Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Veliko denarja, veliko 'muzike'

BMW 218i active tourer sport line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Active tourer je v tem trenutku najboljši enoprostornik tega segmenta. Najbolj eleganten, potniško razvajajoč in najbolj poln varnostnih in drugačnih sistemov. Zato je tudi najdražji.
Veliko denarja, veliko 'muzike'
Foto: Gašper Miš
26. 11. 2015 ob 23:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

malce hecna oblika skriva precej prostora in predvsem veliko uporabnosti
voznikovo okolje je pregledno, dobro sestavljeno, 'armaturka' ima že prenovljena stikala
zadnja klop dvema potnikoma ponuja dovolj prostora, hvalimo podiranje v treh sklopih
tudi prtljažnik je za svoj volumen precej uporaben in pravih kotov
vozniško je manj prepričljiv od ostalih vozil znamke, vseeno pa v vrhu med enoprostorniki
blaženje dobro absorbira udarce cest, nagibanja ni veliko, občutek na volanu je zelo dober
trivaljni motor je med vožnjo dovolj tih, predvsem pa je prožen in dovolj zmogljiv ...
... ampak ne porabi malo, računajte na povprečje okoli 8 litrov
informacije potovalnega računalnika so nameščene prenizko med merilniki in so slabo vidne
A-stebrička sta občutno preširoka, posledično je vidljivost vstran slaba
oblika je precej neatraktivna
cena je za ponujeno previsoka, tudi če gre za znamko BMW
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (31 glasov)
video test BMW 218i active tourer sport line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ko smo prebirali katalog testnega avtomobila in je pisalo: 'Z lansiranjem tega avtomobila na trg BMW prinaša funkcionalnost prostora in udobje, skupaj z značilno BMW dinamiko, slogom in eleganco … Novi motorji so pomembni gradniki užitka v vožnji, ki se osredotoča na športno zmogljivost in izjemno učinkovitost. BMW je za ta avtomobil izbral sofisticiran sistem pogona na sprednja kolesa, ki vozniku nudi stopnjo vozniške angažiranosti, ki se pričakuje od modelov blagovne znamke BMW', smo pomislili, da beremo katalog za M5 touring ali pa X5M. Ne pa za to družinsko naravnano vozilce.

Da gre za BMW s sprednjim pogonom, je najbrž pravim pristašem znamke v grlu povzročilo cmok. In tudi oznaka modela je po svoje zanimiva, celo nelogična, saj so se v zadnjih letih tako trudili, da so 1, 3, 5 in 7 klasični predstavniki, 2, 4 in 6 pa bolj športni. In tudi na to, da oznaka na zadku ne označuje prostornine motorja, smo se že navadili, ne? Tale je še posebej zanimiva in je gotovo niste pričakovali. Oznaka je 218i, motor pa ima 1,5 litra delovne prostornine, 100 kilovatov, to je 136 'konjev', jasno, turbopolnilnik in samo 3 valje!

Očitno je tudi BMW podlegel trivaljnikom. K sreči vse skupaj ne pomeni nič slabega, ker so dejansko naredili dober motor. Zvok mu res ni v ponos, sploh, ko se zažene in to slišite od zunaj, je kar hecno. Med samo vožnjo ga zaradi dobre zvočne zatesnitve kabine ne boste kaj dosti slišali, tudi tresljaje so dobro zadušili. V bistvu je zelo prijetno prožen, čisto dovolj zmogljiv, daleč od kakšne športnosti, ampak skupaj z odličnim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom primeren za avto. Le s porabo me ni posebej prepričal. Sicer sem imel povprečje tudi pod 7 litri, v večini primerov pa nad 8, tako da zame tole ni nek opazen napredek v primerjavi s starimi večjimi motorji.

Vožnja je glede na sprednji pogon, kako bi rekel, anti-BMW-jevsko dinamična, ni pa enoprostorsko dolgočasna. Nekaj vmes. Avto se lepo čuti in položaj za volanom je zelo dober. Seveda se sedi malo višje, ker kupci takšnega avta to želite, da imate malo boljši pogled naprej in da kolena manj trpijo, ko vstopate in izstopate. Na volanu se lepo čuti cesta pod kolesi, je pa to daleč od dinamike, ki jo ponuja recimo serija 2 brez oznake active tourer in s pogonom zadaj. Jasno, če je pa ta narejena na osnovi minija, samo v vse smeri povečana in vozniško manj agresivna, da je udobnejša. Dejansko je avtomobil pohvalno udoben in podvozje tudi tresljaje cestnih anomalij lepo zaduši, takšen tourer pa se po drugi strani ne nagiba preveč. Skratka, je pravi kompromis udobja in vozniške uživancije. Mene osebno je motil le predebel A-stebriček, ker se zaradi njega slabo vidi vstran. In potovalni računalnik je povsem na spodnjem delu merilnikov, zato tisti, ki sedite bolj nizko oziroma imate volan malce višje, nanj ne boste videli.

Ker mora active tourer dobro opravljati funkcije družinskega avtomobila, je zelo pomembno, kako se sedi zadaj. V redu je, prostora je dovolj za noge in glavo, le v širino ga hitreje zmanjka, zato naj bosta tukaj največ dva. Zelo fino in priročno je, da se naslon zadnje klopi lahko podira v treh delih, če boste denimo prevažali smuči ali kaj drugega dolgega. Tudi prtljažnik je lepo dostopen in, čeprav ni največji, uporaben s svojimi ravnimi stranicami.

Pri voznikovem delovnem okolju nimam pripomb, vse skupaj je kvalitetno izdelano, materiali so mi všeč, sicer je po BMW-jevsko dolgočasen, ampak ima veliko lučk za prijeten ambient, gumbi klimatske naprave so tudi že posodobljeni, sedeža sta super. Mogoče malo majhna, ampak imata po dolžini nastavljiva sedalna dela.

In prav ste ugotovili, vse to ni poceni. Če bi z vsem tem stal 26.700 evrov, kolikor pride osnovni 2 active tourer, bi rekel, da je cena znamki in izdelku primerna, čeprav visoka. Ampak točno takšen pride 36.580 EUR pa nima praktično nič posebnega. To pa je preveč. Zato na koncu lahko rečem, da je avto predrag, glede na to, kaj ponuja. Za tiste, ki vas denar ne skrbi, pa je tole sedaj najboljši avtomobil v tem razredu. Čisto enostavno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 218i active tourer sport line
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) od 4.500 do 6.00
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4342 x 1800 x 1555
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 468
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1320 (550)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,2/4,9
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 26.700
cena testnega vozila v EUR 29.650
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.580

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 4. 2019
April 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - range rover evoque
03  domača premiera - porsche 911
04  domača premiera - audi e-tron
050607
08  domača premiera - toyota corolla
09  domača premiera - volkswagen T-Cross
1011121314
151617  mednarodna premiera - toyota camry
1819  domača premiera - Porsche driving experience
2021
222324  domača premiera - 120 let Opla
25262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo pri tebi električni avto?
946Še letos ga kupim. 945Čez 5 let, gotovo. 944Ne maram elektrike. 943Čakam, da bo prevozil 1.000 kilometrov.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: kajaaa.5
Obvestila
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 tedni  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 3 tedni  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 1 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 1 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 1 meseci  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 meseci  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 1 meseci  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 1 meseci  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 1 meseci  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 2 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 5 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 5 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 5 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 5 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 5 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 5 meseci  |