Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Skrivanje samozavesti

Audi A4 2.0 TDI sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
V premijskem segmentu ni šale, zato med ostalimi vedno hitro završi, ko pripelje nov konkurent. Vas zanima, kako močno se morajo ostalim zatresti kolesa ob prihodu novega A4?
Skrivanje samozavesti
Foto: Gašper Miš
4. 3. 2016 ob 5:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zadržana zunanjost bo diskretnim poslovnežem všeč, sicer lahko izberete atraktivnejšo
v tem segmentu si je težko zamisliti bolj tehnično dovršeno notranjost
sredinska stikala po letalskem vzoru notranjost precej poživijo
nova arhitektura je omogočila več notranje prostornosti, tudi zadaj se sedi odlično
vozniško je A4 med najbolj udobnimi in predvsem tihimi predstavniki
dvolitrski TDI je za svojo moč lepo prožen in večini bo dovolj, predvsem pa malo porabi
občutek na volanu je zelo dober, povratnih informacij je veliko
tehnološko je A4 izjemno prepričljiv, s tokratnim pomanjkanjem dodatne opreme malo manj
prisekan spodnji del volana oteži vrtenje in preprijemanje, na parkirišču vas bo motil
kljub temu, da gre za povsem novo generacijo, navzven A4 deluje le kot prenovljen
cena je zelo visoka, kljub 'pomanjkanju' najbolj prepričljive dodatne opreme
ročni menjalnik ne mara hitrega prestavljanja in se občasno zatika
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (35 glasov)
video test audi A4 2.0 TDI sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Audi ima med premijskimi znamkami trenutno najstarejšo floto vozil. Mercedes-Benz jo je že pridno prenovil, BMW ravno tako, močno migata tudi Jaguar in Volvo, zato ne preseneča, da so pri Audiju komaj čakali na letošnje leto, ki bo prineslo kopico novih modelov. Da jim bo nekaj mesecev lažje, je tudi k nam že pripeljal novi A4, ki je za znamko najpomembnejši. In če v Sloveniji Audi med premijskimi znamkami želi ostati prvi po prodaji, mora biti A4 odličen. In tudi je. Lahko …

Na premieri sem preizkusil bogato opremljen A4 z zmogljivim dvolitrskim turbobencinskim motorjem pod pokrovom. Celo bolj kot z motorjem, ki je mimogrede fantastičen, je tisti A4 navdušil s hitrim robotiziranim menjalnikom, z radarskim tempomatom, ki v kombinaciji z navigacijo poskrbi, da avto vozi skoraj sam, pa seveda s štirikolesnim pogonom, z lesom obogateno notranjostjo, z matričnimi 'ledicami', z velikim zaslonom med merilniki in še kaj bi se našlo; morda huda svetlo modra barva, ki ga je konkretno poživila.

Zato je v pravi kombinaciji novi A4 lahko profesor med konkurenco, v nepravi pa samo bistveno dražji od passata z malo bolj mondeno notranjostjo.

Testni ni imel ničesar od naštetega in je vseeno stal 47.640 evrov; deset 'jurjev' je k omenjeni ceni doprinesla dodatna oprema, ki pa mi kljub prebiranju seznama ni ostala v spominu. Bolj ali manj same malenkosti, ki skupaj cenovno veliko nanesejo. Zato je v pravi kombinaciji novi A4 lahko profesor med konkurenco, v nepravi pa samo bistveno dražji od passata z malo bolj mondeno notranjostjo. V tako zadržani črni barvi tudi oblika ne seka ven, od zadaj je kopija limuzinskega A3, spredaj pa od prejšnje generacije izgleda bolj drzno samo zaradi bolj zašiljenih luči. Samo po obliki sodeč bi lahko rekli, da gre le za prenovo, ker je tako zadržana, pa je A4 v resnici povsem nov.

