Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zadnji izdihljaji z novim obrazom

Renault megane TCe 130 GT line

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
V svetu avtomobilizma se vse dogaja zelo hitro. Proizvajalci svoje avtomobile zaradi konkurence neprestano posodabljajo in večino modelov upokojijo že preden so stari šest let pa ni nujno, da so takrat res že za odstrel.
Zadnji izdihljaji z novim obrazom
Foto: Gašper Miš
23. 12. 2015 ob 15:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zaradi osveženega obraza bo še nekaj časa zanimiv za kupce
posebni dodatki opreme GT line naredijo avtomobil še bolj viden
kvalitetna notranjost navduši tudi s posebnimi dodatki opreme in analognimi merilniki
1,2-litrski turbobencinski motor preseneti s štirimi valji in 97 kilovati moči
motor kljub hitri vožnji na testu ni porabil več kot 7,7 litra na 100 prevoženih kilometrov
v prostem teku je motor skoraj neslišen in vas na delovanje opozori samo merilnik vrtljajev
razumna cena za nov motor in bogat paket dodatne opreme
športna sedeža nudita več bočne in ramenske opore ...
... čeprav je vstopanje in izstopanje iz avtomobila s tem oteženo
sistem R-link kljub posodobitvi občasno zmrzne, če je glasba na ključku USB
prevelika oddaljenost zaslona za dotik in boljše upravljanje preko kontrol na sredinski konzoli
cestne nepravilnosti se v notranjosti bolj čutijo zaradi 17-palčnih platišč
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (24 glasov)
video test renault megane TCe 130 GT line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Poglejte zadnji Renaultov megane, ki je delno zaradi ostalih avtomobilov v C-segmentu, delno zato, ker že naslednje leto prihaja novi, prejel bolj všečen obraz, čeprav ga marsikdo niti ne opazi. Jasno je, da gre za megane z opremo GT line, 'majhne' novosti spredaj pa vidijo samo prodajalci in ljubitelji teh francoskih avtomobilov. Kljub temu jih ni malo, saj sta žarometa prejela drugačno grafiko, tudi dnevne luči led zdaj niso več zakrivljene, ampak postavljene v ravno linijo poleg meglenk, drugačen je odbijač spredaj in lepša je tudi maska, na kateri se bohoti še večji Renaultov logotip.

Tudi znotraj ni večjih sprememb, ker pred novo generacijo niso imele smisla in ker so materiali dovolj kvalitetni ter lepo sestavljeni skupaj, da ne boste slišali nobenega črička. Zato pa posodobljeni multimedijski sistem R-link deluje bolje kot prej, vendar še vedno občasno 'zmrzne', če je glasba naložena na ključku USB. Pohvalim lahko odzivnost in navigacijsko napravo, ki je pregledna, prav tako pa je R-link opremljen s sistemom prostoročnega telefoniranja in možnostjo aplikacij, ki si jih lahko naložite, če ste povezani v svetovni splet. Oprema GT line pusti svoj pečat še v obliki aluminijastih stopalk in malo drugačnih merilnikov, ki so zaradi športnega poudarka analogni, pa tudi športna sedeža spredaj nudita več bočne in ramenske opore, čeprav je zato malo oteženo izstopanje iz avtomobila spredaj. Mnogo je napisov GT line, da nobeden od potnikov ne bo pozabil, kakšno opremo si je privoščil voznik, ki bo držal fin volanski obroč. Lega na cesti je zelo dobra; seveda so se cestne neravnine v testnem avtomobilu kar čutile zaradi 17-palčnih platišč, ampak je tudi to čar opreme, zaradi katere je na zadku še okrasni difuzor. Vseeno ni neudoben, ker je podvozje lepo nastavljeno, hkrati pa je še kabina razmeroma prostorna in tudi sedeži zadaj udobni glede na omejen prostor, le prtljažnik s 372 litri ni med največjimi.

Največja novost je 1,2-litrski turbobencinski motor, ki proizvede 97 kilovatov, oziroma 132 'konjev' in 205 Nm navora. V nizkih vrtljajih zaradi majhne prostornine pričakovano ni prepričljiv, je pa prijetnejši, ker ima za razliko od večine konkurence štiri valje, in postane kar živahen pri 2.000 vrtljajih, ko pride vsa moč s papirja najbolj do izraza. Na testu mu nismo preveč prizanašali, pa je povprečna poraba vseeno vztrajala pri 7,7 litra, kar ni slabo. Pri višjih vrtljajih zvok motorja ni nadležen, je pa v prostem teku skoraj neslišen.

Renault megane je v aktualni generaciji prepričal veliko Slovencev, saj so jih od leta 2008 prodali že več kot 16 tisoč, s čimer je eden najuspešnejših avtomobilov pri nas. Seveda, ponuja dobro razmerje med dobljenim in ceno, sploh modeli z opremo generation, pa tudi takšnih GT line lahko vidimo na naših cestah kar nekaj. Testna različica s ceno 21.435 evrov ni najbolj poceni, vendar jo opravičuje z bogato opremo in malo bolj atraktivnim izgledom, medtem ko pri mehaniki, ki je vsekakor v koraku s časom, ni prav nobenih posebnih zamer. Če prenova izgleda vseeno ni dovolj, bo pa treba počakati do pomladi na čisto novi model.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault megane berline TCe 130 GT line energy
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1198
moč v kW (KM) pri vrt./min 97 (132) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 205 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4317 x 1808 x 1471
medosna razdalja v mm 2641
prtljažnik v litrih 372
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1205 (576)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/4,6/5,4
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 14.590
cena testnega vozila v EUR 19.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.435

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |