Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vse v enem

Fiat freemont 2.0 multijet 16V 170 AUT AWD cross

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Dobro se še spomnim, ko so pri Fiatu pred časom ob predstavitvi za freemont rekli, da je vse v enem avtu. Da je uporaben kot enoprostornik, mogočen kot SUV in udoben kot limuzina. Težko se ne strinjam, vse to je res, ampak, saj veste, kako je s kompromisi - nikjer ni najboljši.
Vse v enem
Foto: Anže Jereb
10. 2. 2016 ob 14:55
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

eden bolj vsestranskih avtomobilov v tem velikostnem razredu
prostora in udobja zlepa ne zmanjka
'ameriško' urejen prostor ob vozniku, kjer je kopica velikih odlagalnih prostorov
zaradi nastavitev podvozja, velikega volana in širokih sedežev sproščujoča vožnja
prilagodljivost kabine je skoraj enaka kot pri enoprostornikih
štirikolesni pogon se vsekakor poda tovrstnemu vozilu
cena se ob popustu za kompletno vozilo z bogato opremo ne zdi pretirana
oblika je čista kopija ameriškega originala
prtljažnik je kljub veliki prostornini prenizek
občutek na volanu je odtujen, nagibanja karoserije je preveč
vožnja je bistveno manj dinamična kot pri evropski konkurenci, zato pa bolj udobna
doplačilo za štirikolesni pogon je zelo veliko, čeprav vključuje tudi samodejni menjalnik
motor se zdi v takšni kombinaciji prešibek in porabi preveč goriva
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3 (15 glasov)
video test fiat freemont 2.0 multijet 16V 170 AUT AWD cross
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Grem od zadaj: je udoben? Je. Bolj kot večina sodobnih križancev. Se pozna, da je ameriški; za tiste, ki malo bolj spremljate avtomobilizem, je tole samo preoblečen dodge journey, čeprav kar konkretno dodelan za potrebe zahtevnih Evropejcev. Ameriška zasnova po drugi strani pomeni tudi, da je dober samo za naravnost. Glede na dnevne potrebe voženj v službo in domov skoraj ne poznam voznika, ki bi potreboval kaj več, ampak vseeno lahko ocenim, da je na volanu občutek odtujen in vrtenje premehko.

Nos avtomobila je težak, v bistvu tudi sam avto, ker tehta krepko čez dve toni, malo preveč se nagiba v ovinkih ... vse skupaj pomeni, da je za umirjene voznike in v tem poglavju se odlično obnese. Zelo mi je bila všeč udobna namestitev za velikim volanom, ker sem sedel sproščeno tudi na daljših vožnjah. Morda bo kdo pomislil, da je zaradi manj dinamičnih zmogljivosti freemont bistveno slabši od evropske konkurence, v resnici pa je od nje bistveno drugačen, kar je na koncu za kupce celo boljše, ker imajo več izbire.

Všeč mi je tudi, da je znotraj res veliko odlagalnih mest, vse imaš dejansko kam odložiti. Američani te stvari obvladajo in se ne pustijo motiti med načrtovanjem kabine brez res uporabnega prostora za pijačo in ostale malenkosti, brez katerih si sploh ne upajo na pot. V sedalnem delu so še uporabni skriti predali, za potnika spredaj je zelo veliko prostora in nič slabše ne bo niti v drugi vrsti. Sedežem lahko celo nastavljate naklon, da bodo družinska dopustovanja bolj udobna. Dobro, malo prostora je v tretji vrsti, ki bo verjetno večino časa zložena, se pa da uporabiti tudi tista sedeža, če je kdaj sila. In celo prtljažnik je velik, čeprav nizek, ker sta v dnu zložena prej omenjena dodatna sedeža. Toliko o enoprostorskem karakterju, notranjost je med križanci ena najbolj, če ne celo najbolj prilagodljiva.

Ostane še SUV. Ja, tukaj bi že lahko govoril o njem, ker ima poleg robatega izgleda še štirikolesni pogon in dodatke iz paketa opreme cross. Ravno slednji poskrbi za malo bolj izrazit izgled freemonta s poudarjenimi plastičnimi obrobami in nekaj več svetlečega kroma na karoseriji, medtem ko se boste s štirikolesnim pogonom bistveno bolje znašli na kakšnem nezvoženem snegu. Gre za dokaj enostaven pogon, ki z elektronsko pomočjo po potrebi prenese še navor na zadnjo os in to je vse, ne morete ga zakleniti ali kako drugače vplivati nanj. Ne vem pa, če se splača doplačati kar 4.300 evrov zanj. Res je, da z njim dobite tudi precej počasen samodejni menjalnik s šestimi prestavami, ki se takšnemu avtu vsekakor poda, je pa dinamika potem še veliko slabša. Se spomnim, ko sem vozil cenejši freemont, kjer je enak motor poganjal samo sprednji kolesi in se mi je dejansko zdel povsem zadosten. No, v tem primeru se zdi občasno že kar malo prešibek, ker pogon in menjalnik vzameta kar konkreten davek, medtem ko niti poraba z okoli devetimi litri ni majhna. Tukaj se izkušena evropska konkurenca obnese bistveno bolje, kar ni nič nepričakovanega, saj tudi stane skoraj enkrat več. Takšen freemont, ki je najboljši v domači ponudbi, z zelo bogato opremo, privlačnim izgledom s kovinsko barvo in seveda obveznim popustom stane dobrih 36 tisočakov. Ja, cena za vse v enem še zdaleč ni slaba!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat freemont 2.0 multijet 16V 170 AUT AWD cross
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1956
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1.750
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4910 x 1878 x 1751
medosna razdalja v mm 2890
prtljažnik v litrih 167
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2119 (478)
največja hitrost v km/h 183
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,6/6,0/7,3
poraba na testu v l/100 km 10,1
cena osnovnega vozila v EUR 30.490
cena testnega vozila v EUR 38.090
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.690

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |