Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Očarljiva enostavnost

Mitsubishi space star 1.2 MIVEC invite

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ameriški tajni agenti in vohuni bi za sledenje kartelnim preprodajalcem opojnih substanc namesto velikih črnih kvazi terencev morali uporabljati Mitsubishijev malček space star. V srebrni barvi bi bil manj opazen od krofa, ki si ga je v gromozanska usta ravno zatlačil Steven Tyler. V zeleni barvi je zgodba drugačna.
Očarljiva enostavnost
Foto: Gašper Miš
6. 1. 2016 ob 0:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

majhen je res, ampak na zadnjih sedežih ponuja pohvalno veliko prostora
dajte no, v takšni zeleni je zelo simpatičen
ceno ste opazili? Ni napaka, res je ugoden
nastopaštvo raje zamenjuje s preprostostjo, ki bo manj veščim všeč
preglednost je po zaslugi velikih stekel precej dobra
motorček je prijeten in dovolj zmogljiv, predvsem pa varčen
po mestih se takšen space star odlično znajde
armaturna plošča me je spomnila na tisto v mojem prvem avtu, ki ga že dolgo ni več
zapiranje vrat oddaja zvok na tla padle pločevinke
sedeži besede 'bočna opora' sploh ne poznajo
prtljažnik ni posebej prostoren
rezervoar za gorivo je premajhen
najsodobnejše varnostne ali multimedijske opreme ni niti na seznamu doplačil
občutek na volanu je slabši kot pri tekmecih
3,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (18 glasov)
video test mitsubishi space star 1.2 MIVEC invite
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Večina tistih sosedov, ki pride na dvorišče pogledat praktično vsak testni avtomobil, je nad tem malčkom vihala nos. V bistvu jih je k uvodnemu vohljanju pritegnila predvsem opazna zelena barva in dokaj simpatična oblika, manj jih je pozneje prepričala na oko pusta notranjost. Slišati je bilo primerjave s starim fiatom uno in, roko na srce, tudi hišna desetletna fiesta se pri notranjosti lahko kosa z njim. Torej, v tem pogledu space star ni na nivoju najboljših v segmentu, je pa po svoje zelo zanimiv, samo priložnost mu morate dati. Pri nas se je vsem v uredništvu dejansko prikupil.

Space star je nadomestilo za verjetno že kar malo pozabljeni model colt, na naših cestah jih ni veliko in najbrž bo podobno s tem malčkom. Ampak space star vseeno izgleda bolj moderno, predvsem pa je bolj uporaben. Če prtljažnik še ni posebej radodaren, je za potnike veliko prostora celo zadaj, isofix-priključki so zelo lahko dostopni, edino vrata bi se lahko odprla bolj na široko. Za mestne opravke bo skratka dovolj prostoren, predvsem pa je bolj pregleden kot pred njim colt in v njem si najlažje predstavljam starejše, ki boste to enostavnost cenili. Morda le ne v takšni barvi, ta bo bolj po godu kakšni mladenki, ki je ravnokar opravila vozniški izpit.

Armaturna plošča je tudi v meni zbudila nekaj nostalgije, ker nima velikih zaslonov in je na pogled zastarela, je pa pregledna in ponuja vse, kar boste potrebovali. Hitro se boste znašli, ko boste prvič sedli za volan, in trdoplastični materiali bodo najbrž čez deset let izgledali enako. Se mi zdi, da je večina novih vozil za nevajenega starejšega voznika kar preveč komplicirana na začetku med privajanjem, no, space star ni.

Občutek na volanu sicer ni nič posebnega, ampak, ker je avtomobil izjemno lahek, samo dobrih 900 kilogramov ima, prav lepo sledi zavoju. Mimogrede, da je lahek, se vam bo zazdelo že, ko boste zaprli vrata in bo zaropotalo, kot bi na tla spustili prazno pločevinko. V bistvu je med vožnjo čisto suveren in čeprav sprednja sedeža besedne zveze bočna opora sploh ne poznata, zadnja klop pa bi celo lahko služila za merilo ravnine, ne pogrešam ničesar. Morda je ravno to njegova največja prednost, v mestih se vam bo zdel sila okreten in enostaven, dokaj velika stekla skrbijo za preglednost in previsa sta kratka. Idealno za parkiranja.

Tudi 1,2-litrski trivaljni motorček je z 59 kilovati, torej 80 konjskimi močmi, čisto dovolj zmogljiv; seveda, ker mora premikati majhno maso. Malce hecen zvok ima, ker v podkožju poskakujejo le trije bati, je pa vseeno prožen in space star z njim živahen. Dobro, avtocesta res ni njegovo naravno okolje, a tudi tam ne bo prehitro opešal. Predvsem pa boste vedno znova navdušeni nad porabo goriva, ki se bo vrtela le pri šestih litrih, če boste zelo previdni, lahko tudi zgolj pri petih. Sicer pa, še dobro, da je poraba majhna, sicer bi bili nenehno na črpalki, rezervoar ima menda samo kakšnih 30 litrov prostornine.

Jasno, tudi spojler na zadku dobite zraven.

Največja prednost tega avtomobila je seveda cena. Že od devetih tisočakov in pol je na voljo, takšen z opremo invite pa za dobrih deset. Oziroma, če upoštevam, da ponujajo pri Mitsubishiju še popust, točno takšen stane le dobrih devet tisočakov. To pa je cena, s katero se ne more kosati skoraj noben tekmec in je za prepričljivo vozilce s 5-letno garancijo enostavno odlična.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi space star 1.2 MIVEC autostop&go invite
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1193
moč v kW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 106 pri 4.000
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3710 x 1665 x 1505
medosna razdalja v mm 2450
prtljažnik v litrih 235
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 920
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/3,9/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 9.490
cena testnega vozila v EUR 10.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 10.640

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |