{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Črna ovca

Dacia logan 1.5 dCi 75 laureate

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dacia s svojo odlično prodajo že vrsto let dokazuje, da je več kot očitno našla tržno nišo in z njo dovolj veliko število kupcev. Njihovo strategijo običajno razumem, ne pa vedno. Tokrat že ne.
Črna ovca
Foto: Gašper Miš
9. 7. 2015 ob 12:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v primeru, da se vam moderne armaturne plošče zdijo konfuzne, vam bo ta všeč
spredaj avtomobil izgleda prav simpatično
prostora je kar veliko, za potnike vsekakor dovolj ...
... in tudi za tovor, če le ne bo previsok za majhno limuzinsko odprtino
zaslon na dotik dela hitro in ga priporočam
majhen motorček s 55 kilovati moči je dejansko čisto dovolj zmogljiv in varčen, ampak ...
... je precej glasen in robusten
z boka ali od zadaj je enostavnost oblin tega vozila na meji sprejemljivega
volanski obroč je oblikovno in ergonomsko zelo slab, občutek na njem tudi
podvozje je precej trdo in na slabih podlagah boste potniki to hitro občutili
z nekaj dodatki pri opremi je cena postala daleč od ugodne
nasploh položaj za volanom in tudi sedež nista posebej prepričljiva
2,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3 (21 glasov)
video test dacia logan 1.5 dCi 75 laureate
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ob nakupu katerega od njihovih modelov ne boste dobili slabega avtomobila, to je jasno. Boste pa dobili avtomobil, ki je od sorodnih Renaultovih pogosto tehnološko manj prepričljiv, v določenih pogledih malo bolj zastarel, predvsem pa znotraj nikakor ne bo tako privlačen in tudi zunanji izgled je, recimo temu, enostavnejši. Seveda se nižja cena pozna tudi pri manj prepričljivih voznih lastnostih in nasploh manj razburljivem paketu v celoti.

Vendar pa dacie niso slabe, motorje imajo enake kot renaulti, torej so tudi enako zanesljive. Pravzaprav nas s svojo robustnostjo kakšen duster vedno znova prepriča in, roko na srce, sandero s paketom stepway tudi ne izgleda slabo. Takšnega logana pa bi vam težko svetoval. Ne zato, ker bi bilo z njim nekaj zelo narobe, ampak predvsem, ker zanj ne vidim posebnega smisla. Za osnovno različico, ki stane dobrih sedem tisočakov, že, boste dobili vsaj prostorno limuzino, če že ne posebej prepričljivo, takšen pa stane več kot 12 tisočakov in v tem cenovnem okviru mu zamerim veliko stvari. Saj mu jih tudi lahko, ker je boljših tekmecev kar nekaj.

Na primer, izgleda dokaj žalostno, nedomiselno. Spredaj je oblika še delno simpatična, s strani ali od zadaj pa se mi zdi, da se jim je v petek popoldne, ko so ga risali, hudičevo mudilo. Tudi znotraj je podobno, volan je neugleden, plastika trda, čeprav zanimivo, škripa bistveno manj kot v kakšnem cliu, in edina sodobna stvar je doplačilni zaslon, občutljiv na dotik. V bistvu je ravno volanski obroč tisti, ob katerem se v vozilih te znamke vedno znova sprašujem, čemu ni boljši. Ni potrebno, da je identičen tistemu iz BMW-jevega programa M, super bi bil že volanski obroč iz clia. Držimo ga namreč ves čas in zato je zelo pomembno, kakšen je; dvomim pa tudi, da bi bili kupci občutljivi zaradi sto evrov višje cene vozila, če bi se odločili to področje popraviti.

Zakaj je potem cena takšna? Ker ima tokratni logan pod pokrovom turbodizelski motor, ki je sicer zaradi varčevanja pri zvočni izolaciji glasen in robat, ampak solidno potegne in je z dobrimi petimi litri porabe na 100 km tudi varčen. Saj pravim, motorji so lahko enaki tistim v renaultih. Cena je visoka tudi zaradi parkirnih senzorjev zadaj, kvalitetnega osrednjega zaslona in električno pomičnih stekel. Verjetno bi se našlo še kaj, res pa je tudi, da večino stvari potrebujete, ker ne gre za dodatke, ki bi bili za razvajene. Morda le zaslon, pa še ta je zaradi prostoročne telefonije in ostalih funkcij skoraj potreben in dejansko izboljšuje varnost.


Izgovorov za cenenost in predvsem zelo slabe vozne lastnosti zato ni. Volan je v rokah skoraj neprijeten, večkrat se tudi sprašujem, če ima sploh servoojačevalnik, tako težak je. Vzmetenje pa je precej trdo in na vsaki neravnini avtomobil prav nerodno poskakuje. Ampak to je itak značilnost vseh vozil te znamke, ker so prilagojena tudi slabim podlagam držav, kjer ceste niso tako urejene, kot v razviti Evropi. Poceni limuzin ni veliko in so si precej podobne, ko razmišljamo o njihovih slabih lastnostih, predvsem pa vedno manj prepričljive od kombilimuzin, ko je potrebno v prtljažnik postaviti kakšen večji predmet, ki ni potovalna torba. Rešitev za logana je torej enostavna: ali še nižja cena, ali pa boljša vrednost za ta denar.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki dacia logan 1.5 dCi 75 laureate
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4347 x 1733 x 1517
medosna razdalja v mm 2634
prtljažnik v litrih 510
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1090 (500)
največja hitrost v km/h 164
pospešek 0-100 km/h v s 14,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,3/3,5/3,8
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 7.250
cena testnega vozila v EUR 10.950
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 12.235

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |