{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

D za dame

Mini cooper D

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mini je postal v vseh svojih nastopaških letih na trgu sinonim odličnih voznih lastnosti in ob omenjanju njegovega imena praktično vsakdo pomisli na najmočnejšo različico cooper S. Kaj pa, ko je zadnja črka D?
D za dame
Foto: Gašper Miš
7. 9. 2015 ob 10:15
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

posebnež si zasluži atraktivno barvo, rumena mu zelo pristaja
nasploh je zunanjost zelo zanimiva in nastopaška
znotraj se sedi športno utesnjeno in mini je vozniško zanimiv celo v mestu
sprednja sedeža sta odlična, voznikovo okolje ergonomsko
velik zaslon je pregleden, multimedijski vmesnik deluje dobro
če mu boste privoščili, bo notranjost ob lesenih dodatkih delovala zelo bogato
lega v zavojih je odlična, občutek na volanu tudi
dizelski motorček je živahen in ne porabi veliko ...
... je pa zvočno z le tremi valji malenkost preveč robat
prostora v tem avtomobilu ni veliko, to naj bo jasno
čvrsto podvozje terja davek v obliki precejšnjega pretresanja potnikov na slabih cestah
cena je v svojem segmentu, kot tudi mini sam
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (10 glasov)
video test mini cooper D
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pravzaprav je mini svojo športno pot začel že v šestdesetih, ko je vsem hitro postalo jasno, da gre za sila dinamični malček. Enako je pri novodobni reinkarnaciji, pa vendar na tega lahko gledate kot na vsakega drugega v segmentu. No, skorajda ... Vseeno mini ne želi biti le športnik, ampak tudi vsakdanji avtomobil, čeprav ga ne postavljajte ob bok cliu ali polu, saj je to premijski predstavnik, ki svoje poreklo razkazuje že s ceno. Torej kupci clia niso potencialni kupci minija, čeprav je slednji lahko tudi umirjen in bistveno bolj varčen od športnega cooperja S. Namesto črke v obliki kače je tokrat ob besedi cooper stala črka D, kar pomeni, da se v nosu vrti turbodizelski mlinček.

So tudi šibkejše izvedenke, na dizelski strani je to mini one D s 75 kilovati moči, takšen cooper D pa je po moči ravno v sredini ponudbe. 85 kilovatov ponuja, to je 116 konjskih moči, v praksi povsem zadovoljiva številka, ker je avtomobilček majhen in dokaj lahek, zato se 1,5-litrski motor ob običajni vožnji sploh ne napreza. Pravzaprav je zelo prepričljiv, dovolj živahen celo v nizkih vrtljajih, morda le malenkost bolj glasen od pričakovanega, kar je tudi posledica le treh valjev, predvsem pa pohvalno varčen. Ob koncu testa se je številka sicer ustavila pri 6,1 litra na 100 km, kar se ne sliši posebej vzpodbudno, a smo si večino časa dovolili nekaj izkoriščanja odličnih voznih lastnosti. V praksi je brez težav manjša.

Da se boste lažje odločili za pravo motorno različico, je dobro vedeti, da je takšen dizelski motor za malo bolj umirjene in tiste, ki vseeno prevozite nekaj več kilometrov letno. Ne glede na motor pa je avtomobil za tiste, ki ste pripravljeni plačati več za posebnost, mini je namreč nekakšen statusni simbol. Izraža določen stil, bi rekli modni guruji. Ni pa to njegova edina vrlina.

Če iščete vrhunske vozne lastnosti in ste jih pripravljeni plačati na račun manjšega udobja, je tudi takšen dizelski mini pravi. Nos še vedno ni težak, podvozje je čvrsto, lega nadvse igriva in zanesljiva, občutek na volanu pa prijetno obtežen in enostavno fantastičen. Nič manj kot Fordova fiesta ST ni potrebna za doseganje enakega počutja. Seveda vas bo slaba cesta pretresala kot se stresajo loto žogice, preden poletijo proti izhodu, ampak na to boste hitro pozabili, ko se boste na lepši cesti zapeljali nekoliko hitreje in uživali. Ali pa niti ne hitreje, že pri običajni vožnji vas bo mini s svojim nizkim in navidezno utesnjenim položajem za volanom enostavno navduševal.

Pa tudi s precej samosvojo notranjostjo, ki je kajpak kakovostno izdelana, pregledna in uporabna. Vsekakor pa precej nenavadna, tudi sedeži ponujajo veliko oprijema in ostajajo dovolj udobni za vsak dan. Posebnež, kakršen je mini, si tudi zasluži bolj zanimivo barvo, da boste z njim opazni, in takšna rumena mu je zelo pristajala.

Drži, da takšna zabava ni poceni, z nekaj dodatki je motorno povprečno prepričljiv mini stal že trideset tisočakov. Tolikšen znesek odpre ogromno možnosti, verjetno je marsikatera bolj smiselna, a boste težko bolj opaženi. Avtomobile, ki v tem cenovnem rangu zmorejo ponuditi podobno odlično vozniško izkušnjo, pa tudi lahko preštejem na prste ene roke. Mesarjeve.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini cooper D
vrsta motorja turbodizelski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1496
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3821 x 1727 x 1414
medosna razdalja v mm 2495
prtljažnik v litrih 211
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1210 (405)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,3/3,1/3,5
poraba na testu v l/100 km 6,1
cena osnovnega vozila v EUR 20.300
cena testnega vozila v EUR 21.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.880

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  |