{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Marketinški triki

Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 allure

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Čisto novi peugeot 508, pravijo Francozi! Če bi ga gledal direktno v nos, bi Pežojevcem mogoče celo nasedel. Ampak marketing je eno, tehnika pa drugo, zato me včasih toliko bolj preseneti, čemu tako hitro v tako opazno prenovo, če pa je bila francoska limuzina kljub štirim letom še vedno dovolj privlačna na pogled.
Marketinški triki
Foto: Anže Jereb
4. 9. 2015 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

menjalnik je po novem klasičen samodejni, kar pomeni bolj udobno prestavljanje
tudi motor je dobil svoj doping, ki ga umešča med bolj zmogljive glede na prostornino
polne led-luči so še vedno redkost v segmentu in odlično svetijo
kabina je ena lepših med konkurenco
veliko prostora in kakovostni materiali obljubljajo prijetno vožnjo vsem potnikom
projekcijski zaslon je kljub enostavnosti zelo uporaben dodatek
508 daje sproščen občutek med vožnjo, kar ustreza določenemu tipu voznikov
še vedno manjkajo odlagalna mesta, kar bo motilo voznike s polnimi žepi
podvozje je premalo udobno in zato nič bolj dinamično
poraba goriva je le zmerna, čeprav še vedno v pričakovanih okvirih
cena je z dodatki že precej zasoljena in prekmalu na nivoju bolj prestižnih znamk
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (24 glasov)
video test peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kot je pri teh osvežitvah v navadi, sta novi maska in rit. Če sem bolj natančen, samo luči, spredaj so namesto ksenonskih zdaj v polni LED-tehniki in te so vrhunske. Pa poslovil se je logotip na pokrovu motorja, ki je po novem na maski, kjer je očitno bolj viden in kamor bolj paše. Zadek je bil po mnenju oblikovalcev že prej dovolj lep, tako da so na prvi pogled le luči malo bolj izrazite.
 

Eleganca se še vedno nadaljuje v notranjosti, ki je na prvi pogled ostala nespremenjena. V testni barvi je super in še vedno gre za eno boljših kabin v tem cenovnem razredu. Manj je gumbov, da je vse skupaj še bolj pospravljeno, saj z večino funkcij upravljate kar preko 7-palčnega zaslona na dotik. Še na merilnike vam ni treba gledati, ker vse vam bo vse nujne informacije pokazal enostaven projekcijski zaslon pred vetrobranskim steklom, ki ga prav tako nastavljate z gumbi, ki so skriti v predalčku. Ima voznik včasih občutek, kot da bi se Francozi sramovali gumbov, ampak dejstvo je, da je zato prostor toliko bolj prijeten in zračen.

Žal so spet postavili eleganco pred uporabnost pri odlagalnih površinah. Ker je bilo na račun tega prej ogromno pritožb, sem pričakoval, da bodo v novem vsaj to popravili. Glede na to, da so vseeno dodali en mini-utor med sprednja sedeža, so se očitno zavedali teh kritik, o uporabnem odprtem prostoru za denarnico ali telefon pa nočejo slišati, jih bo treba kar lepo pospraviti v zaprte predale, da ne bo vse razmetano po kabini in vidno očem. Vozniki z vedno polnimi žepi ne bodo zadovoljni, vsi ostali pa bodo navdušeni nad udobnim in lepo prilagodljivim položajem za volanom, ki ga je imel že stari model.

Seveda pa se ni mogel pohvaliti z novim dvolitrskim dizelskim modrim HDI-jem, ki je na papirju za svojih 133 kW oz. 180 'konjev' super varčen in moram reči, da prepriča tudi v praksi. Lepo potegne, zdi se idealno močan za velikost 508-ice, kombinirana poraba pa seveda ne bo 5,8, kot obljubljajo, čeprav se boste pod mejo sedmih pokurjenih litrov na 100 kilometrov lahko vozili. To je glede na moč čisto spodobno. Morda še lepša novost pa je novi 6-stopenjski samodejni menjalnik EAT6, čez katerega se zdaj nimam kaj pritoževati. 'Hvala ne vem komu' so se odločili za klasični menjalnik in v zgodovino poslali robotizirani, ki se temu avtu res ni podal. Očitno še sami to priznavajo, če so ga zamenjali. Tudi če ima konkurenca lahko kakšno prestavo več, jih je tu dovolj, saj so prestavna razmerja dobro izračunana, 130 se boste vozili z nekje 2000 vrtljaji, da bo lepo tiho. Morda prestavljanja niso rekordno hitra, so pa zato toliko bolj nežna in nasploh v skladu z umirjenim karakterjem Peugeotove limuzine.

Res da ima velika platišča, ampak vseeno bi morala biti vožnja mehkejša, ker se kljub trdoti ne pelje dosti bolj odločno.

Če je povsod očitno prisotna eleganca, sem zato toliko bolj razočaran nad udobjem. Blaženje je za tip vozila, sploh pa peugeota, pretrdo. Res da ima velika platišča, ampak vseeno bi morala biti vožnja mehkejša, ker se kljub trdoti ne pelje dosti bolj odločno. Pri najboljših predstavnikih razreda je podvozje bolj udobno in vožnja skozi ovinke še bolj dinamična, tako da je tukaj še nekaj možnosti za izboljšave. Sploh, ker kupci 508-ice v večini primerov, to grem stavit, ne kupujejo dinamike, temveč predvsem udobje.

Z bogatejšo serijsko opremo je okoli tisočaka dražji kot prej, tako da najbolj oskubljenega dobite za 22.613 evrov, takšen z bogato opremo allure ter z novo odlično kombinacijo motorja in menjalnika pa vas bo olajšal za nič kaj skromnih 38 jurjev brez popustov. Bi si mislil, da za takšen denar vseeno dobiš boljši predalček za telefon, na skoraj vseh ostalih področjih pa je prenovljeni peugeot 508 dejansko toliko napredoval, da bi mu skoraj lahko res rekel, da je novi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT6 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 133 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4830 x 1853 x 1456
medosna razdalja v mm 2817
prtljažnik v litrih 515
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1540
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,0/4,4
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 22.614
cena testnega vozila v EUR 32.132
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.853

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 8. 2018
Avgust 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 323
volkswagen polo 273
renault clio 209
renault captur 189
nissan qashqai 188

Podatki veljajo za julij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 47.923 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rockerka
Obvestila
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 tedni  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 tedni  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 5 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 5 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 5 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 5 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 5 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 8 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 9 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 10 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 10 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 leti  |