V tem primeru je bila tudi notranjost sila zadržana. V temnih barvnih tonih in s tkanino na sedežih namesto usnja skoraj ne deluje premijsko. Sedeža sta resda zelo udobna in ju lahko samo hvalim, a vsaj na oko manj elegantna. Enako velja za armaturno ploščo, lepa je in zelo pregledna, tudi kakovosti ne morem oporekati. Funkcionalno za čisto petico, pa vendar razen tistih aluminijastih letalskih stikal na sredini, ki so zelo moderna, oblikovno ostaja dokaj pusta. Že doplačilni merilniki z velikim zaslonom bi jo konkretno poživili, tisti pravi les iz avtomobila na premieri pa tudi. Edina noviteta je bilo pravzaprav le odlagališče z možnostjo brezžičnega polnjenja mobilnega telefona, ki deluje odlično, le telefon postavite nanj in se polni. Še opazka za gospode, ki v službi vsak dan nosite srajco in kravato. Ja, tudi zadaj boste lahko posedli svoje poslovne kolege, prostora je končno dovolj za glave in kolena. Prtljažnik pa, saj vam je jasno, limuzinsko nepraktičen, sicer pa po volumnu kar razkošen in precej dolg.

Čeprav je bil pod pokrovom motorja manj zmogljivi dvolitrski TDI s 110 kW moči, ga moram pohvaliti, ker je dovolj tih in prožen, obenem pa zna biti presneto varčen, pri avtocestnih 130 km/h zlahka zahteva le 5 litrov, kar je za takšno limuzino super rezultat. Na celotnem testu je povprečno popil zgolj šest litrov. A4 je očitno lep primer tega, kako se manjši količnik zračnega upora pozna v praksi. In kakšnih sto kilogramov manj glede na prejšnjo generacijo tudi.
 

A4 ponuja zelo dober občutek na volanu, predvsem pa zagotavlja udobno vožnjo, brez pretresanj ali drugih neprijetnosti. In izredno tih je, če boste veliko na avtocesti, boste to zelo cenili.

Tudi vožnjo hvalim, ker se A4 res lepo pelje in to je eden od vidikov, ki kupcem takšnih limuzin pomenijo največ. A4 ponuja zelo dober občutek na volanu, predvsem pa zagotavlja udobno vožnjo, brez pretresanj ali drugih neprijetnosti. In izredno tih je, če boste veliko na avtocesti, boste to zelo cenili. Pri 130 km/h je piš vetra praktično neslišen, upam reči, da je v tem boljši od tekmecev. Audi celo zatrjuje, da je enako tih kot A8. Celo za audije značilno podkrmiljenje so dodobra omilili in nos lepo zagrize v zavoj, zato je A4 med vožnjo predvidljiv in lahkoten.

Pripombi sta dve, prva je namenjena volanskemu obroču. Super izgleda, športno, in tudi v rokah ga je prijetno držati, a le dokler ne boste pripeljali do serpentine ali motovilili po parkirišču, takrat vas bo prirezan spodnji del zelo motil. Obroča zato sploh ni mogoče normalno preprijeti. Druga manj prepričljiva stvar pa je menjalnik. Sicer se ne zatika, ampak tudi posebej natančen ni, iz prve v drugo prestavo sem nekajkrat 'škrtnil', pa čeprav sem prav lepo in počasi prestavil. Ob spet dolgem hodu pedala sklopke bi samodejni oziroma robotizirani veliko doprinesel k eleganci in lahkotnosti, ki v takšen avtomobil sodi.

Je torej A4 dober in se ga lahko veselite? Vsekakor. V tem trenutku je ena najboljših limuzin tega segmenta. Skoraj v vsem! Morda ga kakšen jaguar XE in BMW 3 spet posekata le v vozni dinamiki, čeprav naj vam bosta bolj pomembna lahkotnost in udobje. Seveda pa bo na cesti izstopal le z zelo bogato opremo in temu primerno ceno. Ko smo se poigrali s Škodinim konfiguratorjem in octavii RS dodali vso mogočo dodatno opremo, nismo prišli niti do cene takšnega A4, ki ni v ničemer poseben v takšnem paketu. Ampak kupci audijev dobro vedo, zakaj jih tista RS-ka ne gane niti polovico toliko kot A4, ki svojo samozavest še predobro skriva.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A4 2.0 TDI sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.250 do 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.500 do 3.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4726 x 1842 x1427
medosna razdalja v mm 2820
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1505 (525)
največja hitrost v km/h 221
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/3,9/4,2
poraba na testu v l/100 km 5,2
cena osnovnega vozila v EUR 31.900
cena testnega vozila v EUR 37.780
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 47.640

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 11 meseci  |