Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Brez pomoči elektrike

Peugeot 508 RXH 2.0 BlueHDi 180

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Si predstavljate pogovor v Peugeotovem salonu nekaj časa nazaj? Hočem 508, ki izgleda kot RXH. Mislite hibrid? Ne, samo, da izgleda tako. Ja to pa žal ne gre ... No, zdaj gre!
Brez pomoči elektrike
Foto: Gašper Miš
26. 2. 2016 ob 5:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zelo privlačen izgled je po godu modnim smernicam
tudi slabše ceste ne bodo ovira zaradi povečane oddaljenosti od tal
novi samodejni menjalnik je precej bolj prijeten med vožnjo
posodobljeni motor je dovolj zmogljiv za večino voznikov in zmerno žejen
kabina je ob tihem motorju še dobro zvočno zatesnjena
vožnja je predvsem umirjena in udobna
kljub zajetni končni ceni voznik dobi kar veliko za svoj denar
predvsem med vožnjo se pozna več kot 200 kilogramov manj od hibrida
štirikolesnega pogona si ne morete niti zaželeti s takšnim motorjem
trpi prenos moči na podlago, ker samo sprednji kolesi tega ne moreta opraviti učinkovito
v kabini ni enega uporabnega odlagalnega mesta
prtljažni prostor je kljub izdatnim zunanjim meram skromen
previsa karoserije sta dolga, podkrmiljenost preveč očitna
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (17 glasov)
video test peugeot 508 RXH 2.0 BlueHDi 180
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Očitno je bilo veliko takšnih kupcev in po posodobitvi je RXH na voljo tudi s samo dizelskim motorjem, brez elektromotorja, in zdaj še bolje izgleda. Sprednji del je drugačen, z lučmi v polni led-tehnologiji, prepoznavni levji šapi pa sta ostali na vsaki strani spodnjega dela odbijača. Bolj pomembno: poleg okrasne plastike na vidnih mestih je trebuh tega 508 še vedno za 5 centimetrov bolj oddaljen od tal kot pri običajnem (oddaljenost od tal je 184 mm) in to pomeni, da ga ne zmoti ravno vsak kamen na makadamski cesti.
 

V osnovi je to dokaj udoben avtomobil. Podvozje sicer na trenutke deluje malo preveč napeto, ker smo iz preteklosti od francoskih avtomobilov vajeni lepšega blaženja, se pa potem razlika pozna na slabših podlagah, ko je vse skupaj bolj učinkovito. Na primer na makadamu, ko bi se premehko podvozje s počasnim blaženjem prehitro utrudilo, tako pa je vedno pripravljeno na nov udarec s podlage. Posledično je vodljivost bolj prepričljiva, čeprav je previs čez sprednji kolesi dolg in avto pričakovano podkrmiljen. Štirikolesnega pogona nima in niti ni na voljo, čeprav bi takšnemu še kako pristajal. Pri izhodu iz ovinka bi bila trakcija bistveno boljša, saj se sprednje notranje kolo hitro zavrti v prazno, tako pa je enostavno potrebno stopiti s plina, če ne želite, da gre nos v svoji smeri naravnost, dokler ga ne ustavi elektronika. Nekatere kupce bo ravno to odvrnilo, saj ob takšnem izgledu avtomobila zahtevajo tudi primeren pogon za brezskrbno vožnjo v zimskih razmerah.

Kam naj pa voznik pospravi še z denarjem nabito denarnico, telefon in ostalo kramo? Tudi sredinski predal med sedežema je kljub velikemu ohišju majhen, tako da očitno nikamor.

Veliko prostora znotraj sem pričakoval, čeprav je prtljažnik glede na mere avtomobila dejansko majhen, nikakor pa, da še vedno ni enega pravega prostora za drobnarije. Samo majhen predalček med sedežema za ključe, za katerega se je našel prostor po odstranitvi stikal (radio, navigacija), lahko bi rekli premestitvi na osrednji zaslon, ki je občutljiv na dotik. Kam naj pa voznik pospravi še z denarjem nabito denarnico, telefon in ostalo kramo? Tudi sredinski predal med sedežema je kljub velikemu ohišju majhen, tako da očitno nikamor.

Najboljša stvar posodobitve je tako novi šeststopenjski samodejni menjalnik. V praksi je svetlobno leto pred starim robotiziranim. Prestavlja lepo, speljuje nežno, dvakrat se je na testu malo zmedel, ko sem pripeljal v ovinek, sicer pa ga lahko pohvalim. Enako novi motor v ponudbi: 2,0-litrski turbodizelski agregat premore 133 kW moči, oziroma 180 'konjev'. Sliši se, da je tišji od konkurence, lepo je prožen v celotnem območju delovanja, poraba pa je na testu ob zmerni vožnji znašala dobrih 7 litrov na 100 kilometrov, ker je nekako v povprečju. Pozna se tudi, da je malo bolj lahkoten med vožnjo zaradi več kot 200 kilogramov manjše mase od hibridnega, ki smo ga imeli na testu pred leti.

Posebni avtomobili imajo svojo ceno. Vstopni 508 RXH je na voljo od slabih 38, testni pa je stal že 41 tisočakov. Veliko, ja, ima pa Peugeot debele popuste, tako da je lahko kar nekaj tisočakov ugodnejši in s tem hitro zelo zanimiv avto za marsikoga. Samo še večji predal za drobnarije rabi znotraj in možnost pravega štirikolesnega pogona, ker izgleda že zdaj odlično!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 508 RXH 2.0 BlueHDi 180
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 133 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4828 x 1864 x 1525
medosna razdalja v mm 2817
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1725 (515)
največja hitrost v km/h 220
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 24.890
cena testnega vozila v EUR 37.953
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.068

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |