Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peter Klepec

Peugeot 308 1.2 e-THP 130 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Zadržane kupce je najbrž težje prepričati, da je tako prostorninsko majhen agregat v avtomobilu, kot je 308, dovolj zmogljiv. Vendar pa trem valjem pomaga še turbinski polnilnik, zato je 308 z motorjem THP 130 povsem dovolj živahen.
Peter Klepec
Foto: Gašper Miš
11. 3. 2016 ob 1:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če niste dinamične sorte voznik, vas bo 308 s svojo umirjenostjo navdušil
notranjost je minimalistična in pregledna, stikal je zelo malo
sedeži so pri opremi allure boljši in jih vsekakor priporočamo
rekorder 308 sicer ni, je pa dovolj prostoren in uporaben
motor kljub majhni prostornini postreže s precejšnjo močjo, je tudi tih
oblikovno je sicer bolj umirjen od prejšnjega, a obenem bistveno prijetnejši
luči LED smo že večkrat pohvalili, tudi tokrat jih priporočamo
minimalizem armaturne plošče ima svoje hibe, predvsem zaslon je premalo odziven
kot vsi prostorninsko majhni motorji tudi ta pri najnižjih vrtljajih od sebe da premalo
podvozje je povprečno, konkurenca zna biti prepričljivejša
malce več izrazitosti bi zunanjosti vseeno dobro delo
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (17 glasov)
video test peugeot 308 1.2 e-THP 130 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Majhni turbomotorji so očitno svoje mesto našli v večini novih avtomobilov in nobena izjema že nekaj časa ni niti 308. Z njim avtomobil ni podhranjen, pravzaprav ponuja skoraj 100 kilovatov moči in je zaradi tega celo precej živahen, obenem pa je zaradi puhala motor radodaren še z navorom. Posebej visokega vrtenja sploh ne zahteva (in ne mara) in hitro začne spodobno vleči, le pri speljevanju je malce neodločen in je treba dodati več plina. Za vse, ki ne prevozite ravno ogromno kilometrov, kjer vsak deciliter porabe šteje, je odlična alternativa dizelskemu agregatu. Tudi zato, ker vseeno ostaja varčen in z njim 308 za vsakih sto kilometrov porabi okoli sedem litrov bencina.

Tistim, ki bi si sem ter tja zaželeli še nekaj več dinamike, je namenjeno stikalo sport. Po pritisku se merilniki obarvajo rdeče, stopalka za plin pa postane bolj občutljiva, zato boste imeli občutek, da sedite v močnejšem avtomobilu. In kljub le trem valjem tudi zvok ni moteč, malce hecno že zabrni, a je dovolj miren in tih, da vam bo čisto všeč.


Kar se tiče ostalega: že večkrat smo povedali, da je 308 zelo prijeten avtomobil. Vsak predstavnik ima seveda svoje vrline in področja, kjer je najbolj prepričljiv, v tem avtomobilu bi bilo to vozniško udobje. Med vožnjo je 308 precej uglajen in umirjen, nasploh daje dober občutek in ob pomoči dobrih materialov ter tokrat še boljših sedežev vozniško ugaja. Dejansko so največji vtis naredili ravno udobni sedeži s precej poudarjenim bočnim oprijemom in majhen volan. Tega je vedno prijetno vrteti, čeprav bi pri bolj zahtevni vožnji lahko ponudil malce več občutka o dogajanju.

Notranjost z velikim zaslonom na dotik nasploh deluje mondeno in elegantno, ima pa določene hibe; že večkrat smo omenili, da je vmesnik prepočasen, in si zato zaželeli stikala za vsaj najpogosteje uporabljene funkcije, denimo klimatsko napravo. Tudi na malce drugače postavljene merilnike vsi v uredništvu ne vidimo dobro. Zamer skratka ni veliko, seveda pa z bogato opremo allure in s takšnim motorjem zahteva dobrih 25 tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 308 1.2 e-THP 130 allure
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1199
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 230 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4253 x 1804 x 1457
medosna razdalja v mm 2620
prtljažnik v litrih 420
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1190 (580)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,2/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila v EUR 19.615
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.685

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
gizmo28 pravi:
megane veliko boljša izbira
(pred 1 leti )
Ni slike
gizmo28 pravi:
peljal tega peugeota, ni slab, vendar je novi megane veliko boljši
(pred 1 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: andraž
Obvestila
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 urami  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 3 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 4 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 6 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 6 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 6 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 7 meseci  |