{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Veliko denarja, veliko 'muzike'

BMW 218i active tourer sport line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Active tourer je v tem trenutku najboljši enoprostornik tega segmenta. Najbolj eleganten, potniško razvajajoč in najbolj poln varnostnih in drugačnih sistemov. Zato je tudi najdražji.
Veliko denarja, veliko 'muzike'
Foto: Gašper Miš
26. 11. 2015 ob 23:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

malce hecna oblika skriva precej prostora in predvsem veliko uporabnosti
voznikovo okolje je pregledno, dobro sestavljeno, 'armaturka' ima že prenovljena stikala
zadnja klop dvema potnikoma ponuja dovolj prostora, hvalimo podiranje v treh sklopih
tudi prtljažnik je za svoj volumen precej uporaben in pravih kotov
vozniško je manj prepričljiv od ostalih vozil znamke, vseeno pa v vrhu med enoprostorniki
blaženje dobro absorbira udarce cest, nagibanja ni veliko, občutek na volanu je zelo dober
trivaljni motor je med vožnjo dovolj tih, predvsem pa je prožen in dovolj zmogljiv ...
... ampak ne porabi malo, računajte na povprečje okoli 8 litrov
informacije potovalnega računalnika so nameščene prenizko med merilniki in so slabo vidne
A-stebrička sta občutno preširoka, posledično je vidljivost vstran slaba
oblika je precej neatraktivna
cena je za ponujeno previsoka, tudi če gre za znamko BMW
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (30 glasov)
video test BMW 218i active tourer sport line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ko smo prebirali katalog testnega avtomobila in je pisalo: 'Z lansiranjem tega avtomobila na trg BMW prinaša funkcionalnost prostora in udobje, skupaj z značilno BMW dinamiko, slogom in eleganco … Novi motorji so pomembni gradniki užitka v vožnji, ki se osredotoča na športno zmogljivost in izjemno učinkovitost. BMW je za ta avtomobil izbral sofisticiran sistem pogona na sprednja kolesa, ki vozniku nudi stopnjo vozniške angažiranosti, ki se pričakuje od modelov blagovne znamke BMW', smo pomislili, da beremo katalog za M5 touring ali pa X5M. Ne pa za to družinsko naravnano vozilce.

Da gre za BMW s sprednjim pogonom, je najbrž pravim pristašem znamke v grlu povzročilo cmok. In tudi oznaka modela je po svoje zanimiva, celo nelogična, saj so se v zadnjih letih tako trudili, da so 1, 3, 5 in 7 klasični predstavniki, 2, 4 in 6 pa bolj športni. In tudi na to, da oznaka na zadku ne označuje prostornine motorja, smo se že navadili, ne? Tale je še posebej zanimiva in je gotovo niste pričakovali. Oznaka je 218i, motor pa ima 1,5 litra delovne prostornine, 100 kilovatov, to je 136 'konjev', jasno, turbopolnilnik in samo 3 valje!

Očitno je tudi BMW podlegel trivaljnikom. K sreči vse skupaj ne pomeni nič slabega, ker so dejansko naredili dober motor. Zvok mu res ni v ponos, sploh, ko se zažene in to slišite od zunaj, je kar hecno. Med samo vožnjo ga zaradi dobre zvočne zatesnitve kabine ne boste kaj dosti slišali, tudi tresljaje so dobro zadušili. V bistvu je zelo prijetno prožen, čisto dovolj zmogljiv, daleč od kakšne športnosti, ampak skupaj z odličnim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom primeren za avto. Le s porabo me ni posebej prepričal. Sicer sem imel povprečje tudi pod 7 litri, v večini primerov pa nad 8, tako da zame tole ni nek opazen napredek v primerjavi s starimi večjimi motorji.

Vožnja je glede na sprednji pogon, kako bi rekel, anti-BMW-jevsko dinamična, ni pa enoprostorsko dolgočasna. Nekaj vmes. Avto se lepo čuti in položaj za volanom je zelo dober. Seveda se sedi malo višje, ker kupci takšnega avta to želite, da imate malo boljši pogled naprej in da kolena manj trpijo, ko vstopate in izstopate. Na volanu se lepo čuti cesta pod kolesi, je pa to daleč od dinamike, ki jo ponuja recimo serija 2 brez oznake active tourer in s pogonom zadaj. Jasno, če je pa ta narejena na osnovi minija, samo v vse smeri povečana in vozniško manj agresivna, da je udobnejša. Dejansko je avtomobil pohvalno udoben in podvozje tudi tresljaje cestnih anomalij lepo zaduši, takšen tourer pa se po drugi strani ne nagiba preveč. Skratka, je pravi kompromis udobja in vozniške uživancije. Mene osebno je motil le predebel A-stebriček, ker se zaradi njega slabo vidi vstran. In potovalni računalnik je povsem na spodnjem delu merilnikov, zato tisti, ki sedite bolj nizko oziroma imate volan malce višje, nanj ne boste videli.

Ker mora active tourer dobro opravljati funkcije družinskega avtomobila, je zelo pomembno, kako se sedi zadaj. V redu je, prostora je dovolj za noge in glavo, le v širino ga hitreje zmanjka, zato naj bosta tukaj največ dva. Zelo fino in priročno je, da se naslon zadnje klopi lahko podira v treh delih, če boste denimo prevažali smuči ali kaj drugega dolgega. Tudi prtljažnik je lepo dostopen in, čeprav ni največji, uporaben s svojimi ravnimi stranicami.

Pri voznikovem delovnem okolju nimam pripomb, vse skupaj je kvalitetno izdelano, materiali so mi všeč, sicer je po BMW-jevsko dolgočasen, ampak ima veliko lučk za prijeten ambient, gumbi klimatske naprave so tudi že posodobljeni, sedeža sta super. Mogoče malo majhna, ampak imata po dolžini nastavljiva sedalna dela.

In prav ste ugotovili, vse to ni poceni. Če bi z vsem tem stal 26.700 evrov, kolikor pride osnovni 2 active tourer, bi rekel, da je cena znamki in izdelku primerna, čeprav visoka. Ampak točno takšen pride 36.580 EUR pa nima praktično nič posebnega. To pa je preveč. Zato na koncu lahko rečem, da je avto predrag, glede na to, kaj ponuja. Za tiste, ki vas denar ne skrbi, pa je tole sedaj najboljši avtomobil v tem razredu. Čisto enostavno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 218i active tourer sport line
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) od 4.500 do 6.00
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4342 x 1800 x 1555
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 468
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1320 (550)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,2/4,9
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 26.700
cena testnega vozila v EUR 29.650
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.580

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">