{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kamuflaža

Ford fiesta 1.0 ecoboost red edition

Avtor prispevka: Anže Jereb
Torej, odločili ste se za fiesto in vas mika malce bolj živahna različica, niste pa prepričani, če je izjemni ST res za vas. Ford vam odgovarja z različico red edition.
Kamuflaža
Foto: Gašper Miš
6. 7. 2015 ob 9:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s temi spojlerji in drugimi dodatki izgleda res hudo
za volanom se voznik takoj počuti domače
po prenovi se zdi bolje izdelana, vse 'štima'
podvozje je nedvomno ena najboljših stvari, odlično je uglašeno
litrski motorček ima hecno noto, a je precej zmogljiv
volanski obroč lepo sede v roke
red edition je prava nastopaška fiesta
z upoštevanjem popusta je cena ugodna ...
... če ga ne upoštevam, je pa previsoka
izgled še ne pomeni, da ima DNA fieste ST
menjalnik je povprečno natančen in prestavna razmerja so predolga
sedeži so povprečni
običajna fiesta z 92 kW moči ni bistveno drugačna
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (22 glasov)
video test ford fiesta 1.0 ecoboost red edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če ponovimo, kar o fiesti že vemo: čeprav ni najbolj nova in je pred dvema letoma doživela že manjši obrazni popravek, je še vedno eden najbolj prepričljivih malčkov na trgu. Seveda vas s prostornostjo ne bo navduševala, pravzaprav je zaradi skromnih mer celo med manj prostornimi v segmentu, zlasti, če pogledam v prtljažnik. V primeru, da sta prostornost in praktičnost najpomembnejši vrlini, poglejte drugam. Dva bosta zadaj dovolj udobno sedela, kar pa ni tako zelo pomembno, ker vi iščete majhen in zabaven avtomobil in takrat, ko boste nasmejani občudovali ovinke pred sabo, naj bo zadnja klop prazna.

Uporabna torej fiesta je, po osvežitvi njen obrazek izgleda bolj nastopaško, notranjost pa je ostala enaka prejšnji, še vedno je pregledna in uporabna (z izjemo premajhnega zaslončka), predvsem pa se mi zdi po prenovi bolje sestavljena. Znotraj nič ne škripa ali poka, vse je tako, kot mora biti. No, ampak vi pogledujete proti takšni fiesti red edition. Zunaj izgleda skoraj kot brutalna ST-jka in to namenoma, ker gre za vmesni člen med njo in navadno. Manj vešče oko zunaj razlike verjetno niti ne bo zaznalo.

Fiesta red edition je tudi močnejša od običajne, 103 kilovate ima, torej 140 'konjev', kar je v tako majhnem avtu več kot dovolj. Zato je seveda hitra in se pelje zelo dobro, zelo zabavno, litrski trivaljnik brunda z zanimivo noto, ob pomoči turbopuhala pa je izjemno živahen že pri nizkih vrtljajih. Super je, z vozniškega stališča ji skoraj ne morem oporekati, v bistvu je tako zelo dobra, da se je v času, ko je bila pri nas, celo uredništvo skoraj teplo za vožnjo z njo.

Sledi hladen tuš, ker vam fieste red edition vseeno ne bom priporočil. Zakaj? Vzemite običajno fiesto z 92 kilovati moči in se bo peljala identično. Bo cenejša, imela bo enak litrski trivaljnik in le pet prestav povprečno dobrega menjalnika. Ja, tudi red edition ima le pet prestav in menjalnik je srednje hiter, predvsem pa ne pohvalno natančen in njegova prestavna razmerja so predolga za pravo živahnost. Tudi sprednja sedeža ne bosta imela manj oprijema, tale nekaj bočne opore sicer ponujata, vseeno pa ne dovolj, da bi bilo telo voznika pri sproščanju adrenalina dovolj dobro zasidrano. Tistih enajst kilovatov dodatne moči pa naj ne bo poglaviten razlog za nakup, fiesta red edition je precej hitra, a dovolj hitra je tudi tista z 92 kilovati.

Predvsem je ne priporočam, če v izbor vzamem še fiesto ST, ki ponuja bistveno več. Za začetek ponuja šest prestav in posledično občutno več prožnosti, menjalnik je bolj natančen in njegova prestavna razmerja predvsem niso tako razvlečena. Dobili boste 1,6-litrski motor, ki prede bolj zanimivo, je občutno bolj prepričljiv, porabi pa praktično enako. Dobili boste tudi precej boljše sedeže, vrhunske pravzaprav. In ST-jka se še bolj zabavno pelje, v svojem športnem segmentu je daleč najboljša.

Seveda boste za ST-jko plačali okoli pet tisočakov več, kar ni malo. Redna cena je okoli triindvajset tisočakov, s popustom pa dvajset. Ampak Ford ponuja popust tudi za red edition, ki ob 3.500 EUR nižji ceni stane 14.540 EUR. Razlika ni zanemarljiva, nikakor ne. Je pa v praksi občutna in to zelo, zato je odgovor preprost: če ste pravi navdušenec, boste vzeli različico ST, kvazi-navdušenci pa red edition. Oziroma za še nekaj evrov manj kar običajno fiesto, ki se ne bo veliko razlikovala. Razen v izgledu, drži, s fiesto red edition boste občutno bolj opazni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford fiesta 1.0 ecoboost red edition
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 2.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3969 x 1764 x 1495
medosna razdalja v mm 2489
prtljažnik v litrih 276
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1091
največja hitrost v km/h 203
pospešek 0-100 km/h v s 9,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,5
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 13.390
cena testnega vozila v EUR 18.040
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.880

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  |