Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za gozdarja in njegovo sekiro

Opel adam rocks 1.0 turbo enjoy

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tole je že tretji adam, ki smo ga imeli pri Volanu na testu in hkrati prvi, v katerem boste tudi tisti s kompleksom nenehnega dokazovanja svoje možatosti počutili dobro. Ima namreč skalnato ime, adam rocks se mu reče.
Za gozdarja in njegovo sekiro
Foto: Gašper Miš
3. 6. 2016 ob 5:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če klasičnemu adamu manjka nekaj možatosti, evo, rocks je ponuja dovolj
večja oddaljenost od tal in plastični dodatki izžarevajo robustnost
platnena streha je super, dobro zvočno tesni, odprta pa ponuja prijetno pihljanje
litrski turbo trivaljnik je dejansko najboljša izbira za ta avtomobil
znotraj so materiali odlični in prav takošno tudi počutje
lega je zanesljiva in spominja na gokart. Užitek zagotovljen
za svoje skromne mere ponuja kar veliko prostora tudi na zadnji klopi
na neurejenih podlagah je s takšnimi 18-palčnimi platišči absolutno pretrd
je posebnež, a to kaže tudi s svojo ceno
želeli bi si volana z malce manjšim premerom, ta je precej zajeten
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (13 glasov)
video test opel adam rocks 1.0 turbo enjoy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In izgleda tudi bolj resno. V bistu sem se z rocksom prvič spoznal na tej mednarodni premieri in mi je bil že takoj všeč. Pravzaprav mi je všeč tudi običajni adam in čeprav zgornjih kompleksov niti ne posedujem, vseeno menim, da je v nekamniti obliki bolj pisan na kožo deklicam. Je pa posebnež, brez dvoma, že zaradi svojega imena, neštetih kombinacij barv in modnih dodatkov in tudi zaradi simpatične oblike ter prijetne notranjosti.

Rocks je bolj možat oziroma, malenkost bolj možat. Za gozdarja in njegovo sekiro še vedno ne bo, za se ostale pa. Malo bolj od običajnega je oddaljen od tal, predvsem pa z velikimi platišči in plastičnimi dodatki deluje bolj zrelo. Znotraj je dejansko enak običajnemu adamu, kar pomeni, da je barvno zelo zanimiv, materiali so dobri in pohvalim lahko tudi kakovost izdelave. Sedi se odlično, saj sta sprednja sedeža res udobna, prostornost pa naj vseeno ne bo vrlina, ki jo iščete, ko pogledujete za tem malčkom.

Res je, da smo se trije s kopico prtljage uspešno pripeljali do Gradca in potnik na zadnjih sedežih niti ni doživljal posebnih travm, a le zato, ker je sedel za mojimi kratkimi nožicami in tudi sam ni bil prav visok. Sicer odrasli zadaj nikakor ne boste sedeli udobno, predvsem pa je tudi prtljažnik zelo kratek in ne ravno razkošen. Adam ni in noče biti corsa, ki mora biti zaradi številnih tekmecev tudi praktična. Za uživancijo v dvoje, ja, za to bo adam pravi.

Naj vas plastične zaščite in posledično bolj robusten izgled ne preslepijo, da gre za mešančka, ki se dobro počuti tudi na makadamu ali celo brezpotjih.

Naj vas plastične zaščite in posledično bolj robusten izgled ne preslepijo, da gre za mešančka, ki se dobro počuti tudi na makadamu ali celo brezpotjih. Ker se ne. Sem se na poti do našega Mateja zapeljal le po krajšem makadamu in mi je zaradi 18-palčnih platišč hrbtenico skoraj zabrisalo skozi okno. Avtomobil je absolutno pretrd za takšne vragolije, samo za na cesto je. In tam se pelje precej hudo. Kratka medosna razdalja bi lahko pomenila, da bi bil malo muhast, ampak tudi v zavoju lepo drži, predvidljiv je, to je zelo pomembno. Je pa pač bolj trd, to vzemite v obzir, zato se nagiba se malo in za uspavanje otrok adam ne bo. Za uživancijo na zaprtih cestah pa vsekakor, tudi zaradi tokratnega trivaljnega turbobencinskega motorja.

Tega vsekakor lahko pohvalim, saj je lepo oplemenitil Oplovo motorno ponudbo, saj veste, da ves čas tarnamo nad Oplovimi povprečnimi motorji … No, ta je nov in dober, liter prostornine postreže s 85 kilovati, to je s 115 konjički, zato je adam precej živahen. Pa tudi poraba se mi je z dobrimi sedmimi litri zdela dovolj spodobna. Če se boste vozili hitreje od 140 km/h, po nemških avtocestah, kajpak, lahko povem še, da se piš vetra pri strešnem oknu nad to hitrostjo sliši občutno bolj. Je pa streha super, če vam je všeč božanje sonca po obrazu. In pri nižjih hitrostih platno nikakor ne moti.

Zakaj ne bi imeli raje corse, se sprašujete? Takšen adam rocks namreč ni poceni, prav ta stane celo več kot 21 tisočakov. S corso enostavno ne boste tako posebni, niti opazni ne, pa vem, da si tega želite. Predvsem pa je ne boste v tolikšni meri opremiti po svojih željah, adam je namreč mojster personalizacije.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel adam rocks 1.0 turbo enjoy
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (115) pri 5.200
največji navor v Nm pri vrt./min 170 od 1.800 do 4.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3698 x 1807 x 1493
medosna razdalja v mm 2311
prtljažnik v litrih 170
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1086 (369)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/4,4/5,1
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 18.050
cena testnega vozila v EUR 18.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.264

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 21 urami  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |