Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zadovoljstvo je njena naloga

Opel meriva 1.6 CDTi cosmo

Avtor prispevka: Anže Jereb
Meriva je kupce sprva privabljala s posebnimi vrati, sedaj pa se lahko pohvali z nečim boljšim. Že nekaj let z nazivom najmanj pokvarljivega avtomobila. Ste zastrigli z ušesi?
Zadovoljstvo je njena naloga
Foto: Anže Jereb
22. 10. 2015 ob 0:15
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled je subjektivna stvar, ampak meriva je glede na majhne mere skladen avtomobil
'samomorilska' vrata zahtevajo nekaj privajanja, so pa po svoje zelo praktična
vzdolžni pomik klopi je fina stvar, vsaj, kadar avtomobil ni napolnjen s tovorom in ljudmi
zanesljivost je bojda tista, po kateri slovi meriva, za kupce je to odločilnega pomena
podvozje je dovolj dobro uglašeno, da je udobja dovolj
višji položaj sedenja in dobra preglednost bosta všeč marsikomu, sploh starejšim
cenimo veliko število odlagališč
novi turbodizelski motorček je občutno boljši od prejšnjega
je pa povprečno varčen in pri spodnjih vrtljajih zelo len
krmilni mehanizem je nerazumljivo težak
prtljažnik prostorninsko ni posebej radodaren
kljub bogati opremi je cena previsoka
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (10 glasov)
video test opel meriva 1.6 CDTi start/stop cosmo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kupci ultrašportnikov se z zanesljivostjo najbrž ne ubadajo preveč, ker jim je zanjo pač vseeno. Če kaj odpove, plačajo in je problem rešen. Pri običajnih vozilih pa sta zadovoljstvo ostalih kupcev in zanesljivost vozila dve od najpomembnejših vrlin, ko kupujemo nov avtomobil. In če meriva že nekaj let dosega to lovoriko, hja, to je lahko samo odlična popotnica za naprej. Vsaka znamka namreč želi, da so njeni kupci zadovoljni, ker potem dobro besedo širijo naprej in privabljajo nove kupce.

Seveda vam mora biti avtomobil všeč že na pogled in v teh časih, ko vsi pogledujete proti malce višjim križancem ali enoprostornikom, ki imajo nad glavami potnikov dovolj prostora še za poročno torto, meriva obkljuka tudi to polje. Po zadnji rahli prenovi je tudi navzven postala očem prijetnejša in modernejša. Popravkov sicer ni veliko, malo so popravili linijo žarometov in oba odbijača, ravno dovolj, da je sveža. Seveda pa je najpomembnejša sprememba pod pokrovom.

Že dolgo poudarjamo, da ima Opel slabše motorje in zato pošteno delajo na novih, nekaj jih je že zunaj. Pravzaprav lahko rečem, da so imeli slabe motorje, toliko je že novih. Med njimi je tudi tokratni 1,6-litrski turbodizel s stotimi kilovati moči. Je bistveno boljši od prejšnjih alternativ, ni pa perfekten. Dovolj dobro potegne in ni preveč glasen, je pa preveč len v spodnjih vrtljajih, pod dvema tisočakoma bi lahko dal več od sebe. Logično, boste dejali, kateri od teh prostorninskih malčkov pa poka od moči? Nobeden, pa vendar je merivin motor še za odtenek bolj muhast, pri speljevanju s premalo pritisnjenega plina celo rad ugasne. Obenem smo pri precej previdni vožnji beležili porabo preko šestih litrov, kar je sprejemljivo, nikakor pa ne odlično. Meriva je vseeno relativno majhen avtomobil in nekateri tekmeci znajo biti bolj varčni.

No, kaj vam bo zelo všeč? Meriva je prijeten avtomobil, položaj za volanom je dober, čeprav je sam obroč med vrtenjem nerazumljivo težak, 'samomorilska' vrata so nekakšna posebnost, na katero se je treba navaditi, ampak potem postane uporabna. Je pa prtljažnik precej majhen, za družinsko uporabo bo hitro premajhen, četudi so zadnji sedeži vzdolžno pomični. Malce že pripomorejo k povečevanju volumna prtljažnega prostora, a slednji ni prav velik v nobenem primeru. Sama vožnja je povsem v redu, od takšnega tipa vozila itak ne boste pričakovali posebnih presežkov, predvsem je dovolj udobna in to je najpomembnejše.

S precej opreme takšen opel stane 24.000, a boste čisto lepo shajali tudi brez doplačilne navigacije in še kakšne malenkosti, pa bo hitro cenejši. In zelo verjetno se boste pridružili mnogim ostalim, ki so z njim nadvse zadovoljni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel meriva 1.6 CDTi start/stop cosmo
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4288 x 1812 x 1615
medosna razdalja v mm 2644
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1430 (595)
največja hitrost v km/h 197
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,8/4,2/4,4
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 15.520
cena testnega vozila v EUR 19.448
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.158

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |