Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fordova razlaga galaksije

Ford galaxy 2.0 TDCi powershift titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Nobenega dvoma ni, da je galaxy zelo prepričljiv enoprostornik. Pravzaprav, če želite med velikimi najboljše, potem je poleg Volkswagnovega sharana, Seatove alhambre ter renaulta espace edini resen predstavnik samo še galaxy.
Fordova razlaga galaksije
Foto: Gašper Miš
1. 11. 2016 ob 11:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostorsko je galaxy pravo razvajanje za potnike in prtljago
notranjost deluje kakovostno in bogato, tudi ergonomija je dobra
za potnike je dobro poskrbljeno s številnimi odlagališči
tako zmogljiv motor je pisan na kožo tako veliki 'kočiji'
tudi robotiziran menjalnik je dober, le ob speljevanju malce cuka
šesti in sedmi sedež ponujata dovolj prostora, bistveno več od tistih v S-maxu
družinam bo všeč tudi prostorsko razkošje druge vrste sedežev
podvozje je dovolj udobno, a se galaxy vseeno pelje zanesljivo
z veliko povratnimi informacijami je na vrhu razreda po užitku med vožnjo
stebriček A je kljub steklu med krakoma preširok in zmanjšuje vidljivost
še vedno moti dejstvo, da je zadnji položaj menjalnika namenjen športnemu načinu
uporaben je bolj kot S-max, izgleda pa bolj 'nerodno'
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (9 glasov)
video test ford galaxy 2.0 TDCi powershift titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Morda se sprašujete, čemu ima Ford v svoji ponudbi dva skoraj identična predstavnika, poleg galaxyja še model S-max? Vsaj zdita se skoraj identična, če ju pogledate v nos in preverite njuni dolžini. Ford očitno meni, da morata biti v ponudbi oba, jaz pa dodajam, da je razlik vseeno kar nekaj in dejansko dovolj, da je ponudba obeh utemeljena. Tista najbolj opazna razlika je seveda bolj agresivno padajoča ter sloka streha pri S-maxu, zaradi katere je na zadnjih sedežih, torej na šestem in sedmem, dovolj prostora le za zasilno sedenje.

Galaxy je pet centimetrov daljši, kar se morda ne sliši veliko, obenem pa skoraj deset cm višji, zaradi česar se tudi na tistih zadnjih dveh sedežih sedi dobro. Bistveno bolje, lahko dodam. Če ju nameravate pogosto uporabljati, bo galaxy občutno bolj primeren, je pa res, da po njuni postavitvi v prtljažniku ne ostane skoraj nič prostora, pa tudi z varnostnega vidika imam pomislek, glavi obeh potnikov sta od zadnjega stekla oddaljeni le dobrih deset centimetrov, kar ob naletu vozila od zadaj ni varno. Vendar v segmentu drugačne izbire nimate pri nobenem tekmecu. Pogrešam pa drsna vrata, galaxy bi ju že lahko imel, ker dejansko najbolj nagovarja družine, potem bi potrebo po dveh modelih videl še bolj jasno.

Za volanom razlik skorajda ni. Tudi galaxy se namreč pelje zelo zanesljivo in z dobrim občutkom na volanu, je pa malce manj čvrst in posledično bolj udoben.

Za volanom razlik skorajda ni. Tudi galaxy se namreč pelje zelo zanesljivo in z dobrim občutkom na volanu, je pa malce manj čvrst in posledično bolj udoben. Sam to celo cenim, ker dvomim, da bo družina s petimi otroki na zadnjih sedežih uživala v 'fotrovem' pritiskanju na plin in iskanju zadnje trohice oprijema. Tudi ta se sicer ne nagiba preveč, ampak kakšno grbino pa vseeno manj športno prenese v notranjost in se bolj zaznavno zaziba. Ponavljam, da je to v takšnem avtu zame samo prednost.

Prednost so lahko še ogromne steklene površine, čeprav sta oba sprednja stebrička tako zajetna, da kljub steklu vmes v zavoju še vedno skrijeta prevelik del okolice, zato je včasih kakšnega pešca precej težko opaziti. Se lahko za debelo sekundo 'skrije' pogledu ravno v času, ko voznik preverja, če je pot prosta. Priporočam še, da si omislite zadnjo kamero, da boste lažje parkirali, čeprav se hitro umaže, ker med vožnjo ni nikjer skrita oziroma pokrita.

Motor s 132 kW moči je super za tako veliko kočijo, dovolj zmogljiv, lepo prožen, zlahka pa popije več kot osem litrov oziroma sedem, če se boste vozili zelo lepo. Sicer je takšna poraba pričakovana, galaxy je pač ogromen, vseeno pa bistveno večja, kot pravijo tovarniški podatki. Si jih lahko preberete spodaj v naši tabeli. Robotizirani menjalnik je med vožnjo prijeten, ob speljevanju pa kar precej cuka, ampak za lagodnejšo vožnjo vseeno priporočam tega namesto ročnega. Bo celoten pridih udobja toliko večji, verjamem pa, da so tako bogato opremljene in motorizirane različice za povprečnega kupca cenovno že izven meja, ki jih dovoljuje denarnica.

Razlika v primerjavi z S-maxom je še v ceni. Večji volumen notranjega ozračja stane okoli tisočak in pol več. Se splača? Odvisno, če nameravate pogosto voziti sedem potnikov, je galaxy dejansko najprimernejši, prava dnevna soba na kolesih je, sicer pa tudi S-max ponuja dva zasilna, ko bo potrebno koga prepeljati nekam blizu. Ker pa za tako številčne družine pri Fordu ponujajo tudi zelo prijetne potniške kombije, ki so morda le manj udobni, a prostorsko za veliko potnikov bolj primerni, velja pokukati še v tisto smer.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford galaxy 2.0 TDCi powershift titanium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4848 x 1916 x 1747
medosna razdalja v mm 2890
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1760 (840)
največja hitrost v km/h 208
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,9/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR 29.310
cena testnega vozila v EUR 35.980
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.000

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 4 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |