikoli ne razočara. Inženirji znajo dokaj lepo uglasiti podvozje, da je udobno in čvrsto hkrati. Niti ostrih ovinkov se ne ustraši, vodljivost je dobra in tudi občutek na volanu ni slab. Celo motor se je lepo dokazal z dokaj mirnim delovanjem, za to velikost avtomobila je 1,5-litrski dCi 90 povsem dovolj zmogljiv, sploh pa porabi malo goriva. Potovalni računalnik je kazal na daljši vožnji celo pod 5 litrov, v resnici pa je bila le malo večja, tako da se boste kar poceni vozili, če boste ob nakupu odšteli malo več za dizla. Clio grandtour je bistveno boljši nakup od capturja, ker se od slednjega vozi vsaj za razred če ne dva bolje. Ima tudi več uporabnega prostora in sklepam, da porabi celo nekaj manj goriva. Ampak domači kupci bodo seveda izbrali captur, ker je 'terenec'.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio grandtour dCi 90 dynamique
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4267 x 1732 x 1506
medosna razdalja v mm 2589
prtljažnik v litrih 443
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1121 (590)
največja hitrost v km/h 178
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,1/3,3/3,6
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 11.690
cena testnega vozila v EUR 16.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.107

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTczMjhfMTU3MzE0MDQxNjI2ODQ1MF8yOTM5MTI0MTcwMjkzMTkzODcxX24uanBnMTQ1MzYyOTEwNA==.jpg
joe pravi:
Kje ste se vozili na testu po prekrasni panoramski cesti?
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Že razmišljate o nakupu električnega vozila?
876Nikakor, bencin bom kuril do groba. 875Se že zanimam za subvencijo. 874Mislim, da je še prehitro. 873Pravkar ga polnim.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Sašo
Obvestila
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 13 urami  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 14 urami  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 15 urami  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  |