Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Spet bi bil mlad

Citroën DS 3 R

Avtor prispevka: Miha Dovč
Saj ne, da bi se v svoji koži slabo počutil, ampak kot otroku so ti spregledana ali lažje oproščena marsikatera dejanja, ki se odraslim ne zdijo tako samoumevna. Tako je pri igračah. Bolj kot je živih barv, bolj je zanimiva.
Spet bi bil mlad
Foto: Anže Jereb
15. 12. 2011 ob 13:12
Komentarjev: 0
video test citroën DS3R
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Otroci to odkrito pokažejo, odrasli temu tiho prikimavamo. Zamislite si avtomobilček na polički z igračami, ki ga vsakdo opazi in opazi, če ga ni tam, kjer mora biti. V avtomobilskem svetu ima ta igračka ime DS 3 R. Da gre za citroëna, ni potrebno posebej poudarjati, ker je to razvidno iz oznake DS. 3 v imenu pove, da gre za (v tem trenutku še) najmanjše vozilo te serije, R pa, da gre za najbolj 'nabrušeno'. Ta francoska znamka avtomobilov je znana predvsem po nekaterih inovativnih sistemih kot je recimo zračno vzmetenje. Marsikdo pa ne ve, da je že vrsto let strah in trepet v svetovnem prvenstvu reli voznikov Loeb prav s takšno embalažo neprekosljiv in Francozi so končno začeli tržiti te uspehe.

Za boljšo prepoznavnost so ga odeli v najbolj živo barvno kombinacijo. Oranžna streha, ohišje ogledal in prvič v moji karieri avtomobilskega novinarja oranžna platišča. Tudi material okoli kolotekov ni plastika, temveč so to karbonska vlakna. Notri se oblikovanje logično nadaljuje. Veliko je emblemov 'Citroën Racing', nadaljuje se oranžno-črna kontrastna kombinacija, tu so še školjkasti sedeži in debelejši volan za lažje usmerjanje podivjanih žrebcev. Edino, kar ne sovpada z dirkaškim okoljem, je navigacija. Reli vozniki imajo navigacijo na desnem sedežu, tu si morate z navigiranjem pomagati sami. Očitno pri Citroënu mislijo, da je DS 3 R lahko tudi potovalni avtomobil.

Da in ne. Podvozje je pretrdo za luknjaste ceste, je pa zato agregat lahko presenetljivo varčen. Brez odklapljanja valjev se poraba z lahkoto spusti pod devet litrov, če boste gledali na brzinomer in se striktno držali omejitev, pa tudi pod sedem.

Dobrih 200 'konjičev' je za tako majhno embalažo obetajoč podatek, a se nekaj te silne moči izgubi preko le prednjega pogona brez zapore diferenciala, nekaj pa preko zgledno hitrega a predolgega menjalnika. Ob največji hitrosti, ki jo razvije v tretji prestavi, vam bo država odnesla pol plače, potem so tu še 4., 5. in 6... Veselje se konča dobrih 100 nad omejitvijo.

Kaj imajo skupnega corsa OPC, clio RS, mini JCW in citroën DS 3 R? Vsi imajo 200 'konjičev' plus minus nekaj glav. V čem je Francoz najboljši? Je daleč najbolj opazen med vsemi. 30.000 tisočakov je za dolžinske centimetre absolutno preveč, pravi razum, a ker boste z njim le eden izmed dva tisoč srečnežev na vsem planetu, se splača razmisliti. K sreči razum včasih odpove in se tudi na cesti in ne samo na polički z igračami znajdejo tako privlačna vozila.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën DS 3 R
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 152 (207) pri 6200
največji navor v Nm pri vrt./min 275 pri 2000-4500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3962 x 1717 x 1443
medosna razdalja v mm 2464
prtljažnik v litrih 285 - 980
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1165 (432)
največja hitrost v km/h 235
pospešek 0-100 km/h v s 6,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,7/4,9/6,4
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 15.900
cena testnega vozila v EUR 29.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.290

 

Informativni izračun v hypu
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od 524,17 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 6.258,00 EUR
testno vozilo v Hypu že od 502,39 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 5.998,00 EUR
osnovni model v Hypu že od 266,48 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 3.180,00 EUR
število mesečnih obrokov 57
efektivna obrestna mera 8,4969 %

* Izračuni so informativni, cene brez DDV in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si.

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |