Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Navidezna športnost

Renault clio grandtour dCi 90 dynamique

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Za športne avtomobile vedno izberemo posebne lokacije za snemanje, da izkoristimo ves njihov potencial. Tokrat smo za agresivni clio statične kadre naredili na letališču, ker tako 'leti', in vožnje na prav posebni in zaviti cesti visoko v gorah.
Navidezna športnost
Foto: Gašper Miš
7. 10. 2015 ob 9:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v podobo krasno zakamufliran karavanski značaj
udobno in čvrsto podvozje, ki naredi vožnjo tudi zabavno
miren in čisto dovolj zmogljiv motor ...
... ki je pri okoli 5 litrih porabe tudi lepo varčen
intuitiven in pregleden slovenski vmesnik na odzivnem 7-palčnem zaslonu
R-link z imitacijami zvokov zna biti zabaven za kakšen dan ali dva
z nizkim nakladalnim robom in 443 litri prostora zelo uporaben prtljažni prostor
lepa oblika s pridihom športnosti, še posebej sprednji 'splitter' ...
... ki bo zelo hitro nasrkal, če ne boste ob parkiranju pazljivi na robnike
preglednost nazaj na račun oblike ni ravno idealna
ponekod škripajoča notranjost
na prstne odtise popolnoma neodporna armaturna plošča
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (20 glasov)
video test renault clio grandtour dCi 90 dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dokler nekdo, ki ni vsak dan na naši spletni strani, samo s pogledom na hitro ošvrkne testni clio od spredaj, nemara še nasede šali. Že vsaj bežno poznavanje avtomobilizma pa ga verjetno zmede, ko v tehničnih podatkih prebere, da po tovarniških podatkih porabi samo 3,6 litra na 100 kilometrov. Ljudstvu dosegljivi športni avtomobili še nekaj časa ne bodo tako varčni, so pa vsekakor privlačni, ko so tako lepo okrašeni kot testni clio. Ta je celo kombijevski, karavan po domače, ali grandtour po Renaultovo, zato nos z dodanim spojlerjem še toliko bolj izstopa. Spredaj je namreč tako nizek kot še marsikateri resen športni avtomobil ne, kar pomeni, da ga boste hitro vsaj opraskali, če ne zlomili, ko boste pripeljali do pločnika. Ampak izgleda pa dobro!

Tako kot zadnji clio v celoti. Na hitro sploh ne dobiš občutka, da gre za grandtour, podoba je namreč zelo dinamična, sploh v kombinaciji privlačne barve in s paketom Look - krom, ki stane le slabih 200 evrov in res naredi veliko za oči. Sem pa prepričan, da karavana ne boste kupili zaradi izgleda ampak predvsem prtljažnega prostora. Nakladalni rob je nizek, odprtina dovolj široka, prostor pa uporabno velik. Ker je od malega clia takšen daljši za dobrih 20 centimetrov, je v prtljažniku kar za polovico več prostora, 443 litrov so izmerili, če ga povečate z zlaganjem naslonjal, pa 1380. In še desni sedež se lahko zloži, da gre vanj 2,48 metra dolg tovor, recimo skakalne smuči Robija Kranjca.

Notranjost ni za tiste, ki vas motijo prstni odtisi, ker se na svetleči plastiki čisto vse pozna. Fino je, da niso komplicirali z vmesnikom, tako da so gumbi večinoma veliki in lepo dosegljivi, materiali pa kljub temu, da so plastični, vsaj izgledajo ne preveč ceneno, čeprav znajo ob temperaturnih ekstremih tudi kdaj zaškripati. Priporočam fine preproge iz testnega clia, ki stanejo dodatnih 57 evrov, najbolj zanimiv pa je bil dodatek R-link, ki je sicer zabaven prvič in drugič, potem se ga pa hitro naveličate, ampak tudi takšne domislice so lahko za koga pravi magnet za nakup. Kar poglejte video zgoraj, da boste slišali, kako 1,5-litrski dizelski motor clia pač nima ravno hudega zvoka in ko se vozite po fini cesti, si seveda zaželite malo bolj žlahtnega rožljanja tamle spredaj. Clio ima rešitev, saj preko zvočnikov predvaja zvok precej športnejših modelov, kot so clio V6, RS, starodobnik ali neka električna lebdeča stvar. Kar zabavno, ko pri 60 km/h na uro v kabini rohni kot v kakšnem dirkalniku, zunaj pa se sliši le pritajen dizelski ropot. Zabava, ki se je boste verjetno naveličali po enem dnevu, seveda pride s 7-palčnim zaslonom, ki je svetel, lepo odziven na dotik, prikazuje veliko informacij in ima prav prijetno grafiko, meni pa je preveden v slovenščino. Včasih so kakšni prevodi hecni in sistem z USB-ključem zmrzne, nasploh pa deluje lepo.

Vožnja pri renaultih zadnjih let nikoli ne razočara. Inženirji znajo dokaj lepo uglasiti podvozje, da je udobno in čvrsto hkrati. Niti ostrih ovinkov se ne ustraši, vodljivost je dobra in tudi občutek na volanu ni slab. Celo motor se je lepo dokazal z dokaj mirnim delovanjem, za to velikost avtomobila je 1,5-litrski dCi 90 povsem dovolj zmogljiv, sploh pa porabi malo goriva. Potovalni računalnik je kazal na daljši vožnji celo pod 5 litrov, v resnici pa je bila le malo večja, tako da se boste kar poceni vozili, če boste ob nakupu odšteli malo več za dizla. Clio grandtour je bistveno boljši nakup od capturja, ker se od slednjega vozi vsaj za razred če ne dva bolje. Ima tudi več uporabnega prostora in sklepam, da porabi celo nekaj manj goriva. Ampak domači kupci bodo seveda izbrali captur, ker je 'terenec'.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio grandtour dCi 90 dynamique
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4267 x 1732 x 1506
medosna razdalja v mm 2589
prtljažnik v litrih 443
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1121 (590)
največja hitrost v km/h 178
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,1/3,3/3,6
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 11.690
cena testnega vozila v EUR 16.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.107

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTczMjhfMTU3MzE0MDQxNjI2ODQ1MF8yOTM5MTI0MTcwMjkzMTkzODcxX24uanBnMTQ1MzYyOTEwNA==.jpg
joe pravi:
Kje ste se vozili na testu po prekrasni panoramski cesti?
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: copra
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 dnevi  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 6 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  |