Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najčistejši avto na svetu?

Ford ecosport 1.0 ecoboost titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ford s svojim modelom ecosport precej seka iz povprečja segmenta. Najprej z rezervno gumo na zadku in potem še s svojim imenom. Z dodano oznako motorja je tole namreč ecosport ecoboost. Dvakrat eko, torej najčistejši avto na svetu?
Najčistejši avto na svetu?
Foto: Gašper Miš
14. 2. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če s svojim križancem želite izstopati, bo ecosport pravi
velika oddaljenost od tal mu daje robusten terenski izgled
skozi 55 centimetrov globoko vodo lahko brede, če si boste upali
občutek na volanu je dober, krmilni mehanizem je namreč super
oglata oblika prtljažnika pomeni, da vase pospravi več, kot sprva nakazuje
litrski motor ecoboost nas je že večkrat pozitivno presenetil
notranje okolje je precej dolgočasno, zastarelo, plastika je enobarvna in trda
informacijski zaslon je s petimi palci preko diagonale premajhen
blaženje je nerodno nastavljeno, zato se avtomobil pri hitrejši vožnji preveč nagiba
zadnja sedežna klop ponuja malo prostora
prtljažna vrata se odpirajo le vstran, zahtevajo veliko prostora in so težka
pri večjih hitrostih je hrupa okolice preveč
ecosport ne navduši s svojo ceno
3,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.1 (25 glasov)
video test ford ecosport 1.0 ecoboost titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

S takšnim ecosportom se je pred časom po Škotskem preganjal Iztok, še enake barve je bil njegov avtomobil, s tamkajšnjo naravo pa se je dobesedno zlil. Nekoliko višja podoba in pnevmatika na zadku ga vsaj vizualno naredita precej klenega, čeprav je pogon speljan le k sprednjima kolesoma. In ko smo ga postavili med ostale predstavnike na tem testu tukaj, je ponovno razkazoval svojo robustnost. Če mu morda manjka nekaj oblikovne uglajenosti ali prostorskega razkošja, ki ju ostali znajo ponuditi, to nadoknadi s posebnostjo druge sorte.

Ford ecosport izdeluje v Brazili in Indiji, zato ne pričakujte podobnega nivoja materialov ali kakovosti kot pri kakšnem focusu.

Ampak to je vseeno avtomobil, ki ga Ford izdeluje v Braziliji in Indiji, zato ne pričakujte podobnega nivoja materialov ali kakovosti kot pri kakšnem focusu. Pravzaprav je delovno okolje vzeto iz fieste in še to pred prenovo, zato je osrednji del s telefonu podobno številčnico že sila preživet, zaslon na vrhu pa je manjši od zaslona povprečnega telefona danes. Dejstvo je, da je premajhen za pregleden izpis velikega števila informacij, zato je zelo enostaven. Nasploh okolje posebej ne navduši, veliko je trde plastike, notranjost je barvno suhoparna celo pri opremi titanium, pač, z njo boste shajali, navdušila pa vas ne bo.

Potem pridem do poglavja prostor. Ecosport je med manjšimi v segmentu, zato je odgovor pravzaprav na dlani, kajne? Pa vendar prostornosti oziroma njenega pomanjkanja niti ne štejem za slabost, ker ga ima le redkokateri predstavnik tega segmenta dovolj. Še najbolj kakšna škoda yeti, ampak to ni prva vrlina, ki jo zahtevajo kupci pri križancih. Spredaj ga je dovolj, sta pa sedeža kvečjemu povprečno dobra, njun sedalni del je prekratek in bočne opore ni veliko, zadaj pa višjih potnikov nikakor ne posedajte, ker jima ne bo udobno. Glede na to, da ecosport v dolžino meri podobno kot fiesta (v resnici je daljši za skoraj trideset centimetrov, a le zaradi pnevmatike na riti), tudi v prtljažniku ne pričakujte čudežev, je pa uporaben zaradi oglate oblike, vanj boste vsekakor pospravili več od pričakovanega. Vseeno pa na tem delu nastane težava z imenom 'prtljažna vrata', ki se tukaj odpirajo vstran in so zaradi pnevmatike še precej težka. Vse skupaj je nerodno in zavzame veliko prostora, zato parkiranje 'na knap' pred drugo vozilo odpade, če želite kaj vzeti ali dati v zadek.

Vozne lastnosti so vrhunske, kajne? To je konec koncev ford! No, ni tako enostavno. Pri običajni vožnji na običajnih cestah in v običajnih razmerah so dovolj dobre predvsem zaradi krmilnega mehanizma, ki ga Ford zna nastaviti tako, da ponuja veliko informacij, je lepo obtežen, skratka dober. Ko smo ecosport na primerjalnem testu obremenili s hitrim slalomom, pa je pokazal svoje šibkosti tudi v primerjavi s tekmeci. Blaženje in vzmetenje sta nastavljena prenežno, zato se avtomobil pri naprezanju nagiba kot jadrnica, posledično nos le stežka sledi ukazom, saj se sile precej neenakomerno prenašajo še med osema. Pač, ob normalni vožnji je čisto soliden, hitrejše pa nima rad, zato na njegovo srečo nastopa v segmentu, kjer dinamika ni ravno na prvem mestu želja kupcev.

Ima pa prijeten motor. Litrski ecoboost, torej turbobencinski trivaljni 'mlinček' z 92 kW moči, kakršnega smo doslej preizkusili že velikokrat. Z majhnim avtomobilom nima nobenih težav in ga prav suvereno premika, pospeševanja so dovolj živahna, zvok motorja je ob hecnem 'brundanju' simpatičen, poraba goriva pa s sedmimi ali osmimi litri na sto kilometrov pač povprečna.

Ecosport ni avtomobil, ki bi bil Fordu posebej v ponos, je pa svojevrsten posebnež, kar mora tudi nekaj šteti. Terenski izgled zagotavljata pnevmatika na zadku in 20-centimetrska oddaljenost od tal pa tudi možnost bredenja skozi kar 55 centimetrov globoko vodo. A ne pozabite, pogon je le spredaj, zato znate hitro obstati. Ecosport lahko izberete tudi brez rezervne gume zadaj, posledično bo krajši in ga boste lažje parkirali, zadnja vrata boste odpirali lahkotneje, nikakor pa ne bo več takšen posebnež. Niti cena se ne bo spremenila, zato vas bo takšen titanium z nekaj dodatki vseeno stal več kot 20 tisočakov, kar pomeni, da tudi ugodna cena ni vrlina tega forda.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford ecosport 1.0 ecoboost titanium
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 92 (125) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 170 pri 1.400 do 4.500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4273 x 1765 x 1650
medosna razdalja v mm 2519
prtljažnik v litrih 333
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1337 (393)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 12,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,7/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 17.850
cena testnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.910

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 2 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |