Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Skrivanje samozavesti

Audi A4 2.0 TDI sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
V premijskem segmentu ni šale, zato med ostalimi vedno hitro završi, ko pripelje nov konkurent. Vas zanima, kako močno se morajo ostalim zatresti kolesa ob prihodu novega A4?
Skrivanje samozavesti
Foto: Gašper Miš
4. 3. 2016 ob 5:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zadržana zunanjost bo diskretnim poslovnežem všeč, sicer lahko izberete atraktivnejšo
v tem segmentu si je težko zamisliti bolj tehnično dovršeno notranjost
sredinska stikala po letalskem vzoru notranjost precej poživijo
nova arhitektura je omogočila več notranje prostornosti, tudi zadaj se sedi odlično
vozniško je A4 med najbolj udobnimi in predvsem tihimi predstavniki
dvolitrski TDI je za svojo moč lepo prožen in večini bo dovolj, predvsem pa malo porabi
občutek na volanu je zelo dober, povratnih informacij je veliko
tehnološko je A4 izjemno prepričljiv, s tokratnim pomanjkanjem dodatne opreme malo manj
prisekan spodnji del volana oteži vrtenje in preprijemanje, na parkirišču vas bo motil
kljub temu, da gre za povsem novo generacijo, navzven A4 deluje le kot prenovljen
cena je zelo visoka, kljub 'pomanjkanju' najbolj prepričljive dodatne opreme
ročni menjalnik ne mara hitrega prestavljanja in se občasno zatika
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (38 glasov)
video test audi A4 2.0 TDI sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Audi ima med premijskimi znamkami trenutno najstarejšo floto vozil. Mercedes-Benz jo je že pridno prenovil, BMW ravno tako, močno migata tudi Jaguar in Volvo, zato ne preseneča, da so pri Audiju komaj čakali na letošnje leto, ki bo prineslo kopico novih modelov. Da jim bo nekaj mesecev lažje, je tudi k nam že pripeljal novi A4, ki je za znamko najpomembnejši. In če v Sloveniji Audi med premijskimi znamkami želi ostati prvi po prodaji, mora biti A4 odličen. In tudi je. Lahko …

Na premieri sem preizkusil bogato opremljen A4 z zmogljivim dvolitrskim turbobencinskim motorjem pod pokrovom. Celo bolj kot z motorjem, ki je mimogrede fantastičen, je tisti A4 navdušil s hitrim robotiziranim menjalnikom, z radarskim tempomatom, ki v kombinaciji z navigacijo poskrbi, da avto vozi skoraj sam, pa seveda s štirikolesnim pogonom, z lesom obogateno notranjostjo, z matričnimi 'ledicami', z velikim zaslonom med merilniki in še kaj bi se našlo; morda huda svetlo modra barva, ki ga je konkretno poživila.

Zato je v pravi kombinaciji novi A4 lahko profesor med konkurenco, v nepravi pa samo bistveno dražji od passata z malo bolj mondeno notranjostjo.

Testni ni imel ničesar od naštetega in je vseeno stal 47.640 evrov; deset 'jurjev' je k omenjeni ceni doprinesla dodatna oprema, ki pa mi kljub prebiranju seznama ni ostala v spominu. Bolj ali manj same malenkosti, ki skupaj cenovno veliko nanesejo. Zato je v pravi kombinaciji novi A4 lahko profesor med konkurenco, v nepravi pa samo bistveno dražji od passata z malo bolj mondeno notranjostjo. V tako zadržani črni barvi tudi oblika ne seka ven, od zadaj je kopija limuzinskega A3, spredaj pa od prejšnje generacije izgleda bolj drzno samo zaradi bolj zašiljenih luči. Samo po obliki sodeč bi lahko rekli, da gre le za prenovo, ker je tako zadržana, pa je A4 v resnici povsem nov.

V tem primeru je bila tudi notranjost sila zadržana. V temnih barvnih tonih in s tkanino na sedežih namesto usnja skoraj ne deluje premijsko. Sedeža sta resda zelo udobna in ju lahko samo hvalim, a vsaj na oko manj elegantna. Enako velja za armaturno ploščo, lepa je in zelo pregledna, tudi kakovosti ne morem oporekati. Funkcionalno za čisto petico, pa vendar razen tistih aluminijastih letalskih stikal na sredini, ki so zelo moderna, oblikovno ostaja dokaj pusta. Že doplačilni merilniki z velikim zaslonom bi jo konkretno poživili, tisti pravi les iz avtomobila na premieri pa tudi. Edina noviteta je bilo pravzaprav le odlagališče z možnostjo brezžičnega polnjenja mobilnega telefona, ki deluje odlično, le telefon postavite nanj in se polni. Še opazka za gospode, ki v službi vsak dan nosite srajco in kravato. Ja, tudi zadaj boste lahko posedli svoje poslovne kolege, prostora je končno dovolj za glave in kolena. Prtljažnik pa, saj vam je jasno, limuzinsko nepraktičen, sicer pa po volumnu kar razkošen in precej dolg.

Čeprav je bil pod pokrovom motorja manj zmogljivi dvolitrski TDI s 110 kW moči, ga moram pohvaliti, ker je dovolj tih in prožen, obenem pa zna biti presneto varčen, pri avtocestnih 130 km/h zlahka zahteva le 5 litrov, kar je za takšno limuzino super rezultat. Na celotnem testu je povprečno popil zgolj šest litrov. A4 je očitno lep primer tega, kako se manjši količnik zračnega upora pozna v praksi. In kakšnih sto kilogramov manj glede na prejšnjo generacijo tudi.
 

A4 ponuja zelo dober občutek na volanu, predvsem pa zagotavlja udobno vožnjo, brez pretresanj ali drugih neprijetnosti. In izredno tih je, če boste veliko na avtocesti, boste to zelo cenili.

Tudi vožnjo hvalim, ker se A4 res lepo pelje in to je eden od vidikov, ki kupcem takšnih limuzin pomenijo največ. A4 ponuja zelo dober občutek na volanu, predvsem pa zagotavlja udobno vožnjo, brez pretresanj ali drugih neprijetnosti. In izredno tih je, če boste veliko na avtocesti, boste to zelo cenili. Pri 130 km/h je piš vetra praktično neslišen, upam reči, da je v tem boljši od tekmecev. Audi celo zatrjuje, da je enako tih kot A8. Celo za audije značilno podkrmiljenje so dodobra omilili in nos lepo zagrize v zavoj, zato je A4 med vožnjo predvidljiv in lahkoten.

Pripombi sta dve, prva je namenjena volanskemu obroču. Super izgleda, športno, in tudi v rokah ga je prijetno držati, a le dokler ne boste pripeljali do serpentine ali motovilili po parkirišču, takrat vas bo prirezan spodnji del zelo motil. Obroča zato sploh ni mogoče normalno preprijeti. Druga manj prepričljiva stvar pa je menjalnik. Sicer se ne zatika, ampak tudi posebej natančen ni, iz prve v drugo prestavo sem nekajkrat 'škrtnil', pa čeprav sem prav lepo in počasi prestavil. Ob spet dolgem hodu pedala sklopke bi samodejni oziroma robotizirani veliko doprinesel k eleganci in lahkotnosti, ki v takšen avtomobil sodi.

Je torej A4 dober in se ga lahko veselite? Vsekakor. V tem trenutku je ena najboljših limuzin tega segmenta. Skoraj v vsem! Morda ga kakšen jaguar XE in BMW 3 spet posekata le v vozni dinamiki, čeprav naj vam bosta bolj pomembna lahkotnost in udobje. Seveda pa bo na cesti izstopal le z zelo bogato opremo in temu primerno ceno. Ko smo se poigrali s Škodinim konfiguratorjem in octavii RS dodali vso mogočo dodatno opremo, nismo prišli niti do cene takšnega A4, ki ni v ničemer poseben v takšnem paketu. Ampak kupci audijev dobro vedo, zakaj jih tista RS-ka ne gane niti polovico toliko kot A4, ki svojo samozavest še predobro skriva.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A4 2.0 TDI sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.250 do 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.500 do 3.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4726 x 1842 x1427
medosna razdalja v mm 2820
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1505 (525)
največja hitrost v km/h 221
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/3,9/4,2
poraba na testu v l/100 km 5,2
cena osnovnega vozila v EUR 31.900
cena testnega vozila v EUR 37.780
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 47.640

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 9 urami  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 3 meseci  |