Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Navidezna športnost

Renault clio grandtour dCi 90 dynamique

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Za športne avtomobile vedno izberemo posebne lokacije za snemanje, da izkoristimo ves njihov potencial. Tokrat smo za agresivni clio statične kadre naredili na letališču, ker tako 'leti', in vožnje na prav posebni in zaviti cesti visoko v gorah.
Navidezna športnost
Foto: Gašper Miš
7. 10. 2015 ob 9:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v podobo krasno zakamufliran karavanski značaj
udobno in čvrsto podvozje, ki naredi vožnjo tudi zabavno
miren in čisto dovolj zmogljiv motor ...
... ki je pri okoli 5 litrih porabe tudi lepo varčen
intuitiven in pregleden slovenski vmesnik na odzivnem 7-palčnem zaslonu
R-link z imitacijami zvokov zna biti zabaven za kakšen dan ali dva
z nizkim nakladalnim robom in 443 litri prostora zelo uporaben prtljažni prostor
lepa oblika s pridihom športnosti, še posebej sprednji 'splitter' ...
... ki bo zelo hitro nasrkal, če ne boste ob parkiranju pazljivi na robnike
preglednost nazaj na račun oblike ni ravno idealna
ponekod škripajoča notranjost
na prstne odtise popolnoma neodporna armaturna plošča
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (16 glasov)
video test renault clio grandtour dCi 90 dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dokler nekdo, ki ni vsak dan na naši spletni strani, samo s pogledom na hitro ošvrkne testni clio od spredaj, nemara še nasede šali. Že vsaj bežno poznavanje avtomobilizma pa ga verjetno zmede, ko v tehničnih podatkih prebere, da po tovarniških podatkih porabi samo 3,6 litra na 100 kilometrov. Ljudstvu dosegljivi športni avtomobili še nekaj časa ne bodo tako varčni, so pa vsekakor privlačni, ko so tako lepo okrašeni kot testni clio. Ta je celo kombijevski, karavan po domače, ali grandtour po Renaultovo, zato nos z dodanim spojlerjem še toliko bolj izstopa. Spredaj je namreč tako nizek kot še marsikateri resen športni avtomobil ne, kar pomeni, da ga boste hitro vsaj opraskali, če ne zlomili, ko boste pripeljali do pločnika. Ampak izgleda pa dobro!

Tako kot zadnji clio v celoti. Na hitro sploh ne dobiš občutka, da gre za grandtour, podoba je namreč zelo dinamična, sploh v kombinaciji privlačne barve in s paketom Look - krom, ki stane le slabih 200 evrov in res naredi veliko za oči. Sem pa prepričan, da karavana ne boste kupili zaradi izgleda ampak predvsem prtljažnega prostora. Nakladalni rob je nizek, odprtina dovolj široka, prostor pa uporabno velik. Ker je od malega clia takšen daljši za dobrih 20 centimetrov, je v prtljažniku kar za polovico več prostora, 443 litrov so izmerili, če ga povečate z zlaganjem naslonjal, pa 1380. In še desni sedež se lahko zloži, da gre vanj 2,48 metra dolg tovor, recimo skakalne smuči Robija Kranjca.

Notranjost ni za tiste, ki vas motijo prstni odtisi, ker se na svetleči plastiki čisto vse pozna. Fino je, da niso komplicirali z vmesnikom, tako da so gumbi večinoma veliki in lepo dosegljivi, materiali pa kljub temu, da so plastični, vsaj izgledajo ne preveč ceneno, čeprav znajo ob temperaturnih ekstremih tudi kdaj zaškripati. Priporočam fine preproge iz testnega clia, ki stanejo dodatnih 57 evrov, najbolj zanimiv pa je bil dodatek R-link, ki je sicer zabaven prvič in drugič, potem se ga pa hitro naveličate, ampak tudi takšne domislice so lahko za koga pravi magnet za nakup. Kar poglejte video zgoraj, da boste slišali, kako 1,5-litrski dizelski motor clia pač nima ravno hudega zvoka in ko se vozite po fini cesti, si seveda zaželite malo bolj žlahtnega rožljanja tamle spredaj. Clio ima rešitev, saj preko zvočnikov predvaja zvok precej športnejših modelov, kot so clio V6, RS, starodobnik ali neka električna lebdeča stvar. Kar zabavno, ko pri 60 km/h na uro v kabini rohni kot v kakšnem dirkalniku, zunaj pa se sliši le pritajen dizelski ropot. Zabava, ki se je boste verjetno naveličali po enem dnevu, seveda pride s 7-palčnim zaslonom, ki je svetel, lepo odziven na dotik, prikazuje veliko informacij in ima prav prijetno grafiko, meni pa je preveden v slovenščino. Včasih so kakšni prevodi hecni in sistem z USB-ključem zmrzne, nasploh pa deluje lepo.

Vožnja pri renaultih zadnjih let nikoli ne razočara. Inženirji znajo dokaj lepo uglasiti podvozje, da je udobno in čvrsto hkrati. Niti ostrih ovinkov se ne ustraši, vodljivost je dobra in tudi občutek na volanu ni slab. Celo motor se je lepo dokazal z dokaj mirnim delovanjem, za to velikost avtomobila je 1,5-litrski dCi 90 povsem dovolj zmogljiv, sploh pa porabi malo goriva. Potovalni računalnik je kazal na daljši vožnji celo pod 5 litrov, v resnici pa je bila le malo večja, tako da se boste kar poceni vozili, če boste ob nakupu odšteli malo več za dizla. Clio grandtour je bistveno boljši nakup od capturja, ker se od slednjega vozi vsaj za razred če ne dva bolje. Ima tudi več uporabnega prostora in sklepam, da porabi celo nekaj manj goriva. Ampak domači kupci bodo seveda izbrali captur, ker je 'terenec'.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio grandtour dCi 90 dynamique
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4267 x 1732 x 1506
medosna razdalja v mm 2589
prtljažnik v litrih 443
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1121 (590)
največja hitrost v km/h 178
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,1/3,3/3,6
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 11.690
cena testnega vozila v EUR 16.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.107

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTczMjhfMTU3MzE0MDQxNjI2ODQ1MF8yOTM5MTI0MTcwMjkzMTkzODcxX24uanBnMTQ1MzYyOTEwNA==.jpg
joe pravi:
Kje ste se vozili na testu po prekrasni panoramski cesti?
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 3 dnevi  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |