{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

King Kong

BMW X6 M

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko glomazni X6 v roke dobi BMW-jeva divizija M, nastane nekaj popolnoma nesmiselnega in nepotrebnega. Ampak vseeno hudo prepričljivega in brutalno hitrega. Nastane zverinski BMW X6 M.
King Kong
Foto: Anže Jereb
8. 12. 2015 ob 10:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

iščete pozornost? Bolj opazni boste le, če boste goli tekli po mestu
kakovost izdelave in izbor materialov sta vrhunska
polno pospeševanje je adrenalinski dogodek, močne vratne mišice so obvezne
rjovenje iz izpuha bi znalo preplašiti celo gorilo, morda celo Mateja
kljub M-dodelavam je X6 še vedno dovolj udoben in nenaporen
ja, ogromen je, zato je prostora znotraj veliko
po eni strani je X6 M zelo vsestranski ...
... po drugi pa prav nič, zakaj, preberite spodaj
ni športen, ker je pretežak in preglomazen, zato na cesti ne ponuja pravih užitkov
ni terenski, ker je pretežak in gume so absolutno preširoke
ni udoben, ker čepi previsoko in je, ja, pretežak
ni uporaben, ker je tako drag, da ga je škoda za vsako slabšo podlago
minus tudi, ker je povsem nepotreben, pa čeprav v večini stvari neverjeten
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (31 glasov)
video test BMW X6 M
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Lahko se ustavim že pri njegovem izgledu in posebni barvi. Cestni kolos boste namreč v takšni kombinaciji opazili hitreje, kot bi golo dekle sredi nakupovalnega središča. Vsi so buljili vanj in zvijali vratove, bolj impozanten je avtomobil že težko, čeravno ne gre za kakšen superšportnik ali nekaj petdeset let starega. In če se mi je prejšnja generacija zdela oblikovno neposrečena, moram priznati, da mi ta kupejevsko spuščajoča streha pri novem X6 še nekako simpatično izgleda. In nasploh celoten avtomobil deluje bolj skladno.

Seveda te pri X6 vsi sprašujejo, če je prostoren? Je in ni. Prostora je seveda veliko, ker je avtomobil gromozanski. Ni pa ga toliko, kot bi ga znal ponuditi tako dolg karavan, in prtljažnik je zaradi visokega nakladalnega roba ter nizkega stropa le delno uporaben. Je pa prostoren, to je dejstvo. In sedeži tudi zadaj znajo ponuditi dovolj prostora, da se bodo štirje potniki v vozilu peljali zelo udobno. No, delno udobno, tole je M, ne pozabite.

Zato vem, da vas zanima predvsem, kakšen je z vozniškega stališča. Vožnja s takšnim avtomobilom je svojevrstno doživetje. Da se 2.340 kilogramov težka gmota z mesta do stotice izstreli v le 4,2 sekunde, je težko verjeti in še težje razložiti. Kar poskusite nekomu razložiti, da kolega iz sosednje hiše razdaljo stotih metrov preteče v enajstih sekundah, tehta pa 120 kilogramov … Verjetno se vam bo smejal in podobno si marsikdo misli, ko na papirju prebere zgolj suhoparne podatke o masi in zmogljivostih X6 M, dokler njegovega telesa pospešek ne potisne v sedež.

Pomaga seveda s turbino podprt osemvaljnik, ki ponudi 423 kilovatov moči, to je 575 'konjev'. Ni malo, nikakor. Pravzaprav je toliko, da ob izklopljeni elektroniki zadek brez težav zdrsne še na najbolj grobem asfaltu in če bi bilo prostora dovolj, poguma v srcu pa več, bi X6 M najbrž lahko tudi drsel skozi zavoje, kljub temu da gre za štirikolesno gnan stroj. Morda na kakšnem letališču, pa še tam bi me skrbelo, da bom zrušil terminal. Zmogljivosti presunejo, morda še toliko bolj, ker voznik sedi vsaj pol metra previsoko za takšno agresivnost. Z mesta, denimo, X6 M pospeši tako brutalno, da se marsikomu, ki tega ne pričakuje, kar zavrti. In tudi največja hitrost je za vsak slučaj elektronsko omejena na 250 km/h, ker bi šlo brez težav še hitreje.

Torej: je atraktiven in prostorsko še kar uporaben. Obenem je znotraj klasično BMW-jevsko zadržan, a brezhibno izdelan in ergonomsko perfekten. Celo udoben je dovolj za takšen stroj, če so ceste kolikor toliko urejene, sicer je pač pričakovano trd, ker mora biti. Prvič zaradi mase in visoke nasajenosti ter drugič zaradi športnega pedigreja. Težko mu zamerim kaj točno določenega, pod črto je v skoraj vseh pogledih neverjeten. Ni pa potreben.

Kljub dodelanemu podvozju namreč svoje mase ne more skriti in ko je treba hitreje odpeljati kakšen zavoj ali pa hitro zavreti, takrat voznik v trenutku dobi potne roke. Glomaznost se seveda čuti in hitro ovinkarjenje je podobno teku skozi ovire tistega vašega 120-kilskega soseda. Enostavno ne gre, ker gravitacija zahteva svoje. Podobno je pri zaviranju. Seveda, koluti grabijo brutalno in omenjeno maso vsekakor suvereno ustavijo, pa vendar pogosto pozneje od pričakovanega. V polovico lažjem avtomobilu bi imele zavore otročje lahko delo.

Na svetu obstaja veliko povsem nepotrebnih stvari. Recimo sto metrov dolge privatne jahte, pa milijardni osebni računi in tudi 2.340 kilogramov težka 'športna' vozila. Takšen X6 zato ni športnik, ker je absolutno prevelik in pretežak. Ni terensko vozilo, ker ima preširoke pnevmatike, in tudi dvomim, da boste 189.000 evrov vreden stroj preganjali po blatu. X6 M tudi ni udoben stroj, kot znajo biti limuzine, niti ni prostoren, kot bi bil drugačne vrste avtomobil te dolžine. Je pa skupek vsega ter ničesar in zato enostavno neverjeten.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X6 M
vrsta motorja turbobencinski, osemvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 4395
moč v kW (KM) pri vrt./min 423 (575) od 6.000 do 6.500
največji navor v Nm pri vrt./min 750 od 2.200 do 5.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4909 x 1989 x 1689
medosna razdalja v mm 2933
prtljažnik v litrih 580
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2340 (685)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 4,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 14,7/9,0/11,1
poraba na testu v l/100 km 17,8
cena osnovnega vozila v EUR 76.550
cena testnega vozila v EUR 159.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 188.952

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |