Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jean-Claude van Works

Mini john cooper works

Avtor prispevka: Anže Jereb
Torej, mika vas eden od nabritih minijev, pa ne veste, če je najmočnejši serijski mini JCW vreden doplačila. Je, a le, če užitek v fenomenalni športnosti dajete na prvo mesto potreb.
Jean-Claude van Works
Foto: Gašper Miš
23. 10. 2015 ob 7:15
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

ko govorimo o avtu za uživanje, no, tukaj ga imate
športne vrline razkazuje z mišičasto podobo, vsekakor boste opazni
sedeža sta v različici JCW še bolj agresivna, lepo objameta hrbet
položaj za volanom je utesnjen in nizek, pravo doživetje
dvolitrski motor je suveren celo pri zelo nizkih vrtljajih, višje se mu še posebej zmeša
pokanje iz izpuha je balzam za ušesa, za uživače, seveda
poraba goriva je ob normalni vožnji presenetljivo majhna, če se boste uspeli tako voziti
da bo lažje, lahko stikalo pomaknete v način 'green', potem je JCW malo bolj umirjen
samodejni menjalnik je bliskovit, dobro izbira prestave in dopusti prestavljanje do blokade ...
... ampak bi bil ročni menjalnik še boljša izbira
cena, hja, v takšni kombinaciji je absolutno predrag, izbira alternativ pa velika
še več dodatkov boste morali izbrati, če boste želeli, da izgleda nadvse brutalno
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (13 glasov)
video test mini John Cooper Works
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da bo jasno. Vozniško zanimiv je že običajni mini, recimo takšen. In še posebej takšen in takšen. Pelje se suvereno, leži kot gokart in občutek na volanu je odličen. Mu pa manjka moči, ker vem, da boste odlično lego večkrat želeli kombinirati s suverenimi pospeški. Zato je kateri od tistih cooperjev S precej boljši, tukaj je recept že praktično popoln. Sedi se nizko, z majhnimi stekli okoli voznika, kot v majhni športni škatlici, vsi robovi kabine so namreč precej pokončni, govorim o stebričkih. In občutek je zanimiv, lahko rečem celo, da zasvoji.

Če hočete še več, je tu JCW. Ima številčnejšo konjenico pod pokrovom in nasploh izgleda bolj brutalno, še bolj je poseben. No, če pri izbiri zunanjih dodatkov ne boste varčevali, potem ima lahko na strehi zajeten spojler in izgleda še bolj brutalno od tega na fotografijah. Vse to seveda stane, a ni nujno, da je JCW dražji od cooperja S. Pri teh premijskih znamkah je spisek dodatkov izjemno dolg in hitro vas bo zamikalo, da jih boste dodajali, cena pa potem hitro zraste tudi manj agresivnim izvedenkam. Kakorkoli, JCW je brez dodatnih kljukic pri opremi od cooperja S dražji za dobrih šest tisočakov.

Ob prevzemu testnega minija so nam pri uvozniku rekli, da je pojem užitka v vožnji. Sem pritrdil, ker je že običajni mini odličen, od najbrutalnejše serijske različice john cooper works pa drugega itak ne pričakujem. Za hladen tuš je potem takoj poskrbel pogled na prestavno ročico in ugotovitev, da je menjalnik samodejni. Takšen je super v limuzinski trojki, v športni majhni bombici pač ne. Če ste se odločili, da si takšno vozilce res želite, bodite pripravljeni na delo. In k delu spada tudi ročno pretikanje med prestavami. Saj veste, bo bolj zanimivo, manj dolgočasno, bolj boste vpleteni, malce boste trenirali še levo nogo … pač, izberite svoj razlog. Ampak v takšen avtomobil sodi ročni menjalnik. In pika. Ali pa klicaj!

Zato v JCW-ju seveda lahko imate ročnega, tale samodejni je doplačilni in stane dobre tri tisočake, kar je veliko. Ampak je, in to mi gre kar težko od ust, vseeno vrhunski. Bliskovit, s super obvolanskima ušescema, pravilno je izbiral prestave in ker je ob prestavljanju vedno konkretno pokalo iz izpuha, sem ročici z veseljem vlekel. Se mi je pač zdelo fajn in JCW poka občutno bolj od navadnega minija, evo, že prva pomembna razlika. Dejstvo je, da pri ročnem menjalniku prestav sigurno ne bi menjal tako pogosto. Ga pa vseeno priporočam, ne bom pogoltnil zgornjih besed.

170 kW moči tega minija ne spremeni v blazneža, ga je čisto enostavno kontrolirati, je pa hiter. Tako po občutku, kot tudi, ko pogledate na merilnik hitrosti. Seveda je hiter že cooper S, tale pač še malo bolj. Pri obeh me malo moti le trganje volana iz rok pri močnem pospeševanju, ga pa v tem primeru ni več, kljub dodatni moči. Zgolj z vozniškega stališča je razlika malo opazna, če boste zapeljali enega za drugim, že, sicer pa niti ne. JCW je torej resnejšega izgleda, malo bolj 'leti', bistveno bolj poka in to ni zanemarljivo, na cesti pa ležita podobno, zelo suvereno in z odnašanjem zadka, če to želite. Kar je dobro … No, tudi poraba goriva je podobna, naj vas ne skrbi, da bo john cooper works zahteval bistveno več.

Ko so na testnem zaključili z dodajanjem opreme s seznama doplačil, se je cena zaključila nekaj evrov pod 44 tisočaki. Je mini JCW prepričljiv? Vsekakor. Vas bo navduševal v vožnji? Seveda. Je vreden tolikšnega denarja? Težko rečem, očitno že, sicer zanj ne bi zahtevali toliko. Vem pa, da bi bil deset tisočakov cenejši enako prepričljiv, pa tudi, da bi sam ob takšnem znesku pogledal drugam, k še bolj zmogljivim strojem.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini john cooper works
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 170 (231) od 5.200 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.250 do 4.800
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3850 x 1727 x 1414
medosna razdalja v mm 2495
prtljažnik v litrih 211
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1295 (480)
največja hitrost v km/h 246
pospešek 0-100 km/h v s 6,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7
poraba na testu v l/100 km 9,4
cena osnovnega vozila v EUR 20.450
cena testnega vozila v EUR 31.050
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 43.946

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 5. 2019
Maj 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809  domača premiera - renault twingo
101112
1314  mednarodna premiera - toyota supra
domača premiera - Volkswagen električna mobilnost
15  domača premiera - kia proceed
1617  domača premiera mercedes-benz CLA
1819
2021  domača premiera - škoda scala
222324  domača premiera - Hyundai serija N
2526
2728  mednarodna premiera - mitsubishi ASX
2930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: snikrs
Obvestila
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 8 urami  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 dnevi  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 dnevi  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 dnevi  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 dnevi  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 dnevi  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 tedni  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 tedni  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 1 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 1 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 2 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 2 meseci  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 2 meseci  |