{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tarča pogledov

Hyundai veloster 1.6 GDI premium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko razmišljam, kako bi bil bolj opazen, kot z velosterjem, mi na misel ne pride nič drugega kot to, da bi me prej opazili le, če bi se skozi mesto sprehodil oblečen le v tangice.
Tarča pogledov
Foto: Anže Jereb
21. 11. 2011 ob 14:00
Komentarjev: 0
video test hyundai veloster 1.6 GDI premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zdi se mi, da bi se naokoli moral voziti vsaj s ferrarijem 458 in ničemer manj opaznim, da bi mimoidoči avtomobil opazili enako hitro. Na tem področju je Hyundaiju nedvomno uspelo. Čeprav je morda kdo pričakoval prihod zmogljivega modela genesis, zaenkrat pri Hyundaiu v obliki športnega avtomobila lahko dobi le velosterja. Ta je zamenjava za nekdanjega kupeja in še zdaleč ni tako zmogljiv kot genesis, kar pa sploh ne štejemo za slabo. Marsikomu namreč izjemne zmogljivosti sploh niso v planu, glede na visoke cene goriv bi večina imela rada le zanimiv in atraktiven avtomobil, zmogljivosti pa so postranska stvar. In za takšne je veloster. Če si ga boste kupili pa se le pripravite, da vas bo marsikdo pocukal za rokav in želel več informacij.

Avtomobil je posebnež, ni dvoma. Ne le zaradi klinasti oblike in detajlov, zaradi katerih izgleda resnično atraktivno, temveč tudi zaradi zanimive razporeditve vrat. Ta 'kvazi-kupe' je namreč štirivratnik, ki na desnem boku skriva par vrat, na levem pa le ena. Voznikova vrata so posledično daljša in prijaznejša za vstopanje ter obenem manj prijetna na ozkih parkiriščih, sovoznikova vrata pa so občutno krajša. Za njimi so potem še ena, ki močno olajšajo vstopanje na zadnjo klop, a tudi slednja so uporabniško omejena. Višji se boste skoznje le s težavo 'stlačili', vsekakor pa lažje kot skozi tista na levem boku. Vrata so tudi na pravi strani, ko boste otroke pripeljali pred vrtec, bodo izstopili na strani, kjer je pločnik in ne cesta. Prostora na zadnji klopi in v prtljažniku z visokim robom pa je več, kot bi si mislili. Zadaj dejansko lahko dokaj udobno sedijo tudi odrasli.

Preglednost je za takšen tip vozila dobra, k svetlosti pa je v testnem velosterju pripomogla še panoramska streha.

Ker veloster ni tipičen družinski avtomobil, temveč avto za uživanje, najprej k vozniku. Ta sedi v precej dobrih sedežih, s položnim kupejevskim vetrobranom nad seboj, občutek pa je prijetno športno utesnjen. Preglednost je za takšen tip vozila dobra, k svetlosti pa je v testnem velosterju pripomogla še panoramska streha. Delovno okolje je sicer funkcionalno in lepo na pogled, a s trdo plastiko vseeno deluje nekoliko ceneno in tu zna marsikateri tekmec ponuditi prijetnejše okolje. Tudi modra osvetlitev vsepovsod je že zdavnaj preživeta.

Da veloster ni nikakršen športnik, dokazujeta dve stvari. Prva je komunikativnost krmilnega mehanizma, ki je slaba. Če je že samo podvozje dokaj čvrsto in se v zavojih ne nagiba kaj dosti (mimogrede, posledično grbine dokaj slabo požira), se zelo hitro ne boste upali voziti, ker preko volana ne boste dobili kaj dosti informacij. Težko je namreč oceniti, koliko ste zavrteli kolesi in kako natančno postavili avtomobil v zavoj. Tudi prelahkoten servo pri tem ne pomaga.

Druga stvar je precej anemičen motor s prostornino 1,6 litra in z nekaj več kot 100 kilovati moči. Pospeškov sicer ne boste merili s koledarjem, sunka v hrbet pa prav tako ne boste doživeli. Ko ga zavrtite nekje do 5000 vrtljajev, se malce prebudi, a kaj, ko mu po zvoku sodeč priganjanje niti ne ustreza prav dosti. No, takrat je tudi precej glasen, pri umirjeni vožnji pa vam bo popil vsaj osem litrov. Motor testnega velosterja je bil povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Ta omogoča tudi športen način prestavljanja in prestavljanje na roko s pomočjo obvolanskih ušesc, a ni posebej hiter. Kar dejansko zopet dokazuje, da avtomobil ni športnik.

Pred nakupom takšnega avtomobila je zato najprej potrebno razčistiti, kaj si od njega sploh želimo.

Pred nakupom takšnega avtomobila je zato najprej potrebno razčistiti, kaj si od njega sploh želimo. Če je odgovor atraktivno vozilo, potem nakup priporočam; zlasti v takšni barvi vas veloster ne bo pustil na cedilu. Če pa so vmes tudi druge vrline, potem je na trgu precej boljših alternativ. Za 26.000 evrov, kolikor stane testni, si lahko omislite brutalnega megana RS, manj športen, a kompletno precej boljši avtomobil pa je denimo volkswagen scirocco. Da bo veloster pariral slednjemu, mora na številnih področjih dobiti še kar nekaj izboljšav.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai veloster 1,6 GDI premium
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1591
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 6300
največji navor v Nm pri vrt./min 167 pri 4850
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon Na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4220 x 1790 x 1399
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 320
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1160 (540)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/5,0/5,8
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila v EUR 22.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.760

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
2627  domača premiera - Heroji furajo v pižamah
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |