Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vili je impresioniran

Hyundai grand santa fe 2.2 CRDi 4WD impression

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ker je bil nekaterim, verjetno večinoma Američanom, santa fe premajhen, so Korejci iz rokava stresli še večji model in čeprav bi mu marsikje nadeli novo ime, je ta samo grand santa fe.
Vili je impresioniran
Foto: Gašper Miš
8. 1. 2016 ob 7:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

veliki grand santa fe tudi na cesti pusti vtis mogočnega avtomobila
notranjost je pričakovano prostorna in udobna, lahko tudi za 7 potnikov
nad glavami potnikov je ogromno panoramsko strešno okno
ob zloženih zadnjih sedežih je tudi prtljažnik velik
vožnja je predvsem udobna in nezahtevna
motor je ravno pravšnji za povprečno zahtevnega voznika
oprema je zelo bogata
zvočna izolacija bi lahko bila še boljša med hitrejšo vožnjo
poraba goriva s slabimi 10 litri ni majhna
občutek na volanu je preveč odtujen, obroč je premalo pomičen po globini
masa avtomobila se precej čuti, več je nagibanja in podkrmiljenja
zemljevid navigacijske naprave v času testa ni bil povsod pravilen
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (17 glasov)
video test hyundai grand santa fe 2.2 CRDi 4WD impression
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vsak je vprašal, kaj pa je to za en hyundai, niti pomislil ni na santa fe, ker je že izgled dovolj drugačen od manjšega SUV-ja pri hiši. Deluje še bolj resno in morda za odtenek bolj nastopaško s svojo ogromno pojavo. Mere to le potrjujejo, saj je avto povsod večji, torej 22 centimetrov daljši, pol centimetra širši, en višji in za 10 centimetrov ima daljše medosje. Če to ni nov avto! Res je velik, skoraj pet metrov je dolg, 1,7 metra visok in s tem tudi eden največjih osebnih avtomobilov v prodaji pri nas.

Hyundai ima s tem po ix55 izpred nekaj let končno še en avto za vrh svoje ponudbe, ki je zelo prostoren in nadvse udoben. V drugi vrsti sedežev bi skoraj lahko delal prevale, toliko prostora je tam. Čisto zadaj, v tretji vrsti, pa normalno visokim zmanjka prostora za kolena in glavo, ker se strop ravno v tistem delu spusti, prostora pa niti v dolžino ni več veliko, da bi bilo za odrasle udobno, čeprav se da tudi to potrpeti na kakšni krajši vožnji. Otroci bodo neprimerno bolj zadovoljni. V tem primeru tudi prtljažnika ni ravno veliko, če sedeža zložite, ga pa nastane 634 litrov, kar pomeni, da na primer velikega otroškega vozička ni potrebno več nikamor tlačiti, s tem da se tudi vrata odpirajo in zapirajo s pomočjo elektrike, kar olajša marsikatero natovarjanje.

Dobrih 4 tisoč evrov se mora poznati in pri prostoru vsekakor se. Tudi pri opremi, ker je grand na voljo samo z bogatejšimi paketi in testni je bil sploh bogat, ker je imel vse. Deset zvočnikov, panoramsko okno, 19-palčna platišča, navigacijo s 7-palčnim zaslonom, usnje na sedežih ... dejansko ne potrebujete ničesar več. Navigacija na nekaterih cestah v Sloveniji ne dela OK, ker očitno nima popolnega zemljevida, ampak to se bo dalo enostavno rešiti, če bo na voljo kakšen popravek. Ker je v kabini res veliko prostora, so tudi sedeži veliki in udobni, z nekaj manj bočnega oprijema, ampak pri 'tavelikem santa feju' se na vsakem metru vožnje čuti, da je za umirjene voznike, ki uživajo v tem, da visoko sedijo in da je okoli njih veliko pločevine.

Za začetek je recimo že volan premalo nastavljiv po globini in je rahlo predaleč, boljši občutek na njem pa ima vsak evropski konkurent. Tiste nastavitve trdote so čisto nepotrebne, ker občutka nič ne izboljšajo. Prav tako avto deluje težko in okorno, ko se malo hitreje pripeljete v ovinek, kar je seveda logično, če tehta več kot dve toni. Voznik kar konkretno čuti maso avtomobila, karoserija se nagiba malo bolj, kot pri renomirani konkurenci, moteča sta tudi masivna A-stebrička, ki malo okrneta pogled na cestišče. Seveda se marsikateri podobno velik SUV pelje tudi bolje, ampak je večinoma manj udoben, zato je tukaj vse odvisno od vaših želja. Za več udobja tale, za boljšo vožnjo kaj evropskega. In še precej dražjega.

Motor se zdi zelo primeren za to velikost. 2,2 litra ima in 145 kilovatov, slabih 200 'konjev', predvsem pa 436 Nm navora, zaradi česar kar lepo potegne. Tudi pri spodnjih vrtljajih. Malo moti le, da vožnja z grand santa fejem ni preveč tiha pri večjih hitrostih, ampak to ni krivda motorja, temveč zvočne izolacije. Povprečno bi lahko ocenil še samodejni menjalnik, ki je na nivoju, ker lepo prestavlja in se dovolj hitro odziva na ukaze voznika, vseeno pa ni tako uglajen in hiter kot sodobni z osmimi prestavami, če ste kdaj vozili velike evropske SUV-je. Vseeno na koncu, ko pogledate v cenik, testni grand santa fe s 54 tisoč evri ni poceni, česar od takšnega avtomobila niti ne pričakujemo, težava je le, da bo pri večini kupcev v tem cenovnem rangu zaradi pomanjkanja ugleda težko upravičil svojo ceno. Ampak toliko udobja in opreme bi moralo v resnici zadovoljiti skoraj vsak okus in, kot lahko vidite v videu, prepriča tudi Vilija Resnika, ki mu je aktualni santa fe premajhen, ker v njegov prtljažnik ne more stlačiti svojega koncertnega zvočnika. Zdaj veste, da je Hyundai že samo zaradi njega predstavil takšen grand.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai grand santa fe 2.2 CRDi 4WD impression 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 145 (197) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 436 od 1.800 do 2.500
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4915 x 1885 x 1695
medosna razdalja v mm 2800
prtljažnik v litrih 634
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1977 (623)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,9/6,2/7,6
poraba na testu v l/100 km 9,4
cena osnovnega vozila v EUR 49.990
cena testnega vozila v EUR 53.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 54.350

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |