{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Azija zahteva svoje

Audi A3 limuzina 2.0 TDI ambition

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
V času, ko so nizkocenovne limuzine tudi v Evropi rasle kot gobe po jesenskem dežju, čeprav smo na stari celini bolj navdušeni nad kombilimuzinami in karavani, so tudi premijske znamke zavohale svojo priložnost.
Azija zahteva svoje
Foto: Anže Jereb
23. 11. 2015 ob 9:50
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izdelava je pričakovano vrhunska in notranjost minimalistična
sedeža spredaj že pri vstopnem modelu ponujata veliko bočne opore
zelo dobra zvočna zatesnjenost poskrbi za udobno vožnjo
motor izjemno dobro opravlja nalogo in je dovolj močan
audi A3 limuzina zaradi nižjega težišča blesti med ovinki
večjim meram navkljub so s povečano medosno razdaljo odpravili pretirano živahen zadek
multimedijski sistem MMI preseneti z dobro povezljivostjo naprav
preglednost je kljub utesnjenemu občutku dovolj dobra
zadnja vrata so majhna in posledično potniki težje vstopajo
prtljažnik je zaradi majhne odprtine manj praktičen kot pri modelu sportback
dodatna oprema ceno avtomobila hitro dvigne na slabih 40 tisočakov
kljub povečanim zunanjim meram je znotraj precej utesnjen
osrednji zaslon ima slabo ločljivost
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (14 glasov)
video test audi A3 limuzina 2.0 TDI ambition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če je bila pri prvih cena tista, ki je prepričala večino, je v primeru limuzinske različice audija A3 razlog za nakup čisto drugje. Že vizualno je testni avtomobil precej izstopal z opazno rdečo barvo in velikimi platišči, za katere je seveda treba doplačati. Limuzina pa od kombilimuzine ni samo na pogled večja, saj je v dolžino dobila dodatnih 15 centimetrov in je s 4,45 metra za dobrih 6 cm celo daljša od prvega audija A4 iz leta 1994. Slednji je sicer danes dolg že 4,72 metra, zato je limuzinska različica A3 lepo zapolnila vrzel, ki jo je prineslo nenehno večanje avtomobilov. Pa še dobro izgleda.


Kabina je pričakovano visokokakovostna, zelo lepo urejena in pospravljena, z malo gumbi in enaka kombilimuzinski, o kateri si lahko več preberete tukaj. Položaj za volanom je enostavno najti in občutek med vožnjo je vrhunski, tudi zaradi dobre zvočne zatesnjenosti. Pohvalim lahko še sedeža, ki sta že v osnovni opremi zelo udobna in nudita dovolj bočnega oprijema tudi v malo hitreje odpeljanih ovinkih. Divjaki pa vseeno doplačajte še za športna sedeža. Spredaj je dovolj prostora, za večje pa ga dokaj hitro zmanjka na zadnji klopi, ker bodo zaradi spuščajoče strehe težje našli pravi položaj pa tudi kolena bodo trpela hitreje, kot pri podobno velikih cenejših limuzinah. Sam, ki s svojo višino nekako spadam v povprečje, sem sicer dobro sedel. Vrata zadaj so precej manjša od sprednjih, zaradi česar tudi vstopanje ne bo tako enostavno. Ker je takšen audi A3 štirivratna limuzina, pozabite na prevažanje hladilnikov ali pralnih strojev, saj ima prtljažnik majhno odprtino, je pa zato sam prostor zelo lepo obdelan. Če želite takšno obliko avtomobila, je uporabnost pač na drugem mestu, ker tudi s prostornino ne postavlja rekordov; s 425 litri namreč ni niti blizu največjim v tem velikostnem razredu.

Male limuzine so naredili predvsem za Ruse in Kitajce, ki želijo zveneče ime znamke avtomobila, zato pri nas nihče ne pričakuje velikega prodajnega uspeha, je pa A3 vseeno zelo prijeten za vožnjo. Zvočna zatesnitev je dobra, podvozje dovolj mehko in čvrsto hkrati, če si zaželite hitreje odpeljati kakšen ovinek, tudi vodljivost ni slaba. Da je lega na cesti dobra, so za malenkost povečali medosno razdaljo navadnemu kratkemu A3, za dobre 3 centimetre, sicer bi bil zadek precej bolj nemiren, česar pa si Audi seveda ne sme privoščiti.


Za pogon kričeče rdeče limuzine je skrbel 2,0-litrski turbodizelski TDI z močjo 110 kW (150 KM) in je svojo nalogo opravljal vrhunsko. Dovolj je močan, dovolj tih in dovolj varčen, saj je med testom povprečno porabil slabih 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov, pa tudi šeststopenjski ročni menjalnik si z mehkimi in natančnimi gibi ročice zasluži le pohvale. Edino cena je lahko velika ovira do nakupa, saj je pri testnem z vso opremo narasla do 38 tisočakov. Štiri bi lahko prihranili s cenejšim in seveda šibkejšim 1,6-litrskim turbodizelskim motorjem ali pa kar 1,4-litrskim turbobencinskim TFSI, če se ne vozite veliko in ne marate umazanih dizlov. Dodatni opremi pa bi se kar težko odrekel.

Dejstvo je, da se boste s takšnim A3 želeli voziti veliko, ker je zelo prijeten. Če se vzhodnjaki požvižgajo na praktičnost, se gotovo tudi pri nas najde skupina potencialnih voznikov male Audijeve limuzine. Kar nekaj jih poznam, ki enostavno nočejo videti prisekanih zadkov avtomobilov. No, veliko je tudi takšnih, ki jim je vseeno, samo, da so na maski štirje krogi. V Aziji očitno zelo veliko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A3 limuzina 2.0 TDI ambition
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4456 x 1796 x 1416
medosna razdalja v mm 2637
prtljažnik v litrih 425
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1390 (475)
največja hitrost v km/h 220
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/3,6/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.640
cena testnega vozila v EUR 30.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 8. 2018
Avgust 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 323
volkswagen polo 273
renault clio 209
renault captur 189
nissan qashqai 188

Podatki veljajo za julij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 47.923 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rockerka
Obvestila
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 tedni  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 tedni  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 5 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 5 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 5 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 5 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 5 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 8 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 9 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 10 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 10 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  |