Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mini type-R

Honda civic 1.6 i-DTEC sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
S prenovo je postal civic še bolj atraktiven na pogled, dobil je veliko dobrih asistenčnih sistemov in ima enega najboljših dizelskih motorjev. Perfekten avto? Ne, ker ga še vedno tepe visoka cena.
Mini type-R
Foto: Gašper Miš
14. 4. 2016 ob 20:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s tem paketom opreme in v podobno atraktivni barvi izgleda kot brutalni type-R
prtljažnik je po prostornini in velikosti odprtine za segment pravi prostorski čudež
zadnja klop se zlaga enostavno, celo sedala se lahko zložijo navzgor
družinsko uporabnost povečujejo vrata z odpiranjem pod kotom skoraj 90 stopinj
še vedno trdimo, da je 1,6-litrski motor i-DTEC najboljši štirivaljni turbodizel na trgu
ročica menjalnika navdušuje z natančnostjo
prenova je prinesla še izboljšave podvozja, civic pa je postal vozniško bolj oster
voznikovo okolje je enostavno, lepo urejeno in zelo uporabno
novi asistenčni sistemi delujejo dobro in nemoteče
potovalni računalnik para živce, ker je preveč neroden za uporabo
voznik v vsakem primeru sedi visoko, morda vam bo položaj celo previsok
zaslon na dotik je hiter, a njegova vgradnja izgleda zelo ceneno
cenovno je civic pozicioniran visoko, kar je velika hiba
pogled nazaj je okrnjen zaradi predeljenega stekla
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (22 glasov)
video test honda civic 1.6 i-DTEC sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na prenove se proizvajalci odzivajo precej različno. Včasih so jim dovolj le nežni popravki zunanjosti, sem ter tja večji poudarek namenijo novim motorjem ali drugim tehnikalijam. Honda je bila temeljita in je civic konkretno prevetrila, poleg oblikovnih sprememb mu je namreč namenila skupek novih asistenčnih sistemov, ki jih je seveda krvavo potreboval, da lahko še naprej drži korak s tekmeci. Ampak oblika je tista, ki jo boste najprej opazili.

Zunanjost je s svojimi ostrimi potezami še vedno precej nenavadna, zato morda komu med vami ni všeč niti po prenovi. Je pa še kako opazna in izstopajoča, zlasti v takšni barvni kombinaciji ter s paketom opreme sport civic izgleda skoraj kot brutalni type-R, le kakšen kos plastike in velik spojler na riti mu manjkata. Nam so po prenovi všeč predvsem sprednje luči, ki imajo sedaj dnevne LED-sijalke bistveno lepše raztegnjene preko stekla.

Ni pa nam posebej všeč prenova notranjosti. Seveda je danes moderno in nujno, da sredinski del armaturne plošče krasi velik zaslon na dotik, ki ga je očitno moral dobiti tudi civic, vendar le-ta ni lepo integriran v celoto. Mene je spomnil na čase pred petnajstimi leti, ko smo običajne radie menjali za takšne z velikimi zasloni. No, sam jih nisem, ker so mi bili grdi že takrat in so mi še danes, ker vse skupaj izgleda, kot bi nekdo izrezal luknjo v armaturo, šel do bližnje trgovine z avdioopremo in zaslon vtaknil v avto. Plastika okoli zaslona je namreč povsem drugačna in ta del občasno tudi škripa med vožnjo.

Pogrešam tudi, da niso izboljšali potovalnega računalnika, ker je pomikanje po njem obupno zasnovano, čeprav je bilo v prejšnji generaciji že zelo dobro.

Moram pa dodati, da sistem vsaj deluje dovolj hitro in če vas izgled ne moti, vas uporabnost sploh ne bo. Za osnovo vmesnika služi platforma Android, zato so na voljo še številne aplikacije, da se boste lahko z vmesnikom igrali. Pogrešam tudi, da niso izboljšali potovalnega računalnika, ker je pomikanje po njem obupno zasnovano, čeprav je bilo v prejšnji generaciji že zelo dobro. Sedi se dobro, pač malo previsoko, saj je pod voznikovim sedežem rezervoar za gorivo, volan pa je zelo prijetno držati, ker je lepo debel in občutek na njem pohvalno dober. Predvsem je po praktičnosti civic nedvomno eden najboljših.

Prtljažnik je prostorninsko v segmentu največji, pohvalim pa ga lahko še zaradi velike odprtine in nizkega nakladalnega roba. Vrata na bokih se odpirajo skoraj pravokotno, kar je velik plus, ko boste na zadnje sedeže postavljali kaj večjega ali tja potisnili otroke, obenem pa je sedalni del mogoče dvigniti - Hondina finta, ki jo uporabljajo že vrsto let in je lahko sila priročna. Obenem se seveda naslonjala zadnjih sedežev enostavno zložijo do povsem ravnega položaja, kar je tudi zelo uporabna lastnost.

Motor po prenovi ostaja nespremenjen, še vedno je na trenutke malce robat in glasen, a ni prehudo in to je tudi edina pripomba. Predvsem pa je za svojo konjenico, torej za slabih 90 kW moči, zelo prožen, celo pri nizkih vrtljajih lepo potegne in nikakor ne deluje podhranjeno, predvsem pa nas vedno znova navduši z majhno porabo goriva. Ta je vsaj pol litra ali liter manjša od porabe podobno zmogljivih tekmecev in ob normalni vožnji vam civic ne bo pil več kot pet litrov na sto kilometrov. Zato trdimo, da je ta motor eden najboljših štirivaljnih 'turbodizlov' trenutno na trgu.

Druga večja novost prenove so asistenčni sistemi: opozorilnika pred trčenjem in nenamernim zapuščanjem voznega pasu, dobro delujejo tudi luči s samodejnim prilagajanjem snopa. Nasploh lahko rečem, da sistemi kar po vrsti delujejo odlično, lepo in pravočasno opozorijo, pa vseeno niso posebej moteči, kot se to rado dogaja, da potem ves čas piskajo in samo strašijo voznika. In še nekaj je pomembno: ob prenovi so civicu nekaj pozornosti namenili še pri voznih lastnostih, da se pelje še bolj suvereno in kljub temu, da ni postal pretrd, v zavojih ostaja prepričljiv. Lepo uboga ukaze in dinamična vožnja mu ne predstavlja nikakršnega problema.

Z izjemo previsokega sedenja in na oko ne najbolj prijetnega osrednjega zaslona na dotik civic nima veliko slabih lastnosti. Oblika je stvar okusa, zato njegova največja hiba dejansko ostaja cena. Testni s paketom opreme sport in nekaj dodatki stane dobrih 27 jurjev, kar je več od večine tekmecev, in to mu preprečuje, da bi ogrel več kupcev.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda civic 1.6 i-DTEC sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1597
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4300 x 1795 x 1470
medosna razdalja v mm 2595
prtljažnik v litrih 477
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1425 (445)
največja hitrost v km/h 207
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,1/3,5/3,7
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 18.970
cena testnega vozila v EUR 25.520
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.170

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |