Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Umirjeni gospod

Volkswagen passat variant 2.0 TDI bluemotion technologies

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dobre stvari je pogosto zelo težko izboljšati. Pomislite na domačo omako za testenine, ki ste jo naredili že vsaj stokrat. Vedno je zelo okusna, a pogosto se zdi, da bi jo lahko še malenkost izboljšali pa ne veste, kako. No, pri Volkswagnu teh težav očitno nimajo in so uspeli passata, ki je bil že prej zelo spodoben predstavnik svojega razreda, še malce izboljšati.
Umirjeni gospod
Foto: Matej Mitruševski
9. 8. 2011 ob 20:25
Komentarjev: 0
video test volkswagen passat 2.0 TDI bluemotion technologies
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Brez dvoma se je passat v prejšnji obliki obdržal zelo dolgo, tudi zaradi modernega in prijetnega videza. Ker je masko zrisal naš Robert Lešnik pa smo bili Slovenci na to lahko še posebej ponosni. Vendar se je v tem času zvrstilo kar nekaj novih ali prenovljenih modelov pri znamki Volkswagen, zato je bil v pomlajevanje primoran tudi passat, ki je seveda dobil linije po ostalih novih predstavnikih znamke.

Moram reči, da mi ni bil všeč, ko sem ga prvič videl, a sem se oblike kmalu navadil in mi je sedaj celo simpatična. Robovi so precej bolj ostri kot prej, maska pa markantnejša. Na cesti in ob pravi barvi (srebrna) avtomobil izgleda kot pravi mali arhitekturni dosežek.

Tudi znotraj je vse malce boljše, nikakor ne povsem drugačno in tega od Volkswagna niti nisem pričakoval, a preskok se občuti. Sedeži so novi in jih lahko pohvalim, ker so zelo udobni, predvsem pa imata sprednja zelo uporabna vzglavnika, ki ju je mogoče pomikati naprej ali nazaj in si zagotoviti najbolj udoben položaj. Volanski obroč poznamo že iz ostalih novejših modelov in lepo paše v roke, vse skupaj je sicer nemško zadržano, a narejeno bolj natančno kot švicarske ure.

Zato je počutje notri prijetno, zazdi se celo, da prav ničesar ne manjka. A kljub odlični izdelavi, odličnim materialom in nasploh odličnemu počutju nekaj vseeno manjka. Avtomobil je kar preveč sterilen in mu manjka nekaj karakterja; je zadržan, zato bodo po njem posegali predvsem tisti, ki bolj kot razburljivost cenijo odličnost. A vse skupaj deluje nekako tako, kot bi peljali lepotico na večerjo, ki vam cel večer ne bi dala občutka, da je vajino druženje nekaj posebnega. Spet nas je malce razočarala samodejna parkirna zavora, ki ne spusti lepo (tudi, če je varnostni pas zapet), navigacija pa je tudi bolj majhna, a vseeno uporabna.

Boljše so pri passatu tudi vozne lastnosti pa čeprav le za malenkost, so pa precej izboljšali še zvočno zatesnitev. Passat je odslej občutno bolj tih, s čimer se je po udobju v vožnji celo približal za razred večjim avtomobilom, v ponudbi pa ima po novem še kopico novih in zanimivih sistemov, vendar o teh kdaj drugič, ker testni karavan z nobenim od njih ni bil opremljen.

Za konec še motor. Stari znanec z dvema litroma prostornine je za odtenek manj živahen, vsaj po občutku, od tistega pred prenovo. Je pa tudi manj žejen in nam je na testu v povprečju porabil le 5,5 litra goriva, kar je odličen rezultat. Boste pa za takšnega passata morali odšteti dobrih 30 tisočakov, v primeru, da si boste še malce izmišljevali pri opremi, pa še precej več. Kljub temu, da je novinec v primerjavi s prejšnjim v povprečju za kar 14 odstotkov cenejši. Ni malo, a dobre stvari niso nikoli bile poceni. Niti vaša najboljša omaka za testenine ne.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Volkswagen passat variant 2,0 TDI highline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon Na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4771 x 1820 x 1516
medosna razdalja v mm 2712
prtljažnik v litrih 603
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1560 (570)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4/4,6
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 21.957
cena testnega vozila v EUR 28.471
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.320

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.ufo
Obvestila
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 dnevi  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  |