Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mojstrovalec

Volkswagen passat alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG

Avtor prispevka: Anže Jereb
Vem, da beseda 'Volkswagen' vaše domišljije ne potegne v sfere avtomobilske erotike ali posebej razburljivega oblikovanja. Pač, znamka od nekdaj ponuja bolj zadržana vozila. Če je vaša želja passat, ki oblikovno vseeno izstopa, vzemite različico alltrack.
Mojstrovalec
Foto: Matej Mihinjač
18. 11. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tole je daleč najbolj oblikovno drzen passat
dodatna oddaljenost od tal je dovolj, da bo kakšen makadam lažje preplezal
pogon 4Motion je za tip vozila več kot dovolj zmogljiv
najzmogljivejši motor TDI je kos vsakršnim zahtevam
robotizirani menjalnik je med vožnjo odličen in hiter
prostornost je domena, ki jo obvlada tudi alltrack
vzemite doplačilne merilnike, pa bo znotraj zelo sodoben
doplačajte še za odlične komfortne sedeže …
… in za zmogljive LED-luči, ki noč spremenijo v dan …
… čeprav slednje snop prilagajajo s prevelikim zamikom
alltrack je odličen, a to pokaže tudi z zajetno ceno
7-stopenjski robotizirani menjalnik cuka pri speljevanju
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (53 glasov)
test volkswagen passat alltrack 2.0 TDI 4motion DSG
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Passat težko razočara, pa čeprav je konkurenca številčna in močnejša od 'Švarcija' v najboljših letih. Sploh takšna različica alltrack, ki je dejansko smetana na torti ponudbe, zato smo kljub resnemu iskanju pomanjkljivosti našli le eno, pa še ta je precej nepomembna: ključ bi bil lahko ob ceni petdeset 'jurjev' še bolj 'pameten' in ostal v žepu pri odklepanju ter zagonu motorja. Z ostalim pa je takšen passat bogato založen.

Če želite biti malce ekstremni in vam atraktivna zunanjost pomeni veliko, torej potrebujete različico alltrack. Ima dodatne zaščite karoserije, testni tokrat še vrhunsko barvo za dobrih 700 EUR, in v primerjavi z običajnim passatom je alltrack tudi tri centimetre bolj oddaljen od tal. Dodatni centimetri so ob štirikolesnem pogonu ravno dovolj, da boste varno in uspešno prispeli do zgornje postaje smučišča. Mi smo še višje, na Krvavcu, zlahka po skoraj povsem zasneženi poti do njihove Plaže.

Ergonomski sedeži so prejeli certifikat odličnosti za zdrav hrbet in lahko povem, da se na njih res odlično sedi, so pa malo bolj trdi. Vseeno jih nadvse priporočam, če v avtomobilu preživljate več časa. Nasploh pa je ob takšni bogati opremljenosti zelo zanimiva celotna notranjost. Nove digitalne merilnike že poznamo iz testa prejšnjega passata in so me že tam prepričali, velik osrednji zaslon je tudi pregleden in uporaben, ima pa isto hibo kot pred časom v octavii: ko je avto mrzel, včasih ne zazna prstov. Nekaj minut, potem spet deluje.

Z izjemno digitalnih merilnikov notranjost na pogled ni nič posebnega.

Prav ergonomska notranjost se mi zdi za samo ugodje v vožnji zelo pomembna. Z izjemno digitalnih merilnikov sicer na pogled ni nič posebnega, zgolj po videzu ne boste padali vznak od navdušenja, je pa pametno zasnovana, vsa stikala so tam, kjer morajo biti, materiali so kakovostni in pri takšni opremi je vse skupaj tudi barvno malce bolj zanimivo.

Sicer pa je prednost različice alltrack seveda v višji oddaljenosti od tal in v štirikolesnem pogonu 4Motion. Daleč je od klenega terenca, je premalo oddaljen od tal in ima predolga previsa, vseeno pa pogon zmore veliko. Sklopka Haldex (5. generacije) moč po potrebi prenaša še zadnjemu paru koles, deluje pa tako hipno, da praznega vrtenja sprednjih nikoli ne začutiš. Tudi pri polnem pospeševanju z mesta ne in ko sem se vozil na Krvavec po skoraj neprevozni cesti, je bil pogon zelo prepričljiv, dvomim, da ga boste sami pogosto tako mučili. Skoraj nikoli vas ne bo skrbelo, da ne bo šlo, dokler ne boste zapustili urejenih cest, četudi so v obupnem stanju.

Dodajam še, da se alltrack pelje praktično enako kot običajni passat. Zelo lepo in nadzorovano, z dobrim občutkom na primerno obteženem volanu, pa čeprav je vse skupaj kar malo odtujeno in sterilno. S tem mislim, da se dobro pelje in tudi hiter si lahko z njim, ni pa posebej razburljiv. Ampak, dvomim, da si kupci to sploh želijo, bistveno bolj pomembna je lahkotnost in občutek, da je vedno vse pod nadzorom.

Testna je bila najmočnejša različica, lahko pa izvedenko alltrack izberete tudi s šibkejšim agregatom. Dvolitrski TDI je premogel 176 kW moči, to je 240 'konjev', in že v testu prejšnjega smo povedali, da konkretno potegne. Merilnik hitrosti vedno suvereno narašča, vseeno pa dodajam, da po občutku ne deluje tako zmogljivo. Sploh, če upoštevam še 500 Nm navora. In 7-stopenjski robotizirani menjalnik iz audijev skoraj preveč cuka ob speljevanju, med vožnjo pa je super in izjemno hiter.

In če sem že pri kritikah, doplačljive luči, 'LED high' se jim reče, svetijo zelo močno in zelo opazno prilagajajo snop svetlobe. V bistvu se trudijo biti nemoteče, ampak snop večinoma zasenčijo prepozno, zato so nam ponoči precej 'žmigali' nazaj, češ, ugasni dolge. So pa odlične pri spreminjanju noči v dan, okolico res konkretno osvetlijo, zato so poleg doplačljivih merilnikov stvar, ki jo priporočam.

Prostornost smo pa itak že obdelali v tem testu. Za potnike ga je ogromno, prtljažnik zlahka pogoltne smuči z Matejem vred, pač, tole je dejansko najboljši passat in zato naj vas ne preseneča, da je skoraj perfekten. Dolgočasen, a skoraj brezhiben. Celo kljuko ima, da lahko po smučišču koga vlečete!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen passat alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 176 (240) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotiziran ročni, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4777 x 1832 x 1506
medosna razdalja v mm 2789
prtljažnik v litrih 639
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1776 (584)
največja hitrost v km/h 234
pospešek 0-100 km/h v s 6,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 24.936
cena testnega vozila v EUR 41.221
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.766

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |