Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Diskretno bogatejši

Volkswagen golf variant 2.0 TDI highline

Avtor prispevka: Anže Jereb
Karavanski golf smo na testu že imeli in celo enake barve je bil. Med njim in tokratnim pa je vseeno za skoraj sedem tisočakov razlike v ceni. Vas zanima, zakaj?
Diskretno bogatejši
Foto: Anže Jereb
9. 11. 2015 ob 23:55
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

za diskretnimi linijami se skriva pravi požiralnik prtljage ...
... ki pa ne navduši le s prostornostjo, ampak tudi uporabnostjo
oprema highline doda nekaj elementov, ki so sila uporabni, tudi sedeži so boljši
klavirski lak na armaturni plošči se sicer hitro umaže, pomaga pa k elegantnemu izgledu
dvolitrski TDI je pohvalno varčen in predvsem zelo suveren že pri nizkih vrtljajih
golf je vozniško povsem nenaporen, udoben in z dobrim občutkom na volanu
pohvalim lahko kakovost izdelave in uporabljene materiale
pod črto je golf eden najbolj prepričljivih v segmentu, povsod je vsaj dober ali več
dizelski motor v primerjavi z agregatom TSI doda ceni tri tisočake
kljub ceni preko 27 tisočakov v notranjosti ni velikega in prepričljivejšega zaslona
oblika je precej zadržana, morda to niti ni minus
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (25 glasov)
video test volkswagen golf variant 2.0 TDI highline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To vam je seveda jasno, da se cena vsakega modela hitro dviga, ko si kupec začne malce izmišljevati pri opremi in motorjih. Celo podvoji se lahko. Prejšnjega golfa je poganjal turbobencinski agregat, oprema je slišala na ime comfortline, tokratnemu pa je v nosu brnel dizelski stroj in oprema je bila stopničko bogatejša, torej highline. Nekaj stvari nas je prepričalo, ne pa vse in razlika v ceni je utemeljena le ob določenih predpostavkah. Povezanih predvsem z lastniško uporabo.

Za začetek motor. V tem primeru dvolitrski TDI s 110 kilovati moči, torej s 150 'konji'. Motor je povprečno tih in zelo prožen, prav lepo potegne že iz najnižjih vrtljajev in moči mu zlepa ne zmanjka. Bi rekel, da je super izbira za golfa, ampak imajo v ponudbi tudi tako prepričljive turbobencinarje, da bi se sam raje odločil za slednjega. Razlika v porabi med obema testnima primerkoma je bila le dober liter na sto prevoženih kilometrov, razlika v ceni motorjev pa tri tisočake.

Seveda je tokratni TDI močnejši in bolj poln navora, a tudi prejšnji TSI nikakor ni bil podhranjen, trije tisočaki doplačila pa se vam najbrž nikoli ne bodo obrestovali, ko vam bo vsak dan dizel pil malce manj. Razlika v porabi je namreč premajhna. Dizelski motor bi svetoval le v primeru, da letno delate res veliko kilometrov, potem bo manjša poraba vsaj delno dobila smisel, predvsem pa, če ste veliko časa na avtocesti. Tam je TDI z navorom bolj prepričljiv in zaradi vrtenja pri nižjih vrtljajih tudi nekoliko tišji. Za kratke vsakodnevne poti vsekakor izberite bencinski motor, lepše brni, prej se ogreje in je bolj prijeten.

Bi pa lažje priporočil doplačilo za opremo highline, okoli tisočak bo takšen golf dražji od tistega z opremo comfortline. Dobili boste občutno bolj bogato opremljeno notranjost, z delno usnjenimi sedeži, klavirski lak na armaturni plošči, večfunkcijski volanski obroč in še nekaj malenkosti. Z uporabniškega vidika med njima sicer ne bo posebnih razlik, je pa takšna notranjost na oko bistveno bolj bogata in takšno boste gledali vsa leta lastništva. Zato boste na tisti tisočak tudi hitro pozabili …  Sam bi priporočil še doplačilo za velik zaslon na armaturni plošči, ki pa ga tudi tokratni golf ni imel.

In najbolj prepričljive točke golfa: zelo enostavno ga je peljati, kar je velik plus, v določenih primeriih je bolj udoben od Fordovega focusa in prtljažnik ponuja več prostora. Uporabnega prostora, ker ima dejansko veliko uporabnih rešitev. Zato je golf kljub zadržanosti ena od boljših izbir, če potrebujete karavan. Je pa res, da je konkurenca v tem segmentu zelo močna. Honda civic ima še več prtljažnega prostora, motor je bolj varčen in pelje se vsaj tako lepo. Je pa hitro dražja, ker je že v osnovi precej bogato opremljena. Focus je vozniško vseeno bolj suveren in po prenovi tudi oblikovno bolj zanimiv, pozabiti pa ne smem niti na družinskega seata leon, ki je bolj drzno oblikovan, pod kožo pa se skriva enaka tehnologija. In še drugi so …

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen golf variant 2,0 TDI highline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4562 x 1790 x 1481
medosna razdalja v mm 2631
prtljažnik v litrih 605
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1436 (534)
največja hitrost v km/h 218
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,7/4,2
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 17.105
cena testnega vozila v EUR 23.013
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.827

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
gizmo28 pravi:
27k za tole, saj niste normalni
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: markopeč
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |