Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Črna ovca

Dacia logan 1.5 dCi 75 laureate

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dacia s svojo odlično prodajo že vrsto let dokazuje, da je več kot očitno našla tržno nišo in z njo dovolj veliko število kupcev. Njihovo strategijo običajno razumem, ne pa vedno. Tokrat že ne.
Črna ovca
Foto: Gašper Miš
9. 7. 2015 ob 12:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v primeru, da se vam moderne armaturne plošče zdijo konfuzne, vam bo ta všeč
spredaj avtomobil izgleda prav simpatično
prostora je kar veliko, za potnike vsekakor dovolj ...
... in tudi za tovor, če le ne bo previsok za majhno limuzinsko odprtino
zaslon na dotik dela hitro in ga priporočam
majhen motorček s 55 kilovati moči je dejansko čisto dovolj zmogljiv in varčen, ampak ...
... je precej glasen in robusten
z boka ali od zadaj je enostavnost oblin tega vozila na meji sprejemljivega
volanski obroč je oblikovno in ergonomsko zelo slab, občutek na njem tudi
podvozje je precej trdo in na slabih podlagah boste potniki to hitro občutili
z nekaj dodatki pri opremi je cena postala daleč od ugodne
nasploh položaj za volanom in tudi sedež nista posebej prepričljiva
2,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3 (20 glasov)
video test dacia logan 1.5 dCi 75 laureate
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ob nakupu katerega od njihovih modelov ne boste dobili slabega avtomobila, to je jasno. Boste pa dobili avtomobil, ki je od sorodnih Renaultovih pogosto tehnološko manj prepričljiv, v določenih pogledih malo bolj zastarel, predvsem pa znotraj nikakor ne bo tako privlačen in tudi zunanji izgled je, recimo temu, enostavnejši. Seveda se nižja cena pozna tudi pri manj prepričljivih voznih lastnostih in nasploh manj razburljivem paketu v celoti.

Vendar pa dacie niso slabe, motorje imajo enake kot renaulti, torej so tudi enako zanesljive. Pravzaprav nas s svojo robustnostjo kakšen duster vedno znova prepriča in, roko na srce, sandero s paketom stepway tudi ne izgleda slabo. Takšnega logana pa bi vam težko svetoval. Ne zato, ker bi bilo z njim nekaj zelo narobe, ampak predvsem, ker zanj ne vidim posebnega smisla. Za osnovno različico, ki stane dobrih sedem tisočakov, že, boste dobili vsaj prostorno limuzino, če že ne posebej prepričljivo, takšen pa stane več kot 12 tisočakov in v tem cenovnem okviru mu zamerim veliko stvari. Saj mu jih tudi lahko, ker je boljših tekmecev kar nekaj.

Na primer, izgleda dokaj žalostno, nedomiselno. Spredaj je oblika še delno simpatična, s strani ali od zadaj pa se mi zdi, da se jim je v petek popoldne, ko so ga risali, hudičevo mudilo. Tudi znotraj je podobno, volan je neugleden, plastika trda, čeprav zanimivo, škripa bistveno manj kot v kakšnem cliu, in edina sodobna stvar je doplačilni zaslon, občutljiv na dotik. V bistvu je ravno volanski obroč tisti, ob katerem se v vozilih te znamke vedno znova sprašujem, čemu ni boljši. Ni potrebno, da je identičen tistemu iz BMW-jevega programa M, super bi bil že volanski obroč iz clia. Držimo ga namreč ves čas in zato je zelo pomembno, kakšen je; dvomim pa tudi, da bi bili kupci občutljivi zaradi sto evrov višje cene vozila, če bi se odločili to področje popraviti.

Zakaj je potem cena takšna? Ker ima tokratni logan pod pokrovom turbodizelski motor, ki je sicer zaradi varčevanja pri zvočni izolaciji glasen in robat, ampak solidno potegne in je z dobrimi petimi litri porabe na 100 km tudi varčen. Saj pravim, motorji so lahko enaki tistim v renaultih. Cena je visoka tudi zaradi parkirnih senzorjev zadaj, kvalitetnega osrednjega zaslona in električno pomičnih stekel. Verjetno bi se našlo še kaj, res pa je tudi, da večino stvari potrebujete, ker ne gre za dodatke, ki bi bili za razvajene. Morda le zaslon, pa še ta je zaradi prostoročne telefonije in ostalih funkcij skoraj potreben in dejansko izboljšuje varnost.


Izgovorov za cenenost in predvsem zelo slabe vozne lastnosti zato ni. Volan je v rokah skoraj neprijeten, večkrat se tudi sprašujem, če ima sploh servoojačevalnik, tako težak je. Vzmetenje pa je precej trdo in na vsaki neravnini avtomobil prav nerodno poskakuje. Ampak to je itak značilnost vseh vozil te znamke, ker so prilagojena tudi slabim podlagam držav, kjer ceste niso tako urejene, kot v razviti Evropi. Poceni limuzin ni veliko in so si precej podobne, ko razmišljamo o njihovih slabih lastnostih, predvsem pa vedno manj prepričljive od kombilimuzin, ko je potrebno v prtljažnik postaviti kakšen večji predmet, ki ni potovalna torba. Rešitev za logana je torej enostavna: ali še nižja cena, ali pa boljša vrednost za ta denar.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki dacia logan 1.5 dCi 75 laureate
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4347 x 1733 x 1517
medosna razdalja v mm 2634
prtljažnik v litrih 510
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1090 (500)
največja hitrost v km/h 164
pospešek 0-100 km/h v s 14,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,3/3,5/3,8
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 7.250
cena testnega vozila v EUR 10.950
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 12.235

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 2 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |