{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mešanček z rodovnikom

Subaru levorg 1.6 GT lineartronic free

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za malce nenavadno imensko zloženko se skriva tipičen subaru: z odličnim pogonom, vrhunskimi voznimi karakteristikami, a tokrat z malce manj posrečeno kombinacijo motorja in menjalnika.
Mešanček z rodovnikom
Foto: Gašper Miš
19. 2. 2016 ob 0:01
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s svojimi oblinami vas mika WRX STi, a je preveč brutalen - rešitev je levorg
notranjost je za znamko Subaru presenetljivo bogata in privlačna, izdelava je odlična
občutek na volanu je vrhunski, položaj za volanskim obročem pa brezhiben
nizko težišče omogoča udobno blaženje, obenem pa zanesljivo lego in veliko zabave
dinamični karakter ne daje slutiti, da je levorg pravzaprav družinsko vozilo ...
... ki ponuja velik prtljažnik, veliko odlagališč in prostorno sedežno klop
štirikolesni pogon je Subarujev, to pove vse, zato vas ne bo razočaral
cena je glede na ponujeno in na konkurenco dejansko ugodna
edini motor v ponudbi je dober, dovolj zmogljiv in z navorom radodaren
motor je povezan z brezstopenjskim menjalnikom, ki ob zahtevnejši vožnji ne prepriča
poraba goriva je prevelika tudi, ko niste zahtevni, računajte na deset litrov
resne terenske vragolije odpadejo, oddaljenost od tal je premajhna
ponudba opreme je precej borna, le dva paketa sta na voljo
v ponudbi sta le ta motor in menjalnik, manjka ročni menjalnik ali dizelski agregat
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (23 glasov)
video test subaru levorg 1.6 GT lineartronic free
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Levorg je posebnež, ampak po svoje je poseben vsak subaru. Kaj točno pomeni njegovo ime, si preberite v tej prvi vožnji, poenostavljeno povedano pa gre za nekakšen hibrid med prostornim legacyjem in vozniško nabrito imprezo. Kombinacija je odlična, ker avtomobil izgleda zelo agresivno, pravzaprav je do tretjega stebrička osnovo v celoti dobil od impreze, potem pa so mu po vzoru modela legacy dodali le še karavanski zadek. Z veliko luknjo v pokrovu motorja in zajetnimi sprednjimi podaljški vsekakor izgleda napadalno, kar bo ljubiteljem znamke zelo všeč. Skoraj kot WRX STi je …

Tudi notranjost je vzeta neposredno iz impreze, prav tako večina podvozja. Znotraj zato lahko pričakujete malce bolj sodobno razporeditev z velikim zaslonom na dotik in zgledno urejeno armaturno ploščo. Z najbolj elegantnimi predstavniki segmenta se sicer ne more kosati, a tega niti ne poskuša, lahko pa vam povem, da notranjost ne razočara tam, kjer je najbolj potrebno. Volan je po oprijemu odličen, sedi se nizko in sedeža sta zelo udobna, okolje pa je pregledno in izdelano dovolj kakovostno, da niti na makadamu nič ne bo zaškripalo. Za užitke v vožnji bi bil položaj težko boljši.
 

Ampak levorg je karavan, ki ponuja veliko prostora in je namenjen predvsem družinski rabi, daleč je od kakšnega divjaka. Prtljažnik ponuja 522 litrov prostornine, s podiranjem zadnje klopi skoraj 1.500, na zadnjih sedežih je veliko prostora in sidrišča isofix je enostavno doseči. Presenetilo nas je, kako lahkotna so ob odpiranju vsa vrata, vključno s prtljažnimi, nakladalnega roba ni in tudi odlagališč je v kabini dovolj. V bistvu vas bo s prostorsko-uporabniškega vidika težko karkoli razjezilo.

Je pa res, da na Japonskem ter v ZDA levorg svojo atraktivno podobo opravičuje tudi z zmogljivim '300-konjskim' turbobencinskim strojem in ročnim menjalnikom. V Evropi ne, tako so se odločili odgovorni pri Subaruju, in nam namenili zgolj en motor in en menjalnik. Motor ni slab, gre za nov 1,6-litrski bokserski turbobencinar, ki premore 125 kW moči oziroma 170 'konjev'. 250 Nm navora je na voljo celo pri nižjih vrtljajih kot v WRX STi. Nasploh lahko rečem, da pri nizkih vrtljajih krasno vleče in te ob vsaki 'menjavi prestave' malo brcne v hrbet, kar je fino. Tudi zvok je dovolj atraktiven, da vas ne bo jezil, najslabša stvar pogonskega sklopa je pravzaprav menjalnik.

Pa čeprav tudi ta sam po sebi ni slab, verjetno bi bil boljši že težko, a kombinacija motorja in menjalnika vseeno ni najbolj posrečena. Brezstopenjski lineartronic ima tudi vnaprej določena prestavna razmerja in obvolanski ročici, ampak je dober samo, dokler voznik ni preveč zahteven. Vsiljiv je pri visokih vrtljajih, ne pusti svobode pa še glasen je. Sumim tudi, da je kriv za veliko porabo goriva, ker levorg enostavno pije preveč. Povprečno okrog 10 litrov, celo na regionalkah in na avtocesti ga nisem mogel spraviti pod 9 litrov.
 

Bolj kot motor navduši vse ostalo. Levorg se vozi kot pravi subaru, krasno je uglašen, krmiljenje je prijetno težko, nagibanja skorajda ni, volan je športen in izvrsten, oprijema na cesti pa kar ne zmanjka. Sedi se skoraj kot v WRX STi, nizko, športno, sploh nimaš občutka, da imaš za sabo še takšno gmoto pločevine. Kdor še nikoli ni peljal nobenega subaruja, bo težko doumel, kako prijetno se je v njih peljati, zato vsem predlagam, da poskusite. Da gre vseeno za umirjen stroj, povesta dve stvari: sistem ESP kljub stikalu za izklop še vedno bdi nad dogajanjem in elektronska ročna zavora, ki bi jo takoj zamenjal za klasično. Malo igrivosti mu vseeno manjka, na poledeneli cesti kar ni hotel zdrsniti, kot sem hotel sam, da bi.

Ob nakupu si ne boste belili glave z izbiro pravega paketa opreme in dodatkov, samo dva sta na voljo. Tokratni je cenejši, dodatne opreme pa razen doplačilne barve ni, zato takšen levorg stane okoli 27 tisočakov. Pod črto je poceni, ker poleg vsega ponuja še odličen štirikolesni pogon, konkurenca pa ponuja vse to za bistveno več denarja. Če levorg primerjam z audijem A4, za oba bi lahko rekel, da sta premijska predstavnika, potem bi v takšni kombinaciji A4 stal vsaj deset tisočakov več, raje petnajst. In zato prevelika poraba na strani subaruja niti ne sme biti tako zelo pomembna postavka, razlike nikoli ne boste dobili nazaj. Je pa vseeno prevelika in to ni zanemarljivo.

Škoda, da je levorg k nam prišel samo v tej kombinaciji motorja in menjalnika. Če bi bil na voljo še kot dizel z ročnim menjalnikom, bi imel na našem trgu veliko več možnosti. Ampak bo ravno zato spet tako poseben in tudi zato nam je spet všeč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki subaru levorg 1.6 GT lineartronic free
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, bokserski, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1600
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) od 4.800 do 5.600
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.800 do 4.800
menjalnik samodejni, brezstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4690 x 1780 x 1485
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 522
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1500 (750)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,3/6,1/6,9
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 26.490
cena testnega vozila v EUR 26.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.045

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |