Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pripeljal in postavil standard

Volkswagen amarok 2.0 TDI highline 4motion

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Volkswagen želi biti prvi proizvajalec vozil na svetu in to pomeni, da mora biti prisoten v vsakem segmentu vozil. Pick-upa ali, lepo slovensko, poltovornjaka, v novejši zgodovini še ni imel in pripeljal je amarok.
Pripeljal in postavil standard
Foto: Matej Mihinjač
14. 12. 2011 ob 7:00
Komentarjev: 0
video test volkswagen amarok 2,0 TDI highline 4motion
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Že samo ime zveni veliko – amarok – in tudi v resnici je veliko! Inuiti so tako imenovali ogromnega mitološkega volka, angleško govoreči narodi pa verjetno pomislijo na I am a rock – kar bi pomenilo 'jaz sem skala'. In ja, drži oboje: amarok je ogromno vozilo na naših cestah. Z dolžino 5,25 metra bo težko našel parkirno mesto in bo hitro nasedel na kakšnem zelo razgibanem terenu, ampak pick-upi so delovni stroji in imajo glavno funkcijo, da nekaj težkega prepeljejo nekam na zelo nedostopno mesto. Tudi amaroku gre tu seveda odlično. Ampak z zadržki.

Takšen, kot je testni, ima stalni štirikolesni pogon, ki je bolj primeren za vožnjo po cestah kot terenu. Sicer ima zaporo zadnjega diferenciala, če se kje zatakne, nima pa recimo reduktorja, tako da v najbolj strme klance z njim ne boste rinili. Tudi nosilnost v tem primeru znaša le 750 kilogramov, sicer pa amaroki lahko s seboj vozijo tudi precej več kot tono tovora, tako da je jasno, kdo so uporabniki takšnega. Odlično se znajde na slabših cestah kot je recimo makadam, kjer skoraj ne čutiš lukenj. In za pick-upa se neverjetno lepo pelje po cesti. Vožnja je tiha in mirna, zadek seveda še vedno poskakuje, ampak bistveno manj kot sem bil vajen doslej pri konkurenci.

Velika oddaljenost od tal omogoča vožnjo po slabšem terenu, verjetno pa boste pick-up kupili zaradi tovornega prostora.

Velika oddaljenost od tal vseeno omogoča, da se lahko vozite po slabšem terenu, verjetno pa boste pick-up kupili zaradi velikega tovornega prostora. Ta je med najširšimi med konkurenco pa še osvetljen je z lučko, ki se skriva v tretji zavorni luči, vklopite pa jo z gumbom na armaturni plošči. Če boste na keson dodali še nadgradnjo pa boste verjetno najbolj pogrešali možnost odpiranja zadnje šipe, ki bi uporabnost amaroka dvignila na še višji nivo.

Znotraj je za bolj ali manj delovno vozilo odlično izdelan. Položaj za volanom je perfekten, ergonomija stikal tudi. Potniki zadaj bodo še kar dobro sedeli, tako da je dejansko edino, kar sem si želel, kakšno odlagalno mesto več pri vozniku. Razočara absolutno premajhen desni predal pred sovoznikom, ampak sta k sreči še dva skrita pod sedežema. Zadnji klopi lahko podrete naslon ali dvignete sedišče, da ustvarite nekaj več prostora za kakšne kose prtljage, ki jih ne želite voziti v odprtem kesonu. Ker je sedanje v amaroka kar visoko, pa so zelo pripravni še štirje ročaji na stebričkih v kabini. Če sem malenkosten, bi v barvah merilnikov lahko sijal tudi radio (ki je še vedno v sedaj že zastareli Volkswagnovi indigo modri), lahko pa doplačate za navigacijski sistem, ki ima seveda čisto drugačen zaslon.

Hecno je, da ima veliki amarok le 2,0-litrski agregat. V močnejši različici ta sicer pridela čisto zadovoljivih 120 kW (163 KM) in spodobnih 400 Nm navora, zahvala pa gre dvojni turbini.

Kar malce hecno je, da ima veliki amarok le 2,0-litrski agregat. V močnejši različici ta sicer pridela čisto zadovoljivih 120 kW (163 KM) in spodobnih 400 Nm navora, zahvala pa gre dvojni turbini. V različici brez reduktorja se vam na kakšnem strmem klancu med speljevanjem lahko pogosto ugaša motor, če ne boste speljali s konkretno pohojenim pedalom za plin, kar je največja hiba prostorninsko majhnega motorja. Ko enkrat speljete pa postane prav prijeten sopotnik, ki ni razgrajaško glasen, predvsem pa zna biti presenetljivo varčen. Na testu je z zelo lahko nogo popil tudi manj kot 8 litrov na 100 kilometrov, sicer pa nekje med 9 in 10, kar ga uvršča na najboljše mesto med tekmeci.

Cena je visoka, to je jasno. Takšen stane dobrih 36 tisoč evrov pa dobite pri konkurenci za manj denarja lahko še več moči, ali opreme kot je recimo samodejni menjalnik in ki bo pri amaroku na voljo prihodnje leto. Ne dobite pa tako dobre izdelave in vsestranske uporabnosti, če vam ni seveda prevelik. Za bolj terensko uporabo pa le izberite takšnega s priklopljivim pogonom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen amarok 2,0 TDI 4 motion highline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 1.500 - 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5254 x 1954 x 1834
medosna razdalja v mm 3095
prtljažnik v litrih  
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1903 (950)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 11,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,9/6,5/7,8
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 26.163
cena testnega vozila v EUR 35.581
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.319

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sila2504
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |