Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

'Fotrov' najboljši prijatelj

Mini cooper S 5v

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mini s petvratno različico nagovarja tiste, ki potrebujete več prostora in vam je v njihovi ponudbi najbolj pri srcu ravno klasični mini, ne pa toliko njegove večje izpeljanke.
'Fotrov' najboljši prijatelj
Foto: Gašper Miš
16. 7. 2015 ob 9:15
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

dodaten par vrat na boku pomeni, da bo mularija lažje poskakala v avtomobil
večja dolžina je prinesla tudi prostornejši in uporabnejši prtljažnik
na pogled je tudi petvratni mini skladen in atraktiven
oglata dodatka sprednjega odbijača skrbita za agresiven izgled
vozne lastnosti so skoraj identične tistim manjšega minija ...
... je pa tale celo bolj smerno stabilen in bolj suveren
obenem pa ostaja agilen
dvolitrski motor je perfekten, vleče kot odtrgan in ne porabi veliko
pokanje iz izpuha zasvoji
kljub večjim meram to ni ravno družinski avtomobil
ženskam bo ob vsakdanji vožnji za odtenek preveč naporen
posebnost ima svojo ceno
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (14 glasov)
video test mini cooper S 5v
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Za več prostora bi seveda lahko izbrali countryman ali clubman, a nekatere med vami privlači samo običajni mini. Zadržke imate edino glede njegove prostornosti in očitno vas je dovolj, da so se odločili izdelati še petvratno različico, ki nima na svojem boku le dodatnega para vrat, temveč je tudi daljša. Da je res družinski avtomobil, kot pravijo, ne trdim, ima pa nekaj več prostora. To pa bo držalo.

Trivratni mini namreč ni pojem prostornosti, ta je celo povsem postranska stvar in ob povečevanju njegovih gabaritov za dodatnih dvanajst centimetrov sicer dobimo nekaj več prostora, vsekakor pa ne toliko, da bi se takšen mini potem kosal s prostorsko najbolj radodarnimi v segmentu. Dodatnih sedem centimetrov medosja se pozna pri prostornosti na zadnji klopi, kjer boste sedaj sedeli dovolj udobno, prtljažnik pa je na račun večje dolžine dobil še 67 dodatnih litrov prostornine, skupaj jih tako ponuja 278. To pomeni, da je sprejemljivo velik, nikakor pa razkošen. Otroški voziček smo komajda stlačili vanj, pa je dobro zložljiv.

Verjetno vas zanima, če se takšen cooper S sploh pelje tako suvereno, kot krajša trivratna izvedenka. Se, pravzaprav v določenih pogledih celo bolje. Daljše medosje skrbi za nekaj več smerne stabilnosti, to pomeni, da boste dolge in hitre ovinke odpeljali s še boljšim občutkom, ker vas zadek nikakor ne bo presenetil s predčasno popustitvijo. Obenem pa tudi petvratni mini ostaja presneto agilen v kratkih zavojih in spreminjanje smeri je hipno. Med voznikovim ukazom in reakcijo avtomobila skorajda ni zamika. Pravzaprav bi sam izbral bolj uporabni petvratni mini, ker vozniško skorajda ni razlik, uporabnost pa je z dodatnim parom vrat bistveno boljša, če imate otroke.

Mogoče je edina razlika v tem, da je zadek tule vseeno manj živahen, je pa avtomobil enako trd in čvrst ter zabaven. V načinu sport se mi zdi, da še bolj poka iz izpuha; prav zasvoji s tem pokanjem, vsakič, ko voznik popusti plin. Cenim tudi odločitev, da ima pogonski stroj sedaj večjo prostornino. Dva litra lažje skrbita za zalogo moči in navora pri nižjih vrtljajih, zato motor vedno in povsod vleče kot odtrgan. Pohvalili smo ga že v tem testu krajše različice, še enkrat pa lahko pohvalim porabo goriva, ker mini lahko 'pije' le okoli 7 litrov, če boste vozili otroke v šolo, ali pa dobrih 9, če boste malo razgrajali.

Predvsem pa še vedno izgleda fantastično, takšen novi je od prejšnjega spredaj na pogled še bolj agresiven, velik merilnik v notranjosti pa je dobil pregleden in uporaben zaslon in posledično je notranjost tudi bolj modernega videza. Predvsem pa je mini še vedno pravi posebnež, ki najbolj navdušuje z vozniškega stališča, medtem ko kakovosti in uporabljenim materialom prav tako ne gre oporekati.

Odličen paket z bogato opremo in zanimivim dizajnom seveda precej stane, takšen več kot 31 tisočakov. Ni malo, ampak zamer skorajda ni in če si ga lahko privoščite, ga nadvse priporočam. Takšnega, s petimi vrati, ker je ravno toliko večji, da je bolj uporaben, obenem pa skoraj enako vozniško prepričljiv. In morda za koga ravno dovolj velik, da ne bo več zasedal mesta drugega avtomobila pri hiši.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini cooper S 5v
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 141 (192) od 4.700 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.250 do 4.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4005 x 1727 x 1425
medosna razdalja v mm 2567
prtljažnik v litrih 278
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1295
največja hitrost v km/h 232
pospešek 0-100 km/h v s 6,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,7/4,8/5,9
poraba na testu v l/100 km 9,2
cena osnovnega vozila v EUR 21.200
cena testnega vozila v EUR 25.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |