Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jean-Claude van Works

Mini john cooper works

Avtor prispevka: Anže Jereb
Torej, mika vas eden od nabritih minijev, pa ne veste, če je najmočnejši serijski mini JCW vreden doplačila. Je, a le, če užitek v fenomenalni športnosti dajete na prvo mesto potreb.
Jean-Claude van Works
Foto: Gašper Miš
23. 10. 2015 ob 7:15
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

ko govorimo o avtu za uživanje, no, tukaj ga imate
športne vrline razkazuje z mišičasto podobo, vsekakor boste opazni
sedeža sta v različici JCW še bolj agresivna, lepo objameta hrbet
položaj za volanom je utesnjen in nizek, pravo doživetje
dvolitrski motor je suveren celo pri zelo nizkih vrtljajih, višje se mu še posebej zmeša
pokanje iz izpuha je balzam za ušesa, za uživače, seveda
poraba goriva je ob normalni vožnji presenetljivo majhna, če se boste uspeli tako voziti
da bo lažje, lahko stikalo pomaknete v način 'green', potem je JCW malo bolj umirjen
samodejni menjalnik je bliskovit, dobro izbira prestave in dopusti prestavljanje do blokade ...
... ampak bi bil ročni menjalnik še boljša izbira
cena, hja, v takšni kombinaciji je absolutno predrag, izbira alternativ pa velika
še več dodatkov boste morali izbrati, če boste želeli, da izgleda nadvse brutalno
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (13 glasov)
video test mini John Cooper Works
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da bo jasno. Vozniško zanimiv je že običajni mini, recimo takšen. In še posebej takšen in takšen. Pelje se suvereno, leži kot gokart in občutek na volanu je odličen. Mu pa manjka moči, ker vem, da boste odlično lego večkrat želeli kombinirati s suverenimi pospeški. Zato je kateri od tistih cooperjev S precej boljši, tukaj je recept že praktično popoln. Sedi se nizko, z majhnimi stekli okoli voznika, kot v majhni športni škatlici, vsi robovi kabine so namreč precej pokončni, govorim o stebričkih. In občutek je zanimiv, lahko rečem celo, da zasvoji.

Če hočete še več, je tu JCW. Ima številčnejšo konjenico pod pokrovom in nasploh izgleda bolj brutalno, še bolj je poseben. No, če pri izbiri zunanjih dodatkov ne boste varčevali, potem ima lahko na strehi zajeten spojler in izgleda še bolj brutalno od tega na fotografijah. Vse to seveda stane, a ni nujno, da je JCW dražji od cooperja S. Pri teh premijskih znamkah je spisek dodatkov izjemno dolg in hitro vas bo zamikalo, da jih boste dodajali, cena pa potem hitro zraste tudi manj agresivnim izvedenkam. Kakorkoli, JCW je brez dodatnih kljukic pri opremi od cooperja S dražji za dobrih šest tisočakov.

Ob prevzemu testnega minija so nam pri uvozniku rekli, da je pojem užitka v vožnji. Sem pritrdil, ker je že običajni mini odličen, od najbrutalnejše serijske različice john cooper works pa drugega itak ne pričakujem. Za hladen tuš je potem takoj poskrbel pogled na prestavno ročico in ugotovitev, da je menjalnik samodejni. Takšen je super v limuzinski trojki, v športni majhni bombici pač ne. Če ste se odločili, da si takšno vozilce res želite, bodite pripravljeni na delo. In k delu spada tudi ročno pretikanje med prestavami. Saj veste, bo bolj zanimivo, manj dolgočasno, bolj boste vpleteni, malce boste trenirali še levo nogo … pač, izberite svoj razlog. Ampak v takšen avtomobil sodi ročni menjalnik. In pika. Ali pa klicaj!

Zato v JCW-ju seveda lahko imate ročnega, tale samodejni je doplačilni in stane dobre tri tisočake, kar je veliko. Ampak je, in to mi gre kar težko od ust, vseeno vrhunski. Bliskovit, s super obvolanskima ušescema, pravilno je izbiral prestave in ker je ob prestavljanju vedno konkretno pokalo iz izpuha, sem ročici z veseljem vlekel. Se mi je pač zdelo fajn in JCW poka občutno bolj od navadnega minija, evo, že prva pomembna razlika. Dejstvo je, da pri ročnem menjalniku prestav sigurno ne bi menjal tako pogosto. Ga pa vseeno priporočam, ne bom pogoltnil zgornjih besed.

170 kW moči tega minija ne spremeni v blazneža, ga je čisto enostavno kontrolirati, je pa hiter. Tako po občutku, kot tudi, ko pogledate na merilnik hitrosti. Seveda je hiter že cooper S, tale pač še malo bolj. Pri obeh me malo moti le trganje volana iz rok pri močnem pospeševanju, ga pa v tem primeru ni več, kljub dodatni moči. Zgolj z vozniškega stališča je razlika malo opazna, če boste zapeljali enega za drugim, že, sicer pa niti ne. JCW je torej resnejšega izgleda, malo bolj 'leti', bistveno bolj poka in to ni zanemarljivo, na cesti pa ležita podobno, zelo suvereno in z odnašanjem zadka, če to želite. Kar je dobro … No, tudi poraba goriva je podobna, naj vas ne skrbi, da bo john cooper works zahteval bistveno več.

Ko so na testnem zaključili z dodajanjem opreme s seznama doplačil, se je cena zaključila nekaj evrov pod 44 tisočaki. Je mini JCW prepričljiv? Vsekakor. Vas bo navduševal v vožnji? Seveda. Je vreden tolikšnega denarja? Težko rečem, očitno že, sicer zanj ne bi zahtevali toliko. Vem pa, da bi bil deset tisočakov cenejši enako prepričljiv, pa tudi, da bi sam ob takšnem znesku pogledal drugam, k še bolj zmogljivim strojem.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini john cooper works
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 170 (231) od 5.200 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.250 do 4.800
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3850 x 1727 x 1414
medosna razdalja v mm 2495
prtljažnik v litrih 211
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1295 (480)
največja hitrost v km/h 246
pospešek 0-100 km/h v s 6,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7
poraba na testu v l/100 km 9,4
cena osnovnega vozila v EUR 20.450
cena testnega vozila v EUR 31.050
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.946

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 11 meseci  |