Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dokler je pot utrjena

Renault captur energy dCi 110 outdoor

Avtor prispevka: Anže Jereb
Renault captur je pred časom dobil različico z nazivom 'outdoor'. Slišati je terensko, pa v resnici ni, tudi takšen je gnan le na sprednji kolesi in ni namenjen brezpotjem, čeprav mu elektronika na slabih podlagah vseeno nekoliko pomaga.
Dokler je pot utrjena
Foto: Gašper Miš
16. 11. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika je simpatična, dodatna razlaga ni potrebna
znotraj na pogled deluje moderno in elegantno
ta motor je dobil šesto prestavo, je bila potrebna
prtljažnik je glede na mere vozila precej prostoren
sistem 'ecomode' spremeni delovanje elektronike, kar malenkost celo pomaga
odlagališč je veliko, posebej velik je predal pred sovoznikom
materiali notranjosti so ceneni, na kljukah se celo lahko urežeš
naziv 'outdoor' ne pomeni, da mu teren diši
dodatna oddaljenost od tal v primerjavi s cliom znatno poslabša vozne lastnosti
podkrmiljenje je ob vsakršni dinamiki preveč prisotno
volanski obroč deluje plastično in ni najbolj prijeten
zadaj je zaradi hitrega spuščanja strehe prostora manj
3,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (28 glasov)
test renault captur energy dCi 110 outdoor
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Captur je pri nas najbolje prodajan križanec in ni težko ugotoviti, zakaj. Poglejte ga.

Captur je pri nas najbolje prodajan križanec in ni težko ugotoviti, zakaj. Samo poglejte ga, prav simpatičen je s svojimi oblinami, že zgolj oblika najbrž prepriča precej kupcev. Prav na tiho so ga lani malce posodobili (večja prenova pa sledi prihodnje leto), tokratni ima spredaj drugačne luči in je še lepše zaobljen, plastični okraski ga naredijo zanimivega, menjalnik pa je v kombinaciji s tem motorjem sedaj dobil še prepotrebno prestavo več.

Torej, outdoor? Dejansko je to le naziv drugega najbogatejšega paketa opreme in nima nikakršne zveze s terenskimi vrlinami. Captur je v vsakem primeru na voljo le s sprednjim pogonom, edina stvar, ki rahlo diši po lažjem premagovanju kakšnega brezpotja, je sistem 'ecomode'. Poleg prestavne ročice je stikalo, na katerem lahko izberete tri načine delovanja elektronike: na slabih podlagah 'terenski' način omogoči, da elektronika malce drugače pošilja zalogo moči kolesoma in obenem spremeni delovanje sistema ESP. Ampak dodatnega oprijema ni nič več, to naj bo jasno, ker so gume tudi tu enake, prav tako pogon, kar pa je najpomembnejše za vožnjo po slabih podlagah.

Captur ima sedaj z 81-kilovatnim motorjem povezan šeststopenjski menjalnik. Dodatna prestava je dobrodošla, ker je avtomobil posledično na avtocesti malenkost tišji, pričakovali smo tudi manjšo porabo goriva, a je ta vseeno mimogrede nad šest litrov, kar za majhen avtomobil in 1,5-litrski motor ni tako malo. Tudi vključena funkcija 'eco', ki nekoliko spremeni delovanje motorne elektronike in zmanjša odzivnost stopalke za plin, ne pomaga kaj dosti. Motor je sicer dober in niti ne preglasen, ni pa posebej varčen. Turbobencinski bi bil še bolj prijetna izbira.

Kar najbolj zmoti, je plastična notranjost. Trda plastika na zgornjem delu armaturne plošče še ne moti preveč, bistveno bolj pa, da je volan tako ceneno plastičen, ker ga sploh ni prijetno držati v rokah. Na notranjih kljukah se človek lahko ureže, vse skupaj me dejansko spominja na otroštvo, ko sem se igral s plastičnimi kockami. Obenem krmilni mehanizem tudi ne ponuja dovolj povratnih informacij, zato vsaka hitrejša vožnja ni nikakršen užitek, captur zelo hitro z nosom rine iz zavoja. Dodatna oddaljenost od tal na lego precej očitno vpliva in vozniško je captur eden najmanj simpatičnih križancev. Sistem ESP se vključuje za vsako figo, ker mora umirjati vozilo.

Le ne jemljete preveč 'terensko resno', ker boste tudi s takšno različico 'outdoor' hitro obstali.

Ampak, vem, zakaj vam je captur tako všeč. Ker pač dobro izgleda, simpatičen je, križanec je, zato skoraj statusni simbol. Ob umirjeni vožnji niti ne boste opazili, da vozniško gledano ni prepričljiv, pazite le, da ga ne jemljete preveč 'terensko resno', ker boste tudi s takšno različico 'outdoor' hitro obstali.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault captur energy dCi 110 outdoor
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4122 x 1778 x 1566
medosna razdalja v mm 2606
prtljažnik v litrih 377
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1190 (553)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,1/3,7/3,9
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.290
cena testnega vozila v EUR 20.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 20.790

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